GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Soebert Saturn in Wilrijk had zijn lijst vandaag kunnen opkuisen. Er staan er normaal geen meer in de wachtrij en er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijken of we binnen kort een kunnen scoren ^^ Hoe zit het met de (extra) garantie eigenlijk? (voor waterschade etc) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Geen idee hoe da zit.... Ik neem wel zo'n verzekering via mobistar zelf. 6euro op de maand en verzekerd tegen waterschade,valllen,...Het is wa te duur om dit niet te nemen vind ik.
|
|
|||
|
|||
32Gb bij krefels schoten....niemand op de wachtlijst ! Ik sta daa nog 1st en er zouden er maandag in het hoofddepot binnenkomen.Maar...ik heb de mijne dus al! FACETIME RULES zne!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Had er eentje in de vitrine gestaan, dus deze meteen gekocht... weliswaar hebben ze hem extra geld laten betalen omdat hij er geen abonnement bij heeft gepakt... |
|
|||
|
|||
Zojuist MM Antwerpen-Meirbrug gebeld, er werd medegedeeld dat reserveren voor iPhone4 bij alle MM-vestigingen niet meer mogelijk is.
Weet iemand hier meer van? |
|
|||
|
|||
Had gistere mijn 32gb en 16gb opgehaald die gereserveerd waren bij MM antwerpen. Had ze meteen in de verkoop gedaan aangezien ik en mijn vriendin al een iphone hadden bemachtigd op een andere manier. Slechts 20 minuten stond mijn advertentie op marktplaats en ze waren foetsie!
MM Antwerpen keyserlei had me dus donderdag al gebeld, neem dus aan dat ze 32GB donderdag geleverd hadden gekregen. |
|
|||
|
|||
Vandaag toch langs geweest bij Saturn er stonden nog 3 16 gb . Ik en vriendin hebben er 1 dus om 10 uur was er nog 1
|
|
|||
|
|||
En dat was in welke Saturn? 8-)
|
|
|||
|
|||
ben vandaag bij mm hasselt geweest. heb daar eenn exemmplaar besteld. moest een vooorrschot betalen van 50euro. levertijd tussen 2 weken en 2 mmaanden. wat het gaat worden zie ik wel.
|
|
|||
|
|||
Hallo hallo, ik heb vandaag een iPhone 4 16GB besteld bij MM Antwerpen en moest een verbazend voorschot doen van €100. Meer dan de 50 die men hier aangeeft. Hij gaf een levertijd van 2 tot 4 weken. Ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
Mooi dat je er ook hebt weten te reserveren. Dat voorschot zal dan wel bij elke MM anders zijn . Hopende heb je de iphone ook binnen 2 en 4 weken, of zelfs eerder . Mijn levertijd was iets ruimer geschat. Tussen de 2 weken en 2.5 maanden :S
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tegen mij zeiden ze dat ze geen iphones in voorraad hadden. Dik naai ook dat je vriend extra moest betalen omdat die geen abonnement wilde, wat een hufters daar in Luik! |
|
|||
|
|||
Iemand nog succes gehad bij MM in Antwerpen?
Iemand langsgeweest? Gehoord dat je je gereserveerde iPhone af kan halen? |
|
|||
|
|||
Neen, maar heb 11 sept. gereserveerd. Dat duurt dus nog even
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 32Gb versie twee dagen geleden gekregen. En er lagen weer een hoop iPhones klaar in de kast. Ter informatie: ik heb hem 16 augustus besteld.
|
|
|||
|
|||
Je schrijft dat er een hoop in de kast lagen. Betekent dat voor mensen die gereserveerd hadden, of had je ook zo binnen kunnen lopen en er eentje meteen mee kunnen nemen?
|
|
|||
|
|||
Dag beste mensen
Ik heb m'n 32 GB in Antwerpen gereserveerd op 24 augustus...ik wacht nog steeds :-( Wat is die MediaMarkt Antwerpen slecht bereikbaar zeg. Wordt er EINDELIJK opgenomen wordt ik weer in de wacht gezet naar de afdeling waar ze bijna NOOIT opnemen...frustrerend. (zeker als je vanuit Nederland belt en het veel centjes kost :-P) Anyway, kreeg eindelijk iemand aan de lijn en die zei op een gestreste toon dat hij geen idee had over de levering van de 32gb; dat die zelden binnenkomen; en zeer veel mensen deze willen hebben... Pfff... wat een gezeik over een telefoon. De medewerker werd er volgens mij ook schijtziek van dat ze er zo weinig binnen kregen; volgens hem is de tekort aan levering een stunt van Apple om zo hun producten MUST-HAVES te maken.. hmhmhm Laatst gewijzigd door Eryen; 20-09-10 om 17:08. |
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone 4 16gb op 8 september besteld MM antwerpen ik was toen nummer 14 op de lijst. hij schatte mijn wachtijd toen 2 tot 3 weken.
ook 100 euro aanbetaald trouwens! nog meer mensen die daar gereserveerd hebben en hun plaats weten op de lijst ben benieuwd of ze de vraag een beetje aankunnen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan dat tempo zal het bijna jou beurt zijn ... Toen ik hem ook daad werkelijk ging halen was het zelfs druk voor het gewoon ophalen en reserveren, in die 10 tal minuten dat ik er was 3 die kwamen reserveren en 2 die kwamen ophalen. Het reservatie kastje lag ook vol met tientallen doosjes, als al die mensen een paar keer bellen "wanneer is ie binnen" zal het best frustrerend zijn voor zowel de beller als diegene die de telefoon opneemt (dat is trouwens ook gewoon een verkoper vanuit de winkel, die misschien gewoon met lijfelijke klanten bezig was). Succes en hoe langer je wacht hoe zoeter het smaakt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|