iphone vandaag kopen in Londen :-) discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) vrienden van mij vandaag in Londen om iphone te kopen heb wel gezegd alleen als hij niet later dan week 52 gemaakt is ivm 1.1.3. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone vandaag kopen in Londen :-)
vrienden van mij vandaag in Londen om iphone te kopen
heb wel gezegd alleen als hij niet later dan week 52 gemaakt is ivm 1.1.3. firmware,of zou ik nog wat later durven gokken om een 1.1.2. te hebben in the box |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ze hebben er nog eentje van week 43 gekocht
in de store zeggen ze wel dat er 1.1.3. opstaat of zouden dit maar praatjes zijn omdat ze toch weten dat hij gehackt zal worden? |
|
||||
|
||||
Geen probleem joh, dan hebben ze hem vast in de winkel zelf geupdate naar 1.1.3
|
|
||||
|
||||
dat kan ook natuurlijk
mogen ze de seal wel verbreken van apple? klein foutje is eentje van week 47 |
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne afgelopen dinsdag gehaald bij Carphone Warehouse, tegenover harrods. Hebben er gneoeg op voorraad, week 43
|
|
||||
|
||||
wordt dan toch met een bang hartje afwachten,ga zondag mij iphone krijgen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Deze waren allebei uit week 43!!
|
||||
|
||||
en woensdag heb ik een week 43-iphone gekocht bij de Apple Store op Regentstreet. komt goed want volgens mij gaan ze echt geen gesealde Iphones openmaken om deze te updaten...
|
|
||||
|
||||
zal wel meevallen hoop ik
heb er een van de week gejailbreakt van week 50 en lukte ook was iphone die van hawai kwam |
|
|||
|
|||
Citaat:
Netherlands kwam er als Nederlands op, that stuff |
|
||||
|
||||
hoe ging het verder? ik zit volgede week in londen
|
|
|||
|
|||
Makkelijk ging het niet de eerste keer. Je mag een 'contract' tekenen dat je binnen 7 dagen de iphone activeert. Als je dit niet doet, vervallen functies van je iphone.
Tekenen is niet moeilijk, maar het mag alleen als je een adres in UK hebt. Ga er dus met een smoes heen dat je momenteel een hotelkamer huurt voor de komende 5 maanden, en alleen een nederlands adres hebt |
|
||||
|
||||
ik heb gemerkt dat je net zo goed eerlijk kan zijn:
In de carphone warehouse willen ze dat je tekent, dat je een adres afgeeft (ik heb gewoon het kaartje van mijn hotel gegeven) en een ID, je moet inderdaad tekenen maar dat betekent niets. In de applestore is het nog gemakkelijker: je geeft je mailadres en klaar. In beide gevallen heeft men echt wel door dat je de iphone mee terugneemt naar NL. Dus nergens een probleem, je krijgt overal je Iphone mee, ze vertellen je alleen dat je de iphone niet kan gebruiken in het buitenland etc etc etc.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
weet het nog niet,ben nog niet tot de persoon geraakt die hem mee brengt
|
|
||||
|
||||
heb iphone aangekregen,met versie 1.1.2. volgens mij
itunes geeft aan dat mijn software uptodate terwijl ik al wel nr 1.1.1. heb kunnen downgrade en jailbreaken nr 1.1.2. jailbreaken was daarstraks niet gelukt maar ga nu opnieuw proberen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 beschikbaar in Londen? | Yzord | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 26-07-10 13:58 |
iPhone, Wel / Niet kopen in Londen? | nouska1976 | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 30-07-09 16:03 |
Iphone 3G kopen in Londen ? | pesi | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 03-06-09 22:19 |
|
|