GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Donl de uitleg - Eenmalig Anoniem bellen Maar bij mijn telefoon moet je eerst intoetsen, dan op groene knopje drukken en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik eerst *31# intoets en dan op het groene knopje krijg ik inderdaad zo'n kiestoon. Maar als ik vervolgens 003232241040 toets of zonder de twee nullen in het begin krijg ik een foutmelding ("Het door u gekozen nummer is onjuist".) Als ik *31#003232241040 of *31#3232241040 krijg ik dezelfde foutmelding Hoe doe jij dat, of heb je een ouderwetse draaitelefoon? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
MM Antwerpen verwacht geen levering deze week en ook niet volgende week!
Ik heb net gebeld met de Madiamarkt te Antwerpen. (zonder anoniem nummer)
Ik citeer: "Er is een wachtlijst en zelfs de mensen op die wachtlijst staan krijgen waarschijnlijk eind augustus-begin september pas hun iPhone 4 geleverd". De komende twee weken krijgen ze volgens de mevrouw aan de telefoon geen iPhones meer binnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar aan de post hierboven te zien hoeft het niet meer! Wel balen datie nergens te verkrijgen is op korte termijn, |
|
|||
|
|||
Citaat:
We zullen wel zien... |
|
||||
|
||||
zo te lezen wordt het hem voorlopig niet bij de Media Markt
|
|
|||
|
|||
Hallo allen,
Iemand nog iets vernomen vanuit Mediamarkt Antwerpen? Ik heb ze heel de week al proberen te bellen, zowel herkenbaar als annoniem. Echter wordt er de telefoon niet opgenomen, of ligt de haak er gewoon naast vaak.... Ik kreeg tevens een e-mail dat ik de iPhone 4 kon komen reserveren, na het doen van een aanbetaling. Echter is het voor mij te gek om 2x naar Antwerpen af te reizen voor een simlock-vrije iPhone 4. Ik wacht liever op een dergelijke zending net vorige week, waarbij er tegelijk 200 toestellen beschikbaar komen. Dan kunnen alle reservaties en alle wachtende, welke geen reservering hebben lopen, van een iPhone 4 voorzien worden. Heeft iemand hier al enig inzicht in of dit uberhaupt staat te gebeuren op korte termijn? Vanuit Mediamarkt krijg ik in ieder geval geen nuttige informatie binnen. Mogelijk dat er nog andere wegen naar de iPhone 4 te vinden zijn. Misschien via Mobi*? Ook al is hun houding naar (mogelijke) klanten erg stug en on-commercieel, volgens mijns inziens. |
|
||||
|
||||
Als je de berichten zo hier leest gaat het voorlopig wel ff duren bij de Media Markt
Wat je volgens mij beter kan doen is wachten op op Parijs Vanaf Antwerpen is het nog 'maar' 3 uurtjes naar Parijs |
|
|||
|
|||
Hm.. Als het waar is wat ze mij vertelden dat je qua garantie naar ELKE MediaMarkt kan.. Dan zou je misschien je beter aan kunnen sluiten op de wachtlijst.. Dan maak je er even een leuk dagje uit van in Antwerpen Scheelt je eventueel later weer een reis naar Parijs, als er iets mis is.
|
|
||||
|
||||
het lijkt me sowieso niet dat je naar de MM in Nederland kan
Die verkopen ze nl niet eens los En nogmaals, als er wat is met je Franse Iphone kan je gewoon in Nederland terecht, bijv bij Solid Vision, oa repaircenter van Apple |
|
|||
|
|||
De winkelmedewerker vertelde mij dat het wel mogelijk is om ook naar een NL MediaMarkt te gaan. Ik vroeg of ze het zeker wist en even na kon vragen, en haar baas bevestigde haar verhaal.. Maar goed, of ze dat in NL dan ook weten, dat weet ik nog niet
|
|
|||
|
|||
Mij vertelden ze bij MM Antwerpen dat je wel bij een nederlandse MM garantie kan claimen, maar dat je de kans heb 'm terug te krijgen met t-mobile simlock, aangezien in NL officieel geen simlockvrije toestellen verkocht worden.. Lijkt me op zich wel vreemd overigens.
|
|
|||
|
|||
Vandaag langs geweest in MM Antwerpen. Geen iPhone's binnen gekregen vandaag. Meer dan 30 op de wachtlijst voor de 16GB. Ook geen accessoires hoeven kopen. Levertijd onbekend.
Laatst gewijzigd door RedB; 19-08-10 om 22:59. |
|
|||
|
|||
Citaat:
* zit nu hoopvol naar zijn telefoon te kijken en te w88 op een telefoontje uit Antwerpen * |
|
||||
|
||||
Nemen ze eigenlijk wel bestellingen uit Nederland aan? Kan me voorstellen dat ze zeggen van niet aangezien ze dan naar een buitenlands nummer moeten gaan bellen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee van de stocks in MM Hasselt?
|
|
|||
|
|||
Geachte,
Ik ben bij Mediamarkt Hasselt vorige week vrijdag geweest. Hier gaf men aan dat de voorraden pas eind augustus/medio september aangevuld gaan worden. En dat degene die hier een reservatie hadden lopen, als eerste hun toestel zouden mogen komen halen. Kortom weinig kans indien men hem hier los wilt halen rond deze periode. |
|
|||
|
|||
geen probleem ik wacht wel, moest vandaag in de buurt van de MM in Hasselt zijn dus als ze voorraad hadden was ik wel even langsgeweest.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelf moet ik hem rond 15u daar gereserveerd hebben. Mijns inziens zijn er nu 2 mogelijke gevallen: 1) Iemand heeft zijn reservatie geannuleerd waardoor één van ons op plaats 6 is terechtgekomen. 2) Een foutje van MM? |
|
|||
|
|||
@gigabowser007:
Of 3): MM heeft in de afgelopen vier dagen 1 of meerdere iPhones 32gb binnengekregen. MfMvdsande is opgeschoven op de wachtlijst (6 of 5 ...) en jij bent de nieuwe nummer (00)7 op de wachtlijst ;-) Laatst gewijzigd door RedB; 20-08-10 om 21:02. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|