GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat is helemaal juist. Standaard garantie bij de MM is 2 jaar (behalve als de fabrikant meer biedt natuurlijk...)....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat is helemaal juist. Standaard garantie bij de MM is 2 jaar (behalve als de fabrikant meer biedt natuurlijk...).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Klopt! Ik kreeg bij de aankoop van m'n iMac in plaats van de 6% lerarenkorting maar 5% en de melding dat ik dan wel 2 jaar garantie had in plaats van de normale 1 jaar van Apple.
|
|
|||
|
|||
Dus MM spreekt de topic starter nu tegen? Iemand vanmorgen al geweest?
Probeer ze al een half uur te bellen maar die zijn telkens in gesprek of de hoorn ligt ernaast... Wat is dat toch met die Belgen, niemand neemt de telefoon op daar. Laatst gewijzigd door Bento; 10-08-10 om 11:18. |
|
|||
|
|||
Juist naar mm Oostende geweest en heb de 4 . Waren enkel 16 gig's binnen, zijn er nog altijd een paar over!!
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met MM Nieuwstraat Brussel?
|
|
|||
|
|||
Antwerpen had vanochtend nog een 200-tal naar eigen zeggen, mix van 16 en 32GB. Geen reservatie nodig om er eentje (of meerdere) mee te krijgen.
Zelf heb ik de mijne al, maar al degenen die hem nog zoeken, GOGO MM! |
|
|||
|
|||
never mind
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Man man ik heb er spijt van dat ik die mobistar *****zakken mijn voorschot van 320 Euro heb gegeven !!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er eigenlijk mensen die vanmorgen voor de deur stonden toen MM open ging of mensen die er vandaag heen zijn gegaan en eentje konden kopen? Ik ben benieuwd...
|
|
|||
|
|||
Gebeld naar Antwerpen; je moet geen moeite meer doen
|
|
|||
|
|||
Ander topic :
Citaat:
I'm confused |
|
|||
|
|||
Ik kom zojuist terug van de jacht op de iPhone 4. Ik ben vanmorgen eerst naar Mobistar Ayawaille gereden. Daar hadden ze geen iPhone's 4, ook niet gehad volgens de verkoopster aldaar. Toen naar Mediamarkt Luik. Daar hadden ze ze wel, echter enkel voor 700,- Euro voor een 16Gb. Dit aangezien ze ze normaliter niet zonder abonnement de deur uitdoen, aldus de verkoper. Echter is dit pure onzin, aangezien dit pas na druk overleg met collega's kenbaar werd gemaakt aan mij. Waarbij ze het vooral hadden over het feit in hoeverre ik interesse had in een dergelijk toestel, wat dus ook uiteindelijk de vraagprijs bepaalde. Hierna naar een Mobistar shop in Luik gelopen. Deze hadden er 1 liggen, echter gereserveerd, volgens de verkoper. Maar als ik er 4 accesoires bijnam, mocht ik hem hebben.... Ook pure onzin dus. Men weet dus goed genoeg dat als er een Nederlander in de winkel komt, men meteen de prijzen op kan voeren, aangezien deze meestal niet voor niets een dergelijke reis ondergaan. Nu heb ik bij een andere Mobistar winkel in Luik gereserveerd, zonder aanbetaling, voor aanstaande vrijdag, wanneer ze hier weer geleverd gaan worden. Deze aardige verkoopster vroeg mij tevens waarom mensen speciaal vanuit Duitsland, Luxembourg en Nederland daar hun iPhone 4 komen halen. Tevens hebben we het over de wisselende verkoopprijzen gehad, wat eigenlijk niet zou mogen volgens haar. Hier kan ik hem dus wel voor de normale verkoopprijs van 640 Euro voor een 16Gb aanstaande vrijdag afhalen.
|
|
|||
|
|||
Mijn vriendin heeft gebeld naar antwerpen net voor de middag, daar waren idd nog 16GB op voorraad. geen aantal vermeldt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben deze morgen in Antwerpen de mijne gaan halen zonder reservering. Ik was niet de enige, voor mij een kerel voor een 32 gig en na mij kwam er ook nog volk aan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mobistar center sint-truiden betaald de voorschot terug indien gewenst. Mogelijk is dit ook in andere winkels? Mijn voorschot was wel maar 50€.
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 VOORRAAD BELGIE!
Ik heb net een tip van mijn vriend in belgië gekregen dat er in media markt in antwerpe, keyserlei 200 stuks iPhone 4 op voorraad zijn!!
Ik zoek iemand die er 1 voor mij wilt kopen, ik betaal alles vooruit + 50 extra! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|