GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben ook net geweest en ik had er 1 kunnen bemachtigen. Maar hij zei dat ze er nog wel paar hadden maar dan moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben ook net geweest en ik had er 1 kunnen bemachtigen. Maar hij zei dat ze er nog wel paar hadden maar dan moet je wel snel zijn denk want einde van de dag zijn ze sowieso uitverkocht denk.
Succes iedereen! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
een paar wat?? 32 gb versie's, of iphones in het algemeen??
|
|
|||
|
|||
Ben ook vanmorgen geweest. 32GB's zijn er sowieso niet, alleen 16GB.
Ze hadden er vanmorgen toen de winkel open ging (09:30 uur) nog 50, waarvan er zo'n 40 al gereserveerd waren (voornamelijk 32GB's), dus ik verwacht inderdaad dat het na vandaag afgelopen is met de voorraad bij de MM Antwerpen. Overigens maximaal 1 per persoon en verplichting om er een accessoire bij te kopen (klein ding van paar Euro volstaat). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
32 Gb's hadden ze niet meer maar indd je mog maar 1 meenemen.
|
|
|||
|
|||
ik heb net gebeld en er werd me verteld dat ze op zijn. de 16gb zou volgende week weer binnen komen en de 32gb ver 2,5 week...
Kan iemand dit bevestigen die er net nog geweest is? Anders had ik er vanmiddag naartoe gereden namelijk... |
|
|||
|
|||
Zie mijn reply hierboven. De verwachting vanmorgen was al dat ze vandaag er helemaal doorheen zouden zijn, dus dit klopt.
|
|
|||
|
|||
ik wou naar de mediamarkt in antwerpen bellen maar het lukt me maar niet op vanuit nederland naar belgie te bellen, het nummer is 03 224 10 40 en het netnummer is 032. toets ik in 032032241040, maar dit is blijkbaar verkeerd. wie weet het correcte nummer?
|
|
|||
|
|||
03232241040
|
|
|||
|
|||
Dit is het juiste nummer: 003232241040.
Ze krijgen overigens vele tientallen telefoontjes per dag over de Iphone 4 en zijn over het algemeen erg bot aan de telefoon, soms nemen ze helemaal niet op. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal volgende week eens proberen te bellen. Ik wil weten welke dag ze een lading krijgen, dan kan ik die ochtend er naartoe. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want net geweest in Oostende en ze hadden niets meer. Ze hadden er vorige week 10 binnengekregen maar die waren al verkocht. Nog geen idee wanneer er terug binnenkomen. |
|
|||
|
|||
wil niemand voor mij nog een keer die winkel in lopen om er 1 voor mij mee te nemen?
we moeten elkaar toch helpen als Apple iPhone broeders? wie-o-wie neemt er 1 voor me mee? ik kan niet op de bonnefooi helemaal vanuit Amersfoort naar een Media Markt aldaar. Help een Hollander! |
|
|||
|
|||
Ben ook vanuit Ede op de bonnefooi naar Antwerpen gereden, wilde eerst naar Parijs gaan. Gewoon wat risico durven nemen
|
|
|||
|
|||
Beste Krano,
normaal zou ik dat doen maar kan echt niet weg van de zaak. iedereen op vakantie en ik moet de boel bewaken ;-) vandaag zijn ze er nog....als ik zaterdag zou gaan zijn ze natuurlijk net op... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hehe helaas, ze zijn overigens al op bij de Media Markt in Antwerpen op het moment.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo haha... eindelijk heb jij je iphone! hoef je je ook niet meer af te vragen of ze op 24 september nog iphones hebben in het louvre veel plezier ermee |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij ook nog veel plezier met je 20 iphones? |
|
|||
|
|||
Was van plan om 1 32GB te kopen in Antwerpen bij MM. Maar dat gaat zo niet lukken. Ook daar zijn ze niet aan te slepen. Wordt het toch wachten op Apple UK. 3 aug besteld en hopelijk voor 1 sep in mijn bezit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|