iPhone 6 of 6 Plus? 16, 64 of 128GB? Waar kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Ja ijsjes, dat was het Ik ga er echt goed aan doen om zaterdag eens tot de Centroallee te rijden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja idd dat gaat echt het verschil maken denk ik... vanmorgen wou ik ook reserveren maar ik kon echt niet beslissen... wil ook liefst eerst eens horen hoe die 6+ nu eigenlijk presteert, want volgens die ene review leek die al te haperen en niet supervlot te draaien... ik snap niet waarom apple altijd zo lage specs heeft in vergelijking met andere smartphones... ok akkoord iOS draait zeer snel daarop, maar blijkbaar met de 6+ (full hd) hebben ze toch een probleempje...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Exact! En bovendien heeft de iPad Air/Mini ook nog eens een slechtere processor in vergelijking met de iPhone6+. Denk dat er een volstrekt onbetrouwbare test gedaan is. Pas vanaf volgende week vrijdag kunnen we betere tests verwachten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 6 Screens Demystified Welke impact heeft dat op de performance? (geen idee...)
|
|||
|
|||
Ik ben een weekje in Southampton, UK dus ik dacht ik ga eens bij een Apple Store vragen of ze een iPhone 6 Plus voor me kunnen reserveren. Helaas alle Plus versies die ze binnen krijgen zijn al vergeven, de normale iPhone 6 kon nog wel gereserveerd worden.
Ik ga volgende week nog maar eens terug of er niet een Space Grey 128GB Plus over is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik ga dit jaar weer samen met een vriendin in de rij zitten voor de Apple Store in Amsterdam. Wil rond 14:00 uur aankomen op 25 september. Het wordt mijn derde jaar nu dus het is zo ongeveer een traditie aan het worden. Veel vrienden van ons komen gedurende de avond/nacht ook even buurten. Ik ga voor de 6+ 64GB zoals het er nu naar uitziet. Ik wacht nog even af wat de eerste reviews worden wanneer de iphone beschikbaar komt in de landen van de eerste lichting.
|
|
|||
|
|||
Forumers,
Ik heb een privilege verkregen waar menig iphone fan jaloers op is. Ik heb het namelijk voor elkaar gekregen om via connecties een iphone 6 plus te laten reserveren in een apple store. Echter wou ik het eerst zelf proberen via internet. De grote vraag is nu of je ziet wat de levertijd is. Is het bijvoorbeeld zo dat als ik hem bestel middernacht 26 September (of hoe laat het ook start) er staat dat de levertijd 1-3 dagen is, en als mijn bestelling is geplaatst de levertijd opeens 4 weken bedraagt? of is het dan ook echt 1-3 dagen. Anders ga ik liever voor de achtergehouden iphone, dan weet ik het namelijk zeker! groetjes, fanboy |
|
|||
|
|||
In Duitsland kon je dus vooraf een iPhone laten reserveren om af te halen bij een store. weet iemand of dat ook in Nederland zo is? Het lijkt er niet op, aangezien er staat dat je pas vanaf 26 september kunt bestellen (de dag van de launch in NL). Ik vraag me af waarom er dan een ander beleid wordt gevoerd dan in b.v. Duitsland. Je moet dan dus per definitie uren in de rij gaan staan? Of weken wachten...
@fanboy89: waarom niet gewoon voor safe gaan? |
|
|||
|
|||
@ yero
nou, dat bespaart mijn contact weer moeite om hem zelf op te sturen en dergelijke.. Dus als het gewoon via internet kan als je er direct bij bent om 00:01, dan doe ik liever dat! ps. weet iemand vanaf hoe laat die te bestellen is de 26e of is dat nog niet bekend.. |
|
|||
|
|||
Zijn er meer mensen die op 5 sept. een email van T-mobile hebben gekregen met de vraag of ze er een voor je moeten reserveren? Had dit 2 jaar geleden ook en kon toen m'n abo verlengen voor dat de officiële voorverkoop van start ging.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
beslist!
oke, het is beslist! 2 ipod touch, 1 iphone en 1 ipad verkocht en heb genoeg voor iphone 6 plus 16gb:
1. goud 2. zwart 3 wit iemand een idee wanneer te pre-orderen in belgie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik twijfel echt zeer hard tussen de 6 en de 6plus. Heb het gevoel dat wanneer ik de 6 neem dat het te klein gaat zijn en wanneer ik de plus neem het te dan weer te groot gaat zijn... Enkel staat vast dat het een zwarte 64GB zal worden... |
|
||||
|
||||
Ik twijfel ook heel erg of ik in de rij moet gaan staan in Amsterdam/Den Haag óf dat ik het gewoon middernacht probeer via de online store. Het zal toch wel zo zijn, dat als ik ingelogd en al, voor middernacht achter m'n Mac zit, ik er 1 kan bemachtigen, of kan dat ene minuutje er echt voor zorgen dat ik 'em misloop? Ik ga trouwens voor de 64GB iPhone 6 SG. De afgelopen jaren in de rij gestaan, maar als het online kan, why not?
En dan heb ik het nog niet eens gehad over m'n hoesjes dilemma. Ze zijn dit keer niet zo mooi, maar van al de kleuren past rood of zwart het best bij de Space Grey iPhone. Terwijl ik liever een bruine of marineblauwe wil... Zucht.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar voor de zekerheid ook 1 in de T-Mobile shop laten reserveren En daar stond ik 2de op de lijst dus ik heb hoop dat ik de 26ste 1 heb |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik twijfel toch wel heel erg tussen de 6 en de 6+... De ene dag ben ik overtuigd van de 6+, de andere van de 6. Ben overtuigd van de specs van de 6+: de landscape mode, de betere batterij en de optical stabilizer. Zeker het betere toestel, maar het gaat hem enkel over de fysieke grootte en "pocketability" van het toestel. Ik twijfel heel erg... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar best iPhone 4S kopen? | Sarientje | iPhone algemeen | 25 | 01-06-13 16:02 |
waar Iphone 5 kopen | norahapple | Archief | 2 | 15-10-12 09:38 |
Iphone 4, 1 jaar waar kopen? | stannl | Koopinformatie Nederland | 1 | 26-04-11 20:44 |
iphone kopen, maar waar | Mickeymii | Archief | 1 | 03-12-09 22:30 |
iPhone US 8gb waar kopen? | Bennoo | Archief | 5 | 21-10-07 14:59 |
|
|