//

iPad Air kapot geleverd

iPad Air kapot geleverd discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was al enorm aan het twijfelen, want langzaam maar zeker raak ik uitgekeken op Apple. Steeds meer aandacht voor marketing en massa en minder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-12-13, 13:19
Thedge Thedge is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard iPad Air kapot geleverd

Ik was al enorm aan het twijfelen, want langzaam maar zeker raak ik uitgekeken op Apple. Steeds meer aandacht voor marketing en massa en minder voor kwaliteit. Vanaf de iPad II en iPhone 3, veel verschillende Iphones en iPads gehad en elke keer is er iets! Overstap naar Samsung komt steeds dichterbij.

Toch maar weer een poging gewaagd en twee airs besteld. Gisteren geleverd en je gelooft het of niet, ze kunnen na 1 seconde uitpakken alweer terug. 1 heeft geen geluid, gaat niet op internet en heeft een achtergrond verlichting die niet werkt en bij de ander is het scherm verdeeld in rode en groene vlakken.

Ben er zooooo klaar mee. Retour en geld terug! Op naar samsung.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-13, 13:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thedge Bekijk bericht
Op naar samsung.
Goede reis gewenst naar Samsung.
  #3  
Oud 04-12-13, 13:23
Thedge Thedge is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Goede reis gewenst naar Samsung.
Haha dank. Blijft jammer, maar genoeg is genoeg. Helaas zit ik nog wel een jaar aan mijn Iphone 5 vast.
  #4  
Oud 04-12-13, 13:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thedge Bekijk bericht
Helaas zit ik nog wel een jaar aan mijn Iphone 5 vast.
Vastzitten? Je bent toch niet vastgeketend aan die iPhone 5 hoop ik.
  #5  
Oud 04-12-13, 13:28
Thedge Thedge is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Vastzitten? Je bent toch niet vastgeketend aan die iPhone 5 hoop ik.
Het voelt idd wel als een molensteen!
  #6  
Oud 04-12-13, 13:47
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Je kan toch je iPhone 5 verkopen en dan een Samsung aanschaffen?

Ik snap niet wat de meeste mensen hebben, als er 1 ding verkeerd is, gelijk naar Samsung. Is dat de nieuwe trend?
__________________
  #7  
Oud 04-12-13, 13:49
Thedge Thedge is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Je kan toch je iPhone 5 verkopen en dan een Samsung aanschaffen?

Ik snap niet wat de meeste mensen hebben, als er 1 ding verkeerd is, gelijk naar Samsung. Is dat de nieuwe trend?
Ff lezen voordat je reageert, Al vanaf de Iphone 3 en iPad II voortdurend problemen. Nog geen product geleverd gekregen dat probleemloos werkte. Dus zeker niet 1 ding verkeerd.
  #8  
Oud 04-12-13, 14:16
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Nou... en als jij dan denkt dat Samsung een probleemloos systeem is. Be my guest.

Ieder huisje heeft z'n kruisje.
  #9  
Oud 04-12-13, 14:18
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thedge Bekijk bericht
Ff lezen voordat je reageert, Al vanaf de Iphone 3 en iPad II voortdurend problemen. Nog geen product geleverd gekregen dat probleemloos werkte. Dus zeker niet 1 ding verkeerd.
Wat heb jij een pech zeg!
Om je even wakker te maken, elk toestel van welk fabrikant dan ook is niet perfect en zal dat nooit worden.

Veel plezier met je Samsung
__________________
  #10  
Oud 04-12-13, 14:18
Thedge Thedge is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Nou... en als jij dan denkt dat Samsung een probleemloos systeem is. Be my guest.

Ieder huisje heeft z'n kruisje.
Dat denk ik zeker niet. Overal eigen problemen natuurlijk. Maar het is het proberen waard. Zeker gezien het feit dat Apple steeds minder voor kwaliteit gaat, maar kwantiteit en marketing.
  #11  
Oud 04-12-13, 14:21
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thedge Bekijk bericht
Dat denk ik zeker niet. Overal eigen problemen natuurlijk. Maar het is het proberen waard. Zeker gezien het feit dat Apple steeds minder voor kwaliteit gaat, maar kwantiteit en marketing.
Ik ben het daar niet mee eens, ik heb genoeg toestellen gehad waar de kwaliteit goed genoeg was. En als er iets mis is met je toestel, kan je het nog altijd omruilen. Kijken waar jij dat gaat doen met je Samsung
__________________
  #12  
Oud 04-12-13, 14:25
Thedge Thedge is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Ik ben het daar niet mee eens, ik heb genoeg toestellen gehad waar de kwaliteit goed genoeg was. En als er iets mis is met je toestel, kan je het nog altijd omruilen. Kijken waar jij dat gaat doen met je Samsung
Hoeft het ook niet eens te zijn en natuurlijk is er voldoende kwaliteit (geweest). Heb ook niet voor niks jaren Apple gekocht. Maar kijk en luister goed om je heen en ik ben niet de enige die opmerkt dat het steeds meer om kwaniteit en minder om kwaliteit gaat. En wat dacht je van die marketing, lekker alles schaars maken, mensen gek maken alsof het steeds is uitverkocht....

Maar goed ieder zijn mening. Ik heb het lang genoeg volgehouden dacht ik zo. En ja het gras is altijd groener aan de overkant, maar voor mij is Apple tegenwoordig wel erg bruin gras.
  #13  
Oud 04-12-13, 14:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thedge Bekijk bericht
En wat dacht je van die marketing, lekker alles schaars maken, mensen gek maken alsof het steeds is uitverkocht....
Daar heb je bij Samsung geen problemen mee. Je gaat naar een Samsung Store of naar een Samsung Premium Reseller en je koopt een van de honderdvijftig verschillende modellen. Heb je ooit nog eens een olietanker of boorplatform nodig kan je ook bij Samsung terecht.

Nogmaals goede reis gewenst.
  #14  
Oud 04-12-13, 14:43
Thedge Thedge is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Daar heb je bij Samsung geen problemen mee. Je gaat naar een Samsung Store of naar een Samsung Premium Reseller en je koopt een van de honderdvijftig verschillende modellen. Heb je ooit nog eens een olietanker of boorplatform nodig kan je ook bij Samsung terecht.

Nogmaals goede reis gewenst.
Dank en sterkte!
  #15  
Oud 04-12-13, 18:46
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Misschien zijn die problemen er door de onderdelen van samsung in de iPads
  #16  
Oud 05-12-13, 15:03
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thedge Bekijk bericht
En wat dacht je van die marketing, lekker alles schaars maken, mensen gek maken alsof het steeds is uitverkocht....
Nu je het toch over marketing hebt… Samsung Mobile heeft in 2012 $4 miljard en in 2013 $14 miljard uitgegeven aan marketing. Apple als geheel $1 miljard per jaar.

De eerste iPhone behoefde de eerste maanden zelfs geen cent aan marketing, de reviews door de media bouwden alle hype op omdat iedereen het zo'n geweldig fantastisch onbedenkelijk superbe idee vond. Dat vond schijnbaar niemand van Samsung's kopie en de opvolgers daarvan, dus die moeten met miljarden smijten om mensen over te halen hun toestellen te kopen… Althans, daar zijn zij zelf heilig van overtuigd. Denk je echt dat je daar kwaliteit gaat vinden?
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Air dus toch sneller dan de iPad mini retina! knuster iPad algemeen 9 13-11-13 22:27
iPad 2 geleverd met ios 5? gertjanneman iPad algemeen 3 03-12-11 20:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:26.