GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door smethorst 26 augustus, maar denk dat ik erg veel geluk gehad heb! Vorige week vrijdag waren er nog 20 voor mij! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
damn 2 weken terug door me neef een iPhone laten kopen in Belgie.. Komt ie met een import toestel aan! Ga deze verkopen om een fabrieksaf simlockvrije te halen =]
|
|
|||
|
|||
Kom net van MM Antwerpen.
Verkoper wist me te vertellen dat ik op de 2de plaats stond voor een 32GB. Ik zou waarschijnlijk bij de volgende leveringen zitten, die deze of volgende week zou komen. Hij leek wel verwonderd dat ik mijn toestel nog niet had, aangezien ik toch al een tijdje geleden gereserveerd had, maar toen hij vroeg welke versie was het al snel duidelijk. Ben dus op 3 weken 5 plaatsen gestegen. Dus voor diegenen die na 16 augustus hebben gereserveerd bij MM Antwerpen, jullie zijn 5 plaatsen gestegen. (Als alles netjes is verlopen tenminste.) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mij vertelden ze daar dat ze in de voorbije 3 weken slechts een 3-tal 32GB hebben binnen gehad.
Toen ik vroeg hoeveel ik op de lijst stond, kwam het excuus dat een lijst uitdraaien minuten ging duren ... vriendelijk dat wel, maar echt nuttig ? "Wie gelooft die mensen nog?" om een wijs () politicus te citeren Laatst gewijzigd door lesfetes; 06-09-10 om 21:20. |
|
|||
|
|||
ik heb op 14 augustus 's morgens om 10 u gereserveerd ... jij staat 2 en daafie denkt op 1 te staan dan moet ik -1 zijn
|
|
|||
|
|||
Haha het wordt een race. Wie krijgt hem het eerste van ons 3 ... Ik hou jullie op de hoogte
|
|
|||
|
|||
Dat moest er natuurlijk ook weer bijkomen, iets dat niet klopt...
Ik hoop alleen dat we niet opnieuw 3 weken hoeven te wachten. |
|
|||
|
|||
Zojuist even gebeld, kreeg meteen het antwoord dat ik echt op de minuut gebeld ga worden zodra ze binnen zijn. Hij wist nog niet wanneer dit zal zijn. Zelf heb ik dus ook op 16 aug besteld.
|
|
|||
|
|||
Kan je een voorschot terugkrijgen? Ik heb nu een 16GB via de site gekocht maar als ik die niet verkocht krijg (ongeopend) dan moet ik toch mijn MM voorschot van 50 EUR terug zien te krijgen e Of heeft er iemand interesse in een nieuwe 16 GB voor 699 EUR?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f41/k...f102/iphone-4/ |
|
|||
|
|||
Memo aan mezelf: "Bestel/reserveer nooit nog iets al de leverdatum niet gekend is!"
Heb nu al meerdere malen een iphone kunnen bestellen via de website van mobistar. Uiteindelijk doe ik het gewoon niet, omdat ik toch nog hoop dat MM me de dag erop zou bellen. Dat ik hem begin deze week zou krijgen blijkt dus ook niet waar te zijn... Nu zit ik weer in een zwart gat en moet ik maar hopen dat ik gebeld wordt. Hehe -_- Laatst gewijzigd door GigaBowser007; 08-09-10 om 21:50. |
|
|||
|
|||
jeej ik ben net gebeld! 30 augustus gereserveerd 16 gig...
|
|
|||
|
|||
Waar heb je gereserveerd?
EDIT: Zijn deze ook simlock vrij bij de mediamarkt/saturn? Laatst gewijzigd door Sjord; 09-09-10 om 16:48. |
|
|||
|
|||
Dag beste iPhone liefhebbers,
zaterdag ben ik in de buurt van Antwerpen en neem ik uiteraard even de trein om daar de Saturn en Media Markt binnen te lopen om een 16GB te reserveren. Moet ik bij beide een voorschot betalen? Zo ja, bij welke van de 2 maak ik de meeste kans, MM? Ik zit die dag in Kapellen en heb vernomen dat daar een Mobistar Center zit. Maak ik daar kans? Of zegt men, koop hem bij Saturn/MM i.v.m. betere service en 2 jaar garantie? Dank voor uw moeite! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij MM Antwerpen moet je voorschot betalen (50 voor een 16GB en 150 voor een 32GB) de 16GB komen regelmatig binnen, ikzelf wacht nog op de 32GB die ik op 14/08 heb gereserveerd. De situatie in Saturn ken ik niet. Succes |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yeah telefoon gehad dat mijn 32GB binnen is bij MM Antwerpen, kan hem morgen gaan halen.
Daarbij komt morgen de 16GB voor mijn madam via de site aan, 't zal een leuk weekend worden !!!! |
|
|||
|
|||
Zijn die iphone 4 docks ook te koop bij de mediamarkt?
|
|
|||
|
|||
Heb hem dan toch mogen gaan halen vanmiddag.
Ben uiterst tevreden. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|