iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 6 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/157676-iphone-6-ordernummer-overzicht.html)

knoesss 26-09-14 14:09

@vertrigo ik kan nu ook mn status inzien op de webpagina voor nummerbehoud, mijne is goed gekeurd, kan dus elke moment een mail verwachten voor een bezorgafspraak.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 14:33 ----------

Net een afleverafspraak kunnen maken met Vodafone, morgen ging helaas niet meer, maar komt nu maandag http://tweakimg.net/g/s/smile.gif

Nieuwe abonnement met nummerbehoud vanaf T-Mobile
iPhone 6 Plus 64Gb Silver

Dragon 26-09-14 14:36

pff, nog steeds satus 2. Besteld 16 september bij T-Mobile.
iPhone 6 plus 64GB Gold

Vertrigo 26-09-14 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knoesss (Bericht 975551)
@vertrigo ik kan nu ook mn status inzien op de webpagina voor nummerbehoud, mijne is goed gekeurd, kan dus elke moment een mail verwachten voor een bezorgafspraak.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 14:33 ----------

Net een afleverafspraak kunnen maken met Vodafone, morgen ging helaas niet meer, maar komt nu maandag http://tweakimg.net/g/s/smile.gif

Nieuwe abonnement met nummerbehoud vanaf T-Mobile
iPhone 6 Plus 64Gb Silver

Nice! Ik heb m'n oude provider maar gevraagd of ze al iets van vodafone binnen hadden over nummerbehoud haha.. Helaas nog altijd niets!

TripleX007 26-09-14 15:29

Bij T-Mobile heeft bijna niemand zijn iPhone 6 Plus gekregen... Slecht op voorraad bij hun.

Mug 26-09-14 17:59

Ja erg jammer dat Tmobile blijkbaar weinig toestellen hebben gehad.. ik dacht toch echt dat ik op tijd had besteld, maar moet nu wel 3 weken wachten, toch jammer ;-) maarja niks aan te doen!

stschuurhuis 26-09-14 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mug (Bericht 975632)
Ja erg jammer dat Tmobile blijkbaar weinig toestellen hebben gehad.. ik dacht toch echt dat ik op tijd had besteld, maar moet nu wel 3 weken wachten, toch jammer ;-) maarja niks aan te doen!

Heel gek, een collega van mij ging zojuist naar T-Mobile Rotterdam centrum om z'n abonnement te verlengen, ik zei al tegen 'm, die hebben ze niet meer, komt hij gewoon terug met een nieuwe, ja, ze hadden er nog genoeg liggen zei hij.

Mad_Wally 26-09-14 23:08

Vandaag alvast even de originele zwarte lederen Apple case opgepikt in blijde afwachting :D

Chesto 27-09-14 08:02

AMP komt tussen 12:10 uur en 14:40

NICE :)

jesse12 27-09-14 08:31

Net telefoontje vanuit amp dat het toestel niet bezorgd kon worden omdat hij niet vanuit t-mobile geleverd is. Lekker mee.

Chesto 27-09-14 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jesse12 (Bericht 975743)
Net telefoontje vanuit amp dat het toestel niet bezorgd kon worden omdat hij niet vanuit t-mobile geleverd is. Lekker mee.

Dat is even brak zeg......

Chesto 27-09-14 13:11

Hij is binnen!!, wat een schoonheid!!!

:)

Rheynoud 27-09-14 13:59

Helaas zijn er weinig iphone 6 64 gb space grey bij t-mobile

wilvon 27-09-14 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rheynoud (Bericht 975819)
Helaas zijn er weinig iphone 6 64 gb space grey bij t-mobile

Zelfde geld voor de 6+ 64gb space grey

Wimbre 27-09-14 17:08

Ik dacht dat de pre-orders van KPN in volgorde van aanvraag uitgeleverd zouden worden.

Het lijkt mij dan ook logisch dat er een ophogende volgorde in de ordernummers van KPN zit (bestel je later is ook je ordernummer hoger).

Als ik kijk op iPhone 6 Ordernummer overzicht || dannyhtek.nl zie ik dat er hogere ordernummers een status hebben die hoger is dan een lager ordernummer.

Dat zal wellicht met het type toestel te maken hebben.

Mijn ordernummer is KM5428530* (Iphone 6 plus 16 GB grey) en heb gisteren reeds een sms gehad dat ik snel gebeld wordt voor een afspraak.

Heeft er iemand een idee als je zo'n sms gehad heb dat aflevering dan niet lang meer zal duren?

aarajax 27-09-14 17:08

`Heb mijn 6+ ook binnen. Tot nu toe absoluut geen spijt van het grote formaat.

gjhvs 27-09-14 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aarajax (Bericht 975858)
`Heb mijn 6+ ook binnen. Tot nu toe absoluut geen spijt van het grote formaat.

Hoi!
Ik heb vanmorgen mij iphone 6 plus, 64GB, silver opgehaald bij AMP logistis in Houten :) wat een mooi ding! dacht wel even oei wat groot maar na een half dagje spelen kan ik ook zeggen dat ik helemaal geen spijt heb van dit grote formaat (ik had een 4s dus de stap is best enorm).

Hij ligt heerlijk in het handje door de afrondingen van de zijkanten... En het scherm is echt top!

Nu nog lekker bezig om weer appjes te installeren etc en kijken wat er op het eerste scherm komt, ga ik met mapjes werken of niet, hahahah
je kan er maar druk mee zijn!!

is er trouwens ergens een topic waarin mensen een screenshot plaatsen van hun eerste screen? ben best benieuwd hoe men dat indeeld en zo :) ook om inspiratie op te doen :)

lomarga 28-09-14 06:29

Zo gaan werken en morgen komen ze mijn nieuwe iPhone 6 brengen.
Maar nu had ik opeens een afspraak op maandag.
Gelukkig kon ik de levering nog wijzigen en zag nu dat het toch kosteloos ook op zondag kan.
Dus straks tussen 9 en 11.30 komt AMP hem brengen op m'n werklocatie. :-)


En jawel hoor om 9.40 uur stond AMP al aan de balie bij de receptie.
Mooi ding en dit keer de juiste kleur geleverd! Silver it is. Nu installeren en ontdekken.

Mug 28-09-14 17:22

Vaag.. Op de webshop van kpn zag ik gister dat ze 1100+ op voorraad hebben van de space grey 64gb iphone 6.. Tmobile 0 :(

wilvon 28-09-14 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mug (Bericht 976084)
Vaag.. Op de webshop van kpn zag ik gister dat ze 1100+ op voorraad hebben van de space grey 64gb iphone 6.. Tmobile 0 :(

Zelfs nu hebben ze er nog in de 90 :confused:

Mug 28-09-14 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wilvon (Bericht 976090)
Zelfs nu hebben ze er nog in de 90 :confused:

Dat is de plus, de 6 heeft er nu zelfs nog 1000+.. Jammer dat ze dat niet beter kunnen verdelen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:17.