GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jomavi Was van plan om 1 32GB te kopen in Antwerpen bij MM. Maar dat gaat zo niet lukken. Ook daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb je dat via Borderlinx gedaan? Blijkbaar doen zij er nog gerust een weekje langer over om hem te bezorgen nadat ze hem ontvangen hebben van Apple
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ondanks het weekje langer denk ik dan toch sneller een iPhone 4 in mijn bezit te hebben dan via de Nederlandse kanalen. En ik kan mijn voorkeur provider zelf kiezen. Dat wordt geen T-Mobile voor alle duidelijkheid. |
|
|||
|
|||
Wij hebben op dezelfde datum en dezelfde phone besteld... dus ik hoop dat we hem zo snel mogelijk krijgen
|
|
|||
|
|||
hebben ze nog in antwerpen?
|
|
|||
|
|||
yoeriv en ik hebben de dezelfde planne,naar antwerpen!
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog gebeld naar MM antwerpen?????
|
|
|||
|
|||
Volgende week weer een kans wat ik begreep, maar bel ze even zou ik zeggen.
|
|
|||
|
|||
Dat hoop ik ook Drune. Mochten er vanaf a.s. woensdag nog 32GB bij MM in Antwerpen binnenkomen wil ik nog wel een poging wagen om er daar 1 te halen. Heb tenslotte achter in de week een paar dagen vrij.
|
|
|||
|
|||
Woensdag avond gebeld, geen meer in stock.
Volgende week levering van 16Gb en de week daarop 32Gb (wat ze zeiden), je kan reserveren maar dat moet ter plaatsen. Laatst gewijzigd door lesfetes; 13-08-10 om 13:59. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd,
anders aankomende maandag/dinsdag even bellen |
|
|||
|
|||
Heb zojuist een iPhone 4 gekocht die is gehaald bij de Media Markt in Antwerpen. Kan ik deze gewoon activeren met een Hi microsimkaart? Had een kaartje liggen en heb die geknipt, maar dat pikte de iPhone niet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zou morgen gewoon ff micro sim halen Volgens mij heeft Kpn die gewoon in de shop |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ik ook gedaan. Alleen ik moet nog zo n verdomde iphone halen |
|
|||
|
|||
*edit* Laat maar, verkeerd begrepen!
Laatst gewijzigd door Poitrrr; 14-08-10 om 02:10. |
|
|||
|
|||
Ik rij zo even naar de zaak om een microsim te halen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gewoon gegaan en zien of ze de iPhone hebben. Ik heb dus geluk gehad met die ene. En ben er zeer blij mee. |
|
|||
|
|||
Telefoon is nu actief, nu nog wachten tot de simkaart actief wordt
|
|
|||
|
|||
Even bellen om je micro sim te laten activeren, heb ik ook gedaan.
|
|
|||
|
|||
Net mail gehad van MM te Antwerpen:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoelang duurt het voordat je simkaart actief word, heb vandaag mijn vodafone sim only gehad en ga straks naar Vodafone shop om die om te zetten in micrsim. Dus hoelang duurt dat tot je sim actief is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|