Is het een goed idee om nu nog een iPhone 4 te kopen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het een goed idee om nu nog een iPhone 4 te kopen? Zwart/32gb/met hoesje en beschermfolie voor 300€ Of koop ik beter 4s? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het een goed idee om nu nog een iPhone 4 te kopen?
Is het een goed idee om nu nog een iPhone 4 te kopen?
Zwart/32gb/met hoesje en beschermfolie voor 300€ Of koop ik beter 4s? Ik vind geen grote verschillen! En 4s is toch 100€ duurder! Is dit de moeite? 5, 5c en 5s vind ik veel te duur! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want voor t zelfde geld heb je al een 4s 32 en voor €400 kan je aan een 16gb 5 komen met een beetje geluk |
|
|||
|
|||
Citaat:
op welke site vind jij ze zo goedkoop? ik zoek verder nog op 2dehands |
|
|||
|
|||
Marktplaats barst er van. Niet alle 2e hands van marktplaats is kolder
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goedzoeken, je ogen openhouden.
doe een check list . heb ergens in het forum een threadje geplaatst waar je op kan letten tijdens een bezichtiging van zo een iphone. Let vooral op de simlock bij een iphone 4!!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2e hands iphone kopen, goed idee? | marleend | iPhone algemeen | 4 | 01-12-12 15:04 |
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? | stephaniesmeers | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-04-11 19:50 |
Is het nog mogelijk om een Iphone uit de VS te kopen? | mike--ie | Koopinformatie USA | 4 | 03-12-08 20:30 |
een goed idee?? | roy6644 | Chat en geruchten | 12 | 05-02-08 14:25 |
|
|