iPhone Importeren - Hoe moeilijk is het nog? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! Over 3 weken gaan mijn oom en tante op familie bezoek in de states. Ik wou ze echter vragen om een iphone mee te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Importeren - Hoe moeilijk is het nog?
Hey!
Over 3 weken gaan mijn oom en tante op familie bezoek in de states. Ik wou ze echter vragen om een iphone mee te nemen voor mij aangezien dat een hoop scheelt met een geimporteerde hier kopen. Maar wordt je nou nog vaak gepakt dat je je iphone ineens daar achter moet laten ofzo? Mijn vraag is dus wat zijn de risico's,hoe groot zijn ze & en hoe kan ik het het beste doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er zijn net een aantal topics geupdate op de wiki
ik zou daar ff kijken |
|
||||
|
||||
hoe te doen?
zoekfunctie eens gebruiken(amerika,douane,enz intypen),zelfde vraag zeker al 10x aan bod gekomen kan hier ook eens lezen https://forum.iculture.nl/f41/i...le-iphone.html
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 09-04-08 om 16:39. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
[quote) Mijn vraag is dus wat zijn de risico's,hoe groot zijn ze & en hoe kan ik het het beste doen?[/QUOTE] Het risico is dus een kans van 1 op de circa 1,2... keren dat je door de douane gaat. En "hoe kun je het beste doen"? Neem een voorbeeld aan de bolletjeskoeriers en volg hetzelfde systeem dan is de pakkans nagenoeg nihil. Dus alles uit het doosje halen, inslikken, onderweg niet eten of drinken en vooral NIET naar het toilet. Als je geland bent de billen strak bij elkaar knijpen (nee, niet naar leuke meiden kijken) snel naar huis en daar op een emmer (dus NIET het toilet) gaan zitten. Heel veel pruimen en dadels eten en je zult zien alles komt er ongeschonden uit. Doet soms een beetje pijn (m.n. als je hetero bent) maar dat moet je er voor over hebben om pakweg 60 euros te verdienen! O ja, bijna vergeten, de eerste tijd stinkt je iPhone afgrijselijk als je gaat bellen maar dat gaat na een maandje of 6 wel over. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En "hoe kun je het beste doen"? Neem een voorbeeld aan de bolletjeskoeriers en volg hetzelfde systeem dan is de pakkans nagenoeg nihil. Dus alles uit het doosje halen, inslikken, onderweg niet eten of drinken en vooral NIET naar het toilet. Als je geland bent de billen strak bij elkaar knijpen (nee, niet naar leuke meiden kijken) snel naar huis en daar op een emmer (dus NIET het toilet) gaan zitten. Heel veel pruimen en dadels eten en je zult zien alles komt er ongeschonden uit. Doet soms een beetje pijn (m.n. als je hetero bent) maar dat moet je er voor over hebben om pakweg 60 euros te verdienen! O ja, bijna vergeten, de eerste tijd stinkt je iPhone afgrijselijk als je gaat bellen maar dat gaat na een maandje of 6 wel over.[/quote] Hahahaha te mooi! +1 (geen stijl mode) |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. | kevinzbg | iPhone algemeen | 12 | 15-11-14 21:23 |
MyMovies, hoe bestanden importeren | marctolate | iPhone Apps | 10 | 26-11-09 16:03 |
hoe lang nog het alleenrecht T-mobile?? | iDMi | Odido (T-Mobile) | 3 | 03-09-09 14:15 |
Carkit, is het echt zo moeilijk? | Swizzer | iPhone accessoires en onderdelen | 72 | 23-08-09 17:19 |
Simcontacten importeren doet het niet | borgqueenx | iPhone algemeen | 10 | 18-11-08 15:41 |
|
|