GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb het topic niet helemaal door gelezen maar wat kost de iPhone 4 16 gb in de Duitse of Belgische MM?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb het topic niet helemaal door gelezen maar wat kost de iPhone 4 16 gb in de Duitse of Belgische MM? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, ik zal even aardig zijn zo laat op de vrijdag avond: In Dland alleen met abo (tmobile.de en binnenkort ook anderen) (dus geen vaste prijs te noemen) en in Belgie 749 (32GB) en 639 voor 16GB model |
|
|||
|
|||
Ondertss nog mensen die hun iphone hebben?
Moet je nog altijd reserveren of kan je ook gewn binnen stappen? |
|
|||
|
|||
Ik heb een zwarte iphone4 16GB besteld op 24-09. Nog geen bericht gehad
|
|
|||
|
|||
Je moet nog steeds reserveren,hebben niets op stock.
|
|
|||
|
|||
En wat is ongeveer de levertyd?
Zou een Zwarte 16GB willen |
|
|||
|
|||
Ben vandaag even langs geweest bij Mediamarkt
in Antwerpen en heb een iPhone 16GB gereserveerd Volgens de man stond ik op de 32e plaats en ze krijgen elke week een levering binnen alleen is het aantal per levering verschillend de ene keer zijn het er 2 en de andere keer weer meer waarschijnlijk zal mijn wachttijd rond de 2 a 3 weken zijn |
|
|||
|
|||
Dat betekent dat er 8 tot 10 stuks per week geleverd moeten worden anders kom je dus nooit aan de beurt, met 2 per week kan het nog wel eens langer duren dan.
Is de bevoorradign van de 32GB beter dan de 16GB?? |
|
|||
|
|||
Ja hij zei dat het verschilt
de ene keer wat minder en de andere keer wat meer dus het kan ook dat er een levering is van meer dan 20 stuks voor de 32GB weet ik vrij weinig bij de Mediamarkt ik weet wel dat de 32GB vrij vlot gaat bij Krefël in Turnhout daar is een korte wachtrij voor de 32GB, meestal max. 2 weken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ikw acht nog steeds, 3 weken geleden gereserveerd bij krefel turnhout en nog niets gehoord |
|
|||
|
|||
Mss effe off topic:
Maar de iphone 3gs 8gb, is die al in voorraad of ook alleen bestellen? |
|
|||
|
|||
Vandaag gebeld door Media Markt Antwerpen, kan 'm ophalen (precies een week geleden besteld)!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wachttijden zijn wel lang, nog steeds niet opgelost. Balen succes julie
|
|
|||
|
|||
zojuist 2 iPhone 4's 32GB gehaald bij mediamarkt antwerpen keyserlei, zonder te reserveren! (16GB hebben ze niet)
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|