//

GO FOR mediamarkt

GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft het zin om daar morgen om 10:00 te staan?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 10-08-10, 19:42
speeds speeds is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: apeldoorn
Berichten: 25
Standaard

Heeft het zin om daar morgen om 10:00 te staan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 10-08-10, 19:45
humperdinc humperdinc is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 73
Standaard

zijn er hier belgen die een hollander willen helpen aan een iphone 4 16gb?
liefst een belg die net zo'n iphone fan is als ik maar niet de hoofdprijs wil vangen maar gewoon een hollander wil helpen. kan hem dit weekend bij je komen halen en cash afrekenen.
stuur maar een pm als je een goede daad wilt verrichten.

Laatst gewijzigd door humperdinc; 10-08-10 om 20:02.
  #63  
Oud 10-08-10, 20:11
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speeds Bekijk bericht
Heeft het zin om daar morgen om 10:00 te staan?
Ik wee tniet hoop het wel ik ga in ieder geval ook proberen maar ben bang dat ik voor niks ga. Toch weer bijna uur rijden
  #64  
Oud 10-08-10, 20:42
Sander4 Sander4 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Mediamarkt Keyserlei Antwerpen was vanochtend echt DE spot om naar toe te gaan. Stond om 9.00 voor de deur 2e in de rij maar vroeg gaan was eigenlijk totaal onnodig. De kastjes (hier wordt in het eerste bericht ook over gesproken) met de iPhones zaten tjokvol. Volgens Mediamarkt man hadden ze er meer dan 200!!!

Geen geneuzel met extra verplichtingen, gewoon 640 of 750 en gaan!
Jonge jonge wat ben ik blij met post #1 van Mike77!!!
Of ze er morgen ook nog zijn... Tjsa dat is echt koffiedik kijken... oftewel ik heb geen idee.

Kan dit nu pas vertellen omdat ik de hele dag gewerkt heb. Net thuis en nu pas tijd.
Succes aan u allen!!
  #65  
Oud 10-08-10, 20:44
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander4 Bekijk bericht
Mediamarkt Keyserlei Antwerpen was vanochtend echt DE spot om naar toe te gaan. Stond om 9.00 voor de deur 2e in de rij maar vroeg gaan was eigenlijk totaal onnodig. De kastjes (hier wordt in het eerste bericht ook over gesproken) met de iPhones zaten tjokvol. Volgens Mediamarkt man hadden ze er meer dan 200!!!

Geen geneuzel met extra verplichtingen, gewoon 640 of 750 en gaan!
Jonge jonge wat ben ik blij met post #1 van Mike77!!!
Of ze er morgen ook nog zijn... Tjsa dat is echt koffiedik kijken... oftewel ik heb geen idee.

Kan dit nu pas vertellen omdat ik de hele dag gewerkt heb. Net thuis en nu pas tijd.
Succes aan u allen!!
Hoeveel waren er ongeveer toen jij was gegaan als het meer dan 200 was denk en hoop ik niet dat dat 1 dag al op is? Wat bedoel je met 'Geen geneuzel met extra verplichtingen, gewoon 640 of 750 en gaan'?
  #66  
Oud 10-08-10, 21:00
Sander4 Sander4 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Hoeveel waren er ongeveer toen jij was gegaan als het meer dan 200 was denk en hoop ik niet dat dat 1 dag al op is? Wat bedoel je met 'Geen geneuzel met extra verplichtingen, gewoon 640 of 750 en gaan'?
Dat ze je niet dwingen om spul zoals accessoires, verzekering of mobistar abbo erbij te kopen.

Ik was voor de zekerheid vannochtend toch vroeg naar toe gegaan. Stond 9 uur voor de deur. 9.30 ging die open en 9.40 stond ik weer buiten. Denk dat ze er toen totaal (16 en 32 gb opgeteld) zeker nog meer dan 100 hadden. Maar de verkoper zei dat ze er meer dan 200 hadden en er zit daar een hele rij kastjes (die dus allemaal vol kunnen zitten) dus 200+ stuks is zeker wel mogelijk.
  #67  
Oud 10-08-10, 21:02
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander4 Bekijk bericht
Dat ze je niet dwingen om spul zoals accessoires, verzekering of mobistar abbo erbij te kopen.

Ik was voor de zekerheid vannochtend toch vroeg naar toe gegaan. Stond 9 uur voor de deur. 9.30 ging die open en 9.40 stond ik weer buiten. Denk dat ze er toen totaal (16 en 32 gb opgeteld) zeker nog meer dan 100 hadden. Maar de verkoper zei dat ze er meer dan 200 hadden en er zit daar een hele rij kastjes (die dus allemaal vol kunnen zitten) dus 200+ stuks is zeker wel mogelijk.
Denk je dat ik morgen vroeg daar moet gaan staan of zal het wel mee vallen en hoe waren de rijden vandaag?
  #68  
Oud 10-08-10, 21:08
Sander4 Sander4 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Denk je dat ik morgen vroeg daar moet gaan staan of zal het wel mee vallen en hoe waren de rijden vandaag?
Ik was er om 8.45 toen was ik de 2e. Nog rustig kop koffie gedaan want naast de ingang zit koffiezaakje In het half uurtje voor opening hebben zich een mannetje of 15-20 totaal verzameld. Maar ging er dus best rustig aan toe.
Maar vroeg opstaan... ja dat kan natuurlijk nooit kwaad. Ik kom uit omgeving Rotterdam dus ik kon daar prima op tijd zijn zonder extreem vroeg op te moeten.

Laatst gewijzigd door Sander4; 10-08-10 om 21:10. Reden: Toevoeging
  #69  
Oud 10-08-10, 21:11
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander4 Bekijk bericht
Ik was er om 8.45 toen was ik de 2e. Nog rustig kop koffie gedaan want naast de ingang zit koffiezaakje In het half uurtje voor opening hebben zich een mannetje of 15-20 totaal verzameld. Maar ging er dus best rustig aan toe.
Maar vroeg opstaan... ja dat kan natuurlijk nooit kwaad. Ik kom uit omgeving Rotterdam dus ik kan daar prima op tijd zijn zonder extreem vroeg op te moeten.
Haha oke dus morgen zal de drukte wel iets minder zijn maar denk je dat er nog Iphones zullen zijn? ik ben van plan om 9 uur kwart over 9 daar te gaan staan?
  #70  
Oud 10-08-10, 21:18
Sander4 Sander4 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Haha oke dus morgen zal de drukte wel iets minder zijn maar denk je dat er nog Iphones zullen zijn? ik ben van plan om 9 uur kwart over 9 daar te gaan staan?
Ik kan je natuurlijk ook geen garanties geven. Geen idee hoeveel mensen er naar Antwerpen zijn gereden, maar moet zeggen dat ik de berichten die ik tot zover gelezen heb nog best terughoudend vind. Ik denk hieruit te kunnen afleiden dat nog maar weinig mensen er echt geweest zijn en kunnen bevestigen dat ze daar echt een goeie voorraad hebben. Je kunt even gauw een blik werpen op het 9lives forum. Dat een Belgisch forum voor iphones 9lives kijken of het daar al bekend is.

Edit: Btw lijkt nu alsof ze hun aanpak toch al iets gewijzigd hebben en je toch verplichte een accessoire erbij te kopen. (lees ik net op 9lives)
  #71  
Oud 10-08-10, 21:22
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander4 Bekijk bericht
Ik kan je natuurlijk ook geen garanties geven. Geen idee hoeveel mensen er naar Antwerpen zijn gereden, maar moet zeggen dat ik de berichten die ik tot zover gelezen heb nog best terughoudend vind. Ik denk hieruit te kunnen afleiden dat nog maar weinig mensen er echt geweest zijn en kunnen bevestigen dat ze daar echt een goeie voorraad hebben. Je kunt even gauw een blik werpen op het 9lives forum. Dat een Belgisch forum voor iphones 9lives kijken of het daar al bekend is.

Edit: Btw lijkt nu alsof ze hun aanpak toch al iets gewijzigd hebben en je toch verplichte een accessoire erbij te kopen. (lees ik net op 9lives)
Oke dankje,
Dus jij denkt dat ik morgen wel kans maak natuurlijk ik neem het je niet kwalijk als het niet zo is maar jij denkt dat ik wel kans maak? Of bedoel je dat niet of zeg je juist dat er veel mensen zijn gegaan? zal ook nog wel even op die forum kijken dankje
  #72  
Oud 10-08-10, 21:26
Sander4 Sander4 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Oke dankje,
Dus jij denkt dat ik morgen wel kans maak natuurlijk ik neem het je niet kwalijk als het niet zo is maar jij denkt dat ik wel kans maak? Of bedoel je dat niet of zeg je juist dat er veel mensen zijn gegaan? zal ook nog wel even op die forum kijken dankje
Ja denk dat je wel een kans maakt. Ik vind het aantal berichten "ja ik heb hem van MM keyserlei" gewoon niet in verhouding tot de voorraad die MM had. Dus denk dus dat ze er nog steeds hebben liggen.
Ben benieuwd!
  #73  
Oud 10-08-10, 21:28
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander4 Bekijk bericht
Ja denk dat je wel een kans maakt. Ik vind het aantal berichten "ja ik heb hem van MM keyserlei" gewoon niet in verhouding tot de voorraad die MM had. Dus denk dus dat ze er nog steeds hebben liggen.
Ben benieuwd!
Ik ook las trouwens net bij dat forum van jou dat iemand zei dat er nog beetje in stock zit? Dus hopelijk krijg ik er 1 te pakken.
  #74  
Oud 11-08-10, 09:38
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

hoeveel mag je er eigenlijk meenemen per persoon, ook 2?


En is er nog vandaag iemand geweest?
  #75  
Oud 11-08-10, 09:57
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Gisteren mijn iPhone4 kunnen kopen in de Mediamarkt Oostende.
Ja, en met 2 jaren garantie en de verkoper heeft ook mijn microsim kunnen maken en activeren.

Zeer tevreden over de verkoop daar
  #76  
Oud 11-08-10, 11:12
dra dra is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 37
Standaard

Media Markt Brussel (Nieuwstraat) heeft er geen op stock. Wachtijd is 1 maand
  #77  
Oud 11-08-10, 11:25
dra dra is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 Bekijk bericht
Gisteren mijn iPhone4 kunnen kopen in de Mediamarkt Oostende.
Ja, en met 2 jaren garantie en de verkoper heeft ook mijn microsim kunnen maken en activeren.

Zeer tevreden over de verkoop daar
Enig idee hoeveel ze er nog hadden?

Krijg niemand te pakken via de telefoon, kan eventueel vanavond wel nog speciaal om rijden maar het zou leuk zijn als ik het al weet of niet.
  #78  
Oud 11-08-10, 11:30
tommie's schermafbeelding
tommie tommie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 69
Standaard

Net naar Luik gebeld, hij had er 20 gekregen, maar waren al verkocht.

Volgende week zou hij er slechts 5 krijgen... reserveren was niet mogelijk.
  #79  
Oud 11-08-10, 12:30
dirkvs dirkvs is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard

En tegen mij zeiden dat ze niets meer te hebben op 9 augustus....
Gelukkig hebben mn ouders er ergens in België 1 mee kunnen nemen toen ze terug reden van vakantie. Dus ik heb ook eindelijk een iPhone
  #80  
Oud 11-08-10, 13:27
GyZmo GyZmo is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

FYI, Rond 11u waren er nog een 10-tal 16gigs
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mediamarkt iphone miicker Chat en geruchten 7 12-05-11 16:12
Mediamarkt Hasselt Sjord Koopinformatie Nederland 3 16-09-10 14:27
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT Duveldg Chat en geruchten 7 11-08-10 12:17
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen reepke Orange 2 11-08-10 11:34
Iphone Mediamarkt Nederland Theofiel Koopinformatie Nederland 2 11-10-09 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:05.