GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door denbaat ik heb mijn iphone 4 16gb op 8 september besteld MM antwerpen ik was toen nummer 14 op de lijst. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet trouwens niet welk nummer ik op de lijst ben. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
oke muvo dan ben jij net voor mij ben benieuwd waneer jij hem dan krijgt! hou me op de hoogte als je wilt
|
|
|||
|
|||
6sept gereserveerd , 6e op wachtlijst
vandaag eens bellen want ze hebben mijn gsmnr niet, maar ze nemen niet op... |
|
||||
|
||||
ik wil ze graag bellen maar lijkt wel of de telefoon het niet meer doet daar.
gaat om mediamarkt antwerpen.
|
|||
|
|||
Heb ze gebeld, na wat discussie omdat het volgens de verkoper niet kon dat ze mijn gsmnr niet hadden ging hij kijken in de kast. Mag hem gaan halen
|
|
|||
|
|||
Lucky basterd!
Dan zullen een aantal van ons niet zo heel lang meer hoeven wachten neem ik aan. (11 sept. besteld) |
|
|||
|
|||
Ik had gebeld, ze hadden de mijne nog niet binnen. Maar ik sta 2de op de lijst Ze verwachten hem deze week binnen!
|
|
|||
|
|||
Kreeg straks een mail dat ik 22e op de lijst sta bij de MM Hasselt. Geschatte lvertijd +/- 4 a 5 weken.
|
|
|||
|
|||
Zijn er nu overal wachtlijsten of kan je ook p de bonnefooi?
|
|
||||
|
||||
wss overal , of je hebt geluk
|
|
|||
|
|||
muvo al telefoon gehad? ik hoop als ze tegen jou zeggen van de week dat ik ook bij die nieuwe lichting zit! zou leuk zijn zo voor het weekend
Laatst gewijzigd door denbaat; 22-09-10 om 22:48. Reden: iets vergeten te vermelden |
|
|||
|
|||
Gisteren telefoon gehad van Mediamarkt Antwerpen dat ik mijn iPhone 4 32GB kan ophalen, heb hem vanmiddag opgehaald, heb 17 augustus een aanbetaling gedaan van 100 euro. Dus heeft 5 weken geduurd! Neem aan dat ze weer een voorraad hebben binnen gekregen.
|
|
|||
|
|||
vanochtend even onze belgische vrienden uit antwerpen lastig gevallen @mediamarkt
en mijn iphone 4 16gb wordt begin volgende week verwacht! (8 sept gereserveerd) nog eventjes wachten dus! |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag een iPhone 4 32GB dan toch maar besteld, het wachten werd me even teveel en dan ben je zwak. Ik weet mijn nummer niet op de reserveringslijst voor de 32GB versie, maar ben wel benieuwd of ik hem binnen 3 weken kan gaan ophalen zoals ze mij bij MM Antwerpen hebben verteld.
|
|
|||
|
|||
Zojuist een telefoontje gekregen van een vriendelijk Belgisch vrouwtje van de Media Markt. Ik mag mijn iPhone 4 16 ophalen (11 sept. besteld)
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag ook een telefoontje gehad. Ik ga hem morgen ophalen Overgins 6 sept besteld.
|
|
|||
|
|||
joo ik heb ook telefoon gehad eind van de middag. ik mag hem ook komen halen nog voor het weekend aardige lading binnengekomen zo te horen!
|
|
|||
|
|||
Morgen eens bellen, zal wellicht enkel voor de wachtlijsten zijn.
|
|
|||
|
|||
Ik had hem besteld bij de MM in Hasselt, ben ook benieuwd hoelang het nog duurt. Stond vorige week op plaats 22. 11 september besteld
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem opgehaald. Er lagen erg veel gereserveerde iphones in de kast.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|