Recente ervaringen officiële Franse iPhone discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben wellicht van plan om binnenkort bij bezoek aan Frankrijk een unlockte iPhone te gaan kopen. Ik lees van moeten unlocken in Frankrijk zelf.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Recente ervaringen officiële Franse iPhone
Ik ben wellicht van plan om binnenkort bij bezoek aan Frankrijk een unlockte iPhone te gaan kopen.
Ik lees van moeten unlocken in Frankrijk zelf.. Wie heeft recent (tijdens een vakantie) ook een iPhone gekocht? Lukt het bellen met een willekeurige operator in NL? Kan je via GPRS internetten (ook al is dat traag)? Kan je je mail instellen om om de zoveel tijd te checken? Alvast bedankt voor de reacties!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook benieuwd, misschien dat ik zaterdag naar Lille reis om er een te halen
|
|
||||
|
||||
als je de zoekfunctie gebruik vind je zeker een antwoord,hier is er al eentje
https://forum.iculture.nl/f1/ip...one-kopen.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Recente foto's iPhone niet zichtbaar op pc | VTI.Daan | Muziek, foto & video | 3 | 17-09-12 21:49 |
Windows: Franse iPhone..Franse iTunes? | PearLRoX | iTunes | 7 | 19-09-10 13:59 |
Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier | ArB | iPhone algemeen | 542 | 24-06-09 15:49 |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Ervaringen bij een Franse iPhone jailbreaken | Stino | Unlock [archief] | 6 | 11-02-08 21:20 |
|
|