//

iPhone Importeren - Hoe moeilijk is het nog?

iPhone Importeren - Hoe moeilijk is het nog? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! Over 3 weken gaan mijn oom en tante op familie bezoek in de states. Ik wou ze echter vragen om een iphone mee te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-04-08, 16:00
Grasmaaier Grasmaaier is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard iPhone Importeren - Hoe moeilijk is het nog?

Hey!

Over 3 weken gaan mijn oom en tante op familie bezoek in de states.
Ik wou ze echter vragen om een iphone mee te nemen voor mij aangezien dat een hoop scheelt met een geimporteerde hier kopen.
Maar wordt je nou nog vaak gepakt dat je je iphone ineens daar achter moet laten ofzo?

Mijn vraag is dus wat zijn de risico's,hoe groot zijn ze & en hoe kan ik het het beste doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-04-08, 16:08
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Er zijn net een aantal topics geupdate op de wiki

ik zou daar ff kijken
  #3  
Oud 09-04-08, 16:09
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

hoe te doen?
zoekfunctie eens gebruiken(amerika,douane,enz intypen),zelfde vraag zeker al 10x aan bod gekomen
kan hier ook eens lezen
https://forum.iculture.nl/f41/i...le-iphone.html
__________________
at your service

Laatst gewijzigd door truckdiver; 09-04-08 om 16:39.
  #4  
Oud 09-04-08, 16:36
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Lees dit een:
iPhone kopen in de VS: prijzen, bijkomende kosten en tips [Update] » Nieuws » iPhoneclub.nl
  #5  
Oud 09-04-08, 18:51
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grasmaaier Bekijk bericht
Maar wordt je nou nog vaak gepakt dat je je iphone ineens daar achter moet laten ofzo?
Gemiddeld wordt je 1 keer op elke 1,23456 bezoeken gepakt.


[quote)
Mijn vraag is dus wat zijn de risico's,hoe groot zijn ze & en hoe kan ik het het beste doen?[/QUOTE]

Het risico is dus een kans van 1 op de circa 1,2... keren dat je door de douane gaat.

En "hoe kun je het beste doen"?

Neem een voorbeeld aan de bolletjeskoeriers en volg hetzelfde systeem dan is de pakkans nagenoeg nihil.

Dus alles uit het doosje halen, inslikken, onderweg niet eten of drinken en vooral NIET naar het toilet. Als je geland bent de billen strak bij elkaar knijpen (nee, niet naar leuke meiden kijken) snel naar huis en daar op een emmer (dus NIET het toilet) gaan zitten. Heel veel pruimen en dadels eten en je zult zien alles komt er ongeschonden uit.

Doet soms een beetje pijn (m.n. als je hetero bent) maar dat moet je er voor over hebben om pakweg 60 euros te verdienen!


O ja, bijna vergeten, de eerste tijd stinkt je iPhone afgrijselijk als je gaat bellen maar dat gaat na een maandje of 6 wel over.
  #6  
Oud 09-04-08, 18:58
Farilas Farilas is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Gemiddeld wordt je 1 keer op elke 1,23456 bezoeken gepakt.


[quote)
Mijn vraag is dus wat zijn de risico's,hoe groot zijn ze & en hoe kan ik het het beste doen?
Het risico is dus een kans van 1 op de circa 1,2... keren dat je door de douane gaat.

En "hoe kun je het beste doen"?

Neem een voorbeeld aan de bolletjeskoeriers en volg hetzelfde systeem dan is de pakkans nagenoeg nihil.

Dus alles uit het doosje halen, inslikken, onderweg niet eten of drinken en vooral NIET naar het toilet. Als je geland bent de billen strak bij elkaar knijpen (nee, niet naar leuke meiden kijken) snel naar huis en daar op een emmer (dus NIET het toilet) gaan zitten. Heel veel pruimen en dadels eten en je zult zien alles komt er ongeschonden uit.

Doet soms een beetje pijn (m.n. als je hetero bent) maar dat moet je er voor over hebben om pakweg 60 euros te verdienen!


O ja, bijna vergeten, de eerste tijd stinkt je iPhone afgrijselijk als je gaat bellen maar dat gaat na een maandje of 6 wel over.[/quote]
Hahahaha te mooi! +1 (geen stijl mode)
  #7  
Oud 09-04-08, 21:42
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farilas Bekijk bericht
Hahahaha te mooi! +1 (geen stijl mode)
Pssst (niet doorvertellen). Ik zit hier incognito.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 21:23
MyMovies, hoe bestanden importeren marctolate iPhone Apps 10 26-11-09 16:03
hoe lang nog het alleenrecht T-mobile?? iDMi Odido (T-Mobile) 3 03-09-09 14:15
Carkit, is het echt zo moeilijk? Swizzer iPhone accessoires en onderdelen 72 23-08-09 17:19
Simcontacten importeren doet het niet borgqueenx iPhone algemeen 10 18-11-08 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.