//

GO FOR mediamarkt

GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag opgehaald en ben hem uitgebreid aan het vergelijken met een Galaxy S en een Nexus One. Duidelijke winnaar qua touchscreen ervaring ben ik uiteraard...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #361  
Oud 24-09-10, 23:57
quiescent.mind quiescent.mind is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Vandaag opgehaald en ben hem uitgebreid aan het vergelijken met een Galaxy S en een Nexus One. Duidelijke winnaar qua touchscreen ervaring ben ik uiteraard
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 26-09-10, 19:37
klip klip is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

iemand ervaring met Mediamarkt Gent?

daar komen de iPhones blijkbaar heel traag en in kleine hoeveelheden binnen...
  #363  
Oud 27-09-10, 23:09
BRS BRS is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Vandaag heb ik mijn iPhone 4 opgehaald bij MM A'pen en ik moet zeggen dat de periode tussen besteldatum en uitlevering wel heel kort was bij mij namelijk een dag of 5. 23 september 2010 besteld en kunnen ophalen op 27 september.
  #364  
Oud 28-09-10, 08:11
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

11 september besteld bij de MediaMarkt in Hasselt. Kreeg gisteren telefoon dat ik hem kon gaan ophalen . Heb hem dus ook meteen gehaald en heb hem nu in mijn bezit. Echt supermooi. Kreeg trouwens vorige week maandag een bericht dat ik 22e op de wachtlijst was en dat het nog een week of 4 kon gaan duren.
  #365  
Oud 28-09-10, 18:29
klip klip is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Jullie hebben geluk!!! Nog steeds niet gehoord van MM Gent na dikke 2 weken, ik blijf wachten en wachten en wachten... Geniet van jullie Iphone!!
  #366  
Oud 28-09-10, 18:44
quiescent.mind quiescent.mind is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Doen we . Heb de deathgrip getest met m'n 24 sept. geleverde iPhone 4. Bij zwak signaal bestaat het nog steeds. Maar gelukkig bel ik niet in die houding, staat redelijk debiel . Die 24e meteen een voor m'n vrindinnetje besteld, benieuwd wanneer die binnen is
  #367  
Oud 28-09-10, 23:46
BRS BRS is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Van deathgrip nog geen last gehad. Meestal een bereik van 4 of 5 streepjes (Mobistar) maar sporadisch ook gewoon maar 1 streepje. Telkens binnenshuis getest dus. Voor mij niet echt signaalverlies waar te nemen.
Voor degenen die nog op hun iPhone wachten, hopelijk zijn ze er voor jullie snel met een positief bericht voor afhaling.

BRS
  #368  
Oud 02-10-10, 10:30
quiescent.mind quiescent.mind is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Dag mensen, ik heb nog een iPhone 4 in bestelling staan en las ooit iets over het inleveren van je oude mobiel voor korting bij de media markt. Klopt dat?
  #369  
Oud 02-10-10, 10:53
guza guza is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 22
Standaard

Kan ik de iphone ook online bestellen, of moet ik perse er heen om op de wachtlijst te komen?
  #370  
Oud 02-10-10, 11:00
quiescent.mind quiescent.mind is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Nee je moet er heen om een voorschot te doen. Wachttijd is niet zo lang in Antwerpen
  #371  
Oud 02-10-10, 12:27
guza guza is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 22
Standaard

Balen, ik wil online een voorschot betalen, scheelt me een rit van paar honderd km's :S
  #372  
Oud 04-10-10, 09:29
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Iemand die weet of er vandaag iphone's in Antwerpen beschikbaar komen zonder te hoeven bestellen? En als ik vandaag zou bestellen daar, hoelang zou het dan ongeveer duren voor ik hem mag gaan afhalen?
  #373  
Oud 04-10-10, 10:53
BRS BRS is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glennvho Bekijk bericht
Iemand die weet of er vandaag iphone's in Antwerpen beschikbaar komen zonder te hoeven bestellen? En als ik vandaag zou bestellen daar, hoelang zou het dan ongeveer duren voor ik hem mag gaan afhalen?
Normaal moet je bestellen. Om te wete of er beschikbaar zijn zonder te reserveren kan je best eens bellen naar +32 (0)3 224 10 40 (MM A'pen).

De wachttijd bedraagt normaal gezien minstens een 3-tal weken, maar kan wel oplopen tot 1 maand of langer.
Bij mij was de leveringstijd zeer snel. Ik had hem besteld op een woensdag en de eerste maandag erop volgend kon ik de iPhone 4 al gaan ophalen.

De leveringstijd hangt wat af van de hoeveelheid iPhones dat ze binnenkrijgen, lijkt me en is dus moeilijk in te schatten.

Laatst gewijzigd door BRS; 04-10-10 om 10:56.
  #374  
Oud 04-10-10, 13:28
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Ik ben van plan om +- einde van de maand naar Belgie te rijden, met de hoop tot er tot die tijd de Iphone ruim in voorraad zal zijn.

Als er mede forummers mee willen rijden zou dat voor ons alle voordeliger zijn ivm de brandstof kosten.

Indien interesse, stuur een pmtje. Mijn startpunt is Delft! =]
  #375  
Oud 04-10-10, 13:40
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Ben vanochtend eens naar de mm in antwerpen gereden en daar wist de verkoper mij te vertellen het wel nog even zou kunnen duren voordat ik mijn iphone zou hebben indien ik hem vandaag bestelde.
Hij heeft mij btw ook de wachtlijst getoond en voor de 16gb versie was die 28 plaatsen lang en voor de 32gb versie was die maar 11 plaatsen lang.

Ik heb dan toch maar niet besteld want ik heb een 16gb versie in bestelling staan bij de onlineshop van de fnac waar ik momenteel op de 11de plaats sta. Maar ben ondertussen wel al 2 maand aan het wachten en 2 maand geleden stond ik op de 43ste plaats dus daar zit er precies niet veel schot in de zaak.
Maar de vriendelijke meneer van de fnac die ik al veel heb lastig gevallen wist mij te vertellen dat het wel de eerst volgende week(en) zal zijn dat ik hem heb.
  #376  
Oud 04-10-10, 15:29
dePAUL dePAUL is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BRS Bekijk bericht
Van deathgrip nog geen last gehad. Meestal een bereik van 4 of 5 streepjes (Mobistar) maar sporadisch ook gewoon maar 1 streepje. Telkens binnenshuis getest dus. Voor mij niet echt signaalverlies waar te nemen.
Voor degenen die nog op hun iPhone wachten, hopelijk zijn ze er voor jullie snel met een positief bericht voor afhaling.

BRS
Kan iemand mij uitleggen hoe ik die deathgrip moet reproduceren? Hoe ik hem ook vasthoudt, er verandert helemaal niet aan het aantal streepjes, zelfs al is er maar 1.
  #377  
Oud 04-10-10, 15:34
quiescent.mind quiescent.mind is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Aan de zijkant, links onderin zie je een scheidingslijn lopen in het staal. Dat is de letterlijke scheidingslijn van beide antennes. Als je dat bedekt met je huid (duim, linkshandig vasthouden) neemt je ontvangst na 30 sec. af. Het lukt me alleen als ik een zwak signaal heb, en daalt dan naar 1 streepje. 'geen service' zegt ie nooit.
  #378  
Oud 05-10-10, 01:12
jonas02 jonas02 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk bericht
Kan iemand mij uitleggen hoe ik die deathgrip moet reproduceren? Hoe ik hem ook vasthoudt, er verandert helemaal niet aan het aantal streepjes, zelfs al is er maar 1.
Waarom zou je in hemelsnaam willen testen hoe je iPhone het niet doet? Ga je ook in je pc lopen klooien om te kijken wanneer deze het niet doet?
  #379  
Oud 05-10-10, 09:04
dePAUL dePAUL is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonas02 Bekijk bericht
Waarom zou je in hemelsnaam willen testen hoe je iPhone het niet doet? Ga je ook in je pc lopen klooien om te kijken wanneer deze het niet doet?
Enerzijds wil ik aantonen dat het probleem van de antenne ofwel overroepen is, ofwel zich niet voordoet bij alle toestellen. Maar misschien doe ik het verkeerd en is er 1 specifieke manier om het probleem te reproduceren. Als het zich bij mijn toestel dan ook voordoet dan weet ik welke houding/manier van vasthouden ik moet vermijden. Maar tot nu toe, geen enkele manier te vinden en dus denk ik dat al die heisa gewoon een storm in een glas water was.
  #380  
Oud 05-10-10, 09:53
quiescent.mind quiescent.mind is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Idd, er is in deze omgeving genoeg straling om ontvangst te behouden. Maar nog even terug op mijn vraag. Ik las hier ooit over het inleveren van je oude mobiel bij Media Markt voor korting. Weet iemand hier meer van?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mediamarkt iphone miicker Chat en geruchten 7 12-05-11 16:12
Mediamarkt Hasselt Sjord Koopinformatie Nederland 3 16-09-10 14:27
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT Duveldg Chat en geruchten 7 11-08-10 12:17
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen reepke Orange 2 11-08-10 11:34
Iphone Mediamarkt Nederland Theofiel Koopinformatie Nederland 2 11-10-09 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:47.