GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door reepke Mobistar center sint-truiden betaald de voorschot terug indien gewenst. Mogelijk is dit ook in andere winkels? Mijn voorschot was wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn zoon heeft daar juist gebeld, en heeft een iphone 4 voor mij kunnen bemachtigen bij Mediamarkt Antwerpen. Ben super blij, kan bijna niet wachten tot hij thuis is.
|
|
|||
|
|||
16 GB model? 32GB waren er niet meer. 16GB slechts "een paar" volgens de verkoper. Geen mogelijkheid op kant te laten leggen en verplicht een screen protector bij te kopen.
|
|
|||
|
|||
Zeer vreemd, ik was er vanmorgen en er waren geen praktijken van verplicht accessoires moeten kopen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Feit is dat ze dat gezegd hebben. Nu ja, da was maar een 16 Euro of zo die screen protector, dus dat wou ik er best nog extra aan geven. Enig probleem was dat ze gezien de beperkte voorraad waarschijnlijk al niet meer beschikbaar zouden zijn wanneer ik er zou geraken. En ik wil een 32 GB |
|
|||
|
|||
Ik stond daar vanmorgen in antwerpen als 1 van de eerste 10 aan wie ze verkochten. Er waren er 200 idd binnengekomen, zonder moeite de mijne van 32 GB gekocht! Ging allemaal zo soepeltjes. Helaas liet mijn bankpas het niet toe, anders had ik er 6 mee genomen voor mijn vrienden die er ook naar op jacht zijn!
Waren ook geen praktijken van verplicht accesoires erbij kopen ect. Voor mij iig geen mobistar meer die je sterk de indruk geven jou liever geen iphone te verkopen! |
|
|||
|
|||
Hopelijk komt er in de Mediamarkt in Gent ook een gelijkaardige grote levering.
Antwerpen is voor mij toch net iets te ver om de verplaatsing te maken. grtz |
|
||||
|
||||
Citaat:
Welke mobistar winkels heb je gehad? Er liggen er een stuk of 4 in Luik. |
|
|||
|
|||
MM nieuwstraat, BXL, had er vandaag maar 10 binnen gekregen, volgende levering zit ik er wel bij. Hopen op morgen!
|
|
|||
|
|||
Ik heb even gebeld! Ze hebben alleen nog maar 16GB op voorraad en je moet er een accessoire bijkopen........ beetje vreemd.... ! ik ga voor een 32GB dus zal nog ff geduld moeten hebben!
|
|
|||
|
|||
mogen ze je toch nooit verplichten om er een accessoire bij te kopen!
|
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Denk je dat ik nu nog kans maak om in antwerpen mediamarkt 1 te halen wat is eigenlijk telefoonnummer?
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
iemand al in gent weze kijken?
|
|
|||
|
|||
Raar dat de MM's in Belgie van die grote voorraden hebben terwijl ze hier in Nederland zo goed als niks hebben of binnen krijgen. Vandaag nog bij MM Almere geweest voor een vriend van me, ze hadden niks en krijgen er 1 (!) per week binnen voor mensen met reserveringen..
|
|
|||
|
|||
Net bij MediaMarkt Antwerpen geweest. Ze hadden 150 stuks iPhone 4 16GB Zwart op voorraad. Toen ik er was werden er al 5 verkocht dus het zal wel hard gaan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk je dat ik morgen kans maak als ik daar al sta als die net open gaat dus om 10 uur daar ben? |
|
|||
|
|||
32 GB in elk geval niet op stock, was vanavond nog in de winkel in Antwerpen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|