Mediamarkt Hasselt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er iemand die de afgelopen weken/dagen een Iphone 4 heeft besteld bij de MediaMartk in Hasselt? Zoja, wat is de levertijd ongeveer? Heb hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mediamarkt Hasselt
Is er iemand die de afgelopen weken/dagen een Iphone 4 heeft besteld bij de MediaMartk in Hasselt? Zoja, wat is de levertijd ongeveer?
Heb hem zelf 11 september hier besteld. Maar wil eigenlijk wel eens weten wat ongeveer de levertijd is hier. Dus meer info is altijd welkom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
3 tot 4 weken met wat geluk
|
|
|||
|
|||
Ok, dat zal mooi zijn. Dan krijg ik hem net voordat mijn nieuwe abbo in moet gaan
|
|
|||
|
|||
Ik sta 24e op de wachtlijst. Indien de leveringen zo doorgaan als nu is de levertijd ongeveer een week of 4. Dus 6 Iphones per week
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobistar Hasselt | kenneth12345 | Orange | 0 | 02-12-10 17:18 |
MC kon albertlaan Hasselt | Deorum | Koopinformatie Nederland | 0 | 25-08-10 17:13 |
reservaties Demerstraat Hasselt | Pega | Koopinformatie Nederland | 5 | 13-08-10 14:12 |
iPhone 4 vrijdag -> Hasselt | Racingboy | Koopinformatie Nederland | 87 | 05-08-10 18:27 |
Dekking omgeving Hasselt (OV) bij Zwolle | MikeyMike | Odido (T-Mobile) | 4 | 03-08-09 17:48 |
|
|