GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag opgehaald en ben hem uitgebreid aan het vergelijken met een Galaxy S en een Nexus One. Duidelijke winnaar qua touchscreen ervaring ben ik uiteraard...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vandaag opgehaald en ben hem uitgebreid aan het vergelijken met een Galaxy S en een Nexus One. Duidelijke winnaar qua touchscreen ervaring ben ik uiteraard
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iemand ervaring met Mediamarkt Gent?
daar komen de iPhones blijkbaar heel traag en in kleine hoeveelheden binnen... |
|
|||
|
|||
Vandaag heb ik mijn iPhone 4 opgehaald bij MM A'pen en ik moet zeggen dat de periode tussen besteldatum en uitlevering wel heel kort was bij mij namelijk een dag of 5. 23 september 2010 besteld en kunnen ophalen op 27 september.
|
|
|||
|
|||
11 september besteld bij de MediaMarkt in Hasselt. Kreeg gisteren telefoon dat ik hem kon gaan ophalen . Heb hem dus ook meteen gehaald en heb hem nu in mijn bezit. Echt supermooi. Kreeg trouwens vorige week maandag een bericht dat ik 22e op de wachtlijst was en dat het nog een week of 4 kon gaan duren.
|
|
|||
|
|||
Jullie hebben geluk!!! Nog steeds niet gehoord van MM Gent na dikke 2 weken, ik blijf wachten en wachten en wachten... Geniet van jullie Iphone!!
|
|
|||
|
|||
Doen we . Heb de deathgrip getest met m'n 24 sept. geleverde iPhone 4. Bij zwak signaal bestaat het nog steeds. Maar gelukkig bel ik niet in die houding, staat redelijk debiel . Die 24e meteen een voor m'n vrindinnetje besteld, benieuwd wanneer die binnen is
|
|
|||
|
|||
Van deathgrip nog geen last gehad. Meestal een bereik van 4 of 5 streepjes (Mobistar) maar sporadisch ook gewoon maar 1 streepje. Telkens binnenshuis getest dus. Voor mij niet echt signaalverlies waar te nemen.
Voor degenen die nog op hun iPhone wachten, hopelijk zijn ze er voor jullie snel met een positief bericht voor afhaling. BRS |
|
|||
|
|||
Dag mensen, ik heb nog een iPhone 4 in bestelling staan en las ooit iets over het inleveren van je oude mobiel voor korting bij de media markt. Klopt dat?
|
|
|||
|
|||
Kan ik de iphone ook online bestellen, of moet ik perse er heen om op de wachtlijst te komen?
|
|
|||
|
|||
Nee je moet er heen om een voorschot te doen. Wachttijd is niet zo lang in Antwerpen
|
|
|||
|
|||
Balen, ik wil online een voorschot betalen, scheelt me een rit van paar honderd km's :S
|
|
|||
|
|||
Iemand die weet of er vandaag iphone's in Antwerpen beschikbaar komen zonder te hoeven bestellen? En als ik vandaag zou bestellen daar, hoelang zou het dan ongeveer duren voor ik hem mag gaan afhalen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De wachttijd bedraagt normaal gezien minstens een 3-tal weken, maar kan wel oplopen tot 1 maand of langer. Bij mij was de leveringstijd zeer snel. Ik had hem besteld op een woensdag en de eerste maandag erop volgend kon ik de iPhone 4 al gaan ophalen. De leveringstijd hangt wat af van de hoeveelheid iPhones dat ze binnenkrijgen, lijkt me en is dus moeilijk in te schatten. Laatst gewijzigd door BRS; 04-10-10 om 11:56. |
|
|||
|
|||
Ik ben van plan om +- einde van de maand naar Belgie te rijden, met de hoop tot er tot die tijd de Iphone ruim in voorraad zal zijn.
Als er mede forummers mee willen rijden zou dat voor ons alle voordeliger zijn ivm de brandstof kosten. Indien interesse, stuur een pmtje. Mijn startpunt is Delft! =] |
|
|||
|
|||
Ben vanochtend eens naar de mm in antwerpen gereden en daar wist de verkoper mij te vertellen het wel nog even zou kunnen duren voordat ik mijn iphone zou hebben indien ik hem vandaag bestelde.
Hij heeft mij btw ook de wachtlijst getoond en voor de 16gb versie was die 28 plaatsen lang en voor de 32gb versie was die maar 11 plaatsen lang. Ik heb dan toch maar niet besteld want ik heb een 16gb versie in bestelling staan bij de onlineshop van de fnac waar ik momenteel op de 11de plaats sta. Maar ben ondertussen wel al 2 maand aan het wachten en 2 maand geleden stond ik op de 43ste plaats dus daar zit er precies niet veel schot in de zaak. Maar de vriendelijke meneer van de fnac die ik al veel heb lastig gevallen wist mij te vertellen dat het wel de eerst volgende week(en) zal zijn dat ik hem heb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Aan de zijkant, links onderin zie je een scheidingslijn lopen in het staal. Dat is de letterlijke scheidingslijn van beide antennes. Als je dat bedekt met je huid (duim, linkshandig vasthouden) neemt je ontvangst na 30 sec. af. Het lukt me alleen als ik een zwak signaal heb, en daalt dan naar 1 streepje. 'geen service' zegt ie nooit.
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je in hemelsnaam willen testen hoe je iPhone het niet doet? Ga je ook in je pc lopen klooien om te kijken wanneer deze het niet doet?
|
|
|||
|
|||
Enerzijds wil ik aantonen dat het probleem van de antenne ofwel overroepen is, ofwel zich niet voordoet bij alle toestellen. Maar misschien doe ik het verkeerd en is er 1 specifieke manier om het probleem te reproduceren. Als het zich bij mijn toestel dan ook voordoet dan weet ik welke houding/manier van vasthouden ik moet vermijden. Maar tot nu toe, geen enkele manier te vinden en dus denk ik dat al die heisa gewoon een storm in een glas water was.
|
|
|||
|
|||
Idd, er is in deze omgeving genoeg straling om ontvangst te behouden. Maar nog even terug op mijn vraag. Ik las hier ooit over het inleveren van je oude mobiel bij Media Markt voor korting. Weet iemand hier meer van?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|