//

iPhone 6 ordernummer overzicht

iPhone 6 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is een vervolg van het 'iPhone 5 ordernummer overzicht' topic Voor alle zekerheid is er aan iCulture om toestemming gevraagd, welke is goedgekeurd. Back ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-09-14, 15:42
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Post iPhone 6 ordernummer overzicht

Dit is een vervolg van het 'iPhone 5 ordernummer overzicht' topic
Voor alle zekerheid is er aan iCulture om toestemming gevraagd, welke is goedgekeurd.

Back in black, na twee hele jaren. Of moet ik 4 jaren zeggen? Toen hield ik namelijk het eerste ordernummer overzicht bij! Hoe dan ook, de iPhone 6 en iPhone 6 staan alweer voor de deur. Vanaf 19 septemeber te bestellen bij je provider en 26 september begint de uitlevering. Ook zijn beiden toestellen op 26 september verkrijgbaar in de (telecom)winkels!

Wederom is het onzeker of de bestelling- en leveringsprocedure hetzelfde zullen zijn als de afgelopen jaren. Desalniettemin heb ik de nodige voorbereidingen reeds getroffen. Zo staat er al een notify by launch pagina klaar voor jullie. Door het invullen van je gebruikersnaam en emailadres kun je op de hoogte blijven van de laatste website en provider-nieuws vorderingen. Vanzelfsprekend wordt er zorgvuldig met je gegevens omgegaan.

Afgelopen jaren vroeg ik jullie om jullie per privé bericht in te schrijven voor de lijst. Dat zal dit jaar echter niet het geval zijn. Inschrijven dien je zelf te doen via de website, welke nu nog in ontwikkeling is. Tevens dienen status updates ook zelf te worden doorgevoerd via de website. Door het jullie zelf te laten doen, kan ik ook genieten van mijn vrije tijd. Vanzelfsprekend ben ik altijd bereikbaar voor problemen en/of vragen. Zowel via de website als via het iCulture forum.

Zie voor meer informatie de FAQ hieronder.

Hoe kan ik het overzicht inzien?
Je kunt het overzicht raadplegen via de volgende link:
iculture.dannyhtek.nl

Ik wil me inschrijven, hoe doe ik dat?
Inschrijven kan vanaf 19-09-2014 via de onderstaande link. Lees Update #1 onderaan deze post voor meer informatie!
- Klik hier om naar de subscribe pagina te gaan.

Ik wil me inschrijven, welke gegevens zijn er nodig?
Alle benodigde gegevens staan vermeld op de website. Hier volgt een overzicht:
- Gebruikersnaam (iCulture gebruikersnaam).
- Ordernummer (alle 7 cijfers).
- Toestel variant (iPhone 6 of iPhone 6 Plus).
- Toestel Capaciteit (16GB, 64GB of 128GB).
- Abonnement (Verlenging, Nieuw abonnement of Early Renewal).
- Besteld via (Shop, Telefonisch of Webshop).
- Datum van je bestelling.

Let op: Enkel mensen die een abonnement hebben bij T-Mobile, KPN, HI of Vodafone kunnen zich inschrijven voor de lijst!

Ik wil een statusupdate doorgeven, hoe doe ik dat en welke gegevens zijn er nodig?Een statusupdate doorgeven doe je door je in te loggen op de website. Vervolgens kun je in je dashboard een statusupdate doorvoeren. Statusupdates voer je een voor een door!

Wanneer je deelneemt aan het ordernummer overzicht, ga ik er van uit dat je jouw gegevens up-to-date houdt. Door dit te doen doe je niet alleen mij een plezier, maar ook de andere deelnemende leden.

Indien er vragen zijn kun je mij per privé bericht bereiken op dit forum, via Twitter (@dannyhtek) of via de website (nog in ontwikkeling).



Update #1
Hey,

Bij deze het bericht dat de website sinds vandaag live staat en te bezoeken is via http://iculture.dannyhtek.nl. De mensen die zich hadden aangemeld op de launch-pagina, hebben inmiddels een email ontvangen met de instructies zich in te schrijven.

Iedereen die geinteresseerd is om zich in te schrijven, kan dat doen door een account aan te maken op de website en zijn/haar bestelling toe te voegen. Tijdens het inschrijven dien je extra aandacht te besteden aan hetgeen dat je invult. Alle velden zijn namelijk gevoelig. De waardes die je invult moeten exact overeenkomen met de schuingedrukte woorden die boven het desbetreffende veld staan!

Wegens het tijdgebrek heb ik niet alles zorgvuldig kunnen testen. Het kan dus zo zijn dat je tegen bugs aanloopt. Mocht dat het geval zijn, verneem ik dit graag van je. Wel is er extra zorg besteed aan jouw privacy. Zo worden jouw gegevens encrypted opgeslagen.

Schrijf je alsjeblieft alleen in wanneer je besluit om aandacht te besteden aan de lijst. Hiermee bedoel ik het updaten van de statussen van je bestelling. Het updaten van je status doe je door in te loggen op de website.

Mocht je tegen problemen aanlopen, dan kun je mij altijd een Privé Bericht sturen via het iCulture forum of via Twitter. Verder kan er via dit topic gediscussieerd worden over de inschrijvingen. Het verzoek van de moderator is om alles on-topic te houden!


Have fun!



Update #2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mac1nluv Bekijk bericht
Danny, Net ingeschreven. Dank voor al je werk. Het ordernummer van Hi is drie karakters langer dan nu mogelijk is om in te geven. Wilde dit even doorgeven.
Dit maakt opzicht niks uit, aangezien je aan de eerste 7 nummers ongeveer kunt zien wanneer jij aan de beurt zou moeten zijn. Bedankt voor het melden!



Update #3
Ter attentie aan alle Vodafone klanten. Het ordernummer dat je krijgt ziet er ongeveer zo uit: ONLINE-20140919-000000000-00. Dit kun je niet invullen wanneer je je bestelling wilt inschrijven op de website

Wat je dient te doen is als volgt: Vul de eerste 7 cijfers van het nummer ná de datum in.
Voorbeeld: Als ONLINE-20140919-837718278-12 je Vodafone ordernummer is, dien je dit nummer in te vullen als ordernummer: 8377182.

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 20-09-14 om 14:09. Reden: Vodafone Ordernummer!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-14, 15:58
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

Goed bezig!
  #3  
Oud 13-09-14, 19:43
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Geniaal weer, Danny )
  #4  
Oud 13-09-14, 20:55
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Aye, alleen moet het balletje nog gaan rollen. Ik heb niet veel zin om voor 3 personen een website te ontwikkelen, met alle respect natuurlijk.
  #5  
Oud 14-09-14, 00:40
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Zodra je je kan inschrijven gaat het los!!! 😊
  #6  
Oud 15-09-14, 19:41
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

De iPhone 6 en de iPhone 6 Plus komen er aan! Jij bent geselecteerd om deze met voorrang te bestellen. Hou morgen je mailbox in de gaten voor een uniek en persoonlijk aanbod. Groet, T-Mobile

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 18:42 ----------

Ben benieuwd wat ze te bieden hebben en tegen welke prijs!!!
  #7  
Oud 17-09-14, 15:33
aarajax aarajax is offline
• iOS 8.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

Al iemand een ordernummer ontvangen? Per sms als ik me niet vergis.
  #8  
Oud 17-09-14, 15:47
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Nog niet gekregen, maar is wel op te vragen via de klantenservice!!. Heb het net gedaan )
  #9  
Oud 17-09-14, 20:55
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

- Chesto
- Ordernummer 32964xx
- Iphone 6 - 16 Gb/Spacegrijs
- T-Mobile Verlenging
- Internet
- 16 september 2014

STATUS 2
  #10  
Oud 17-09-14, 22:18
aarajax aarajax is offline
• iOS 8.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

32948XX
iphone 6+ 64gb Goud
Status 2
  #11  
Oud 18-09-14, 17:14
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Nog een paar uurtjes, dan gaan we los bij KPN, hopen dat de site het houdt...
  #12  
Oud 18-09-14, 18:41
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis Bekijk bericht
Nog een paar uurtjes, dan gaan we los bij KPN, hopen dat de site het houdt...
Meteen vannacht om 00:01 achter de pc denk??? 😊
  #13  
Oud 19-09-14, 01:03
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Kpn
iPhone gold 64gb
Ordernummer KM***52960
Betreft een verlenging

Laatst gewijzigd door stschuurhuis; 19-09-14 om 10:09. Reden: Toevoeging
  #14  
Oud 19-09-14, 03:32
kaleung kaleung is offline
• iOS 6.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard

- Kaleung
- Ordernummer 32911xx
- Iphone 6 - 64Gb/Spacegrijs
- T-Mobile Verlenging
- Internet
- 16 september 2014
  #15  
Oud 19-09-14, 10:22
blackiphone blackiphone is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 53
Standaard

Aw, ik weet nog dat ik 2 jaar geleden hier aan mee deed. Erg leuk en spannend om elke dag te kijken of het inderdaad op chronologische volgorde liep. Zo kon je er ieder keer een beetje naar toe leven dat je iPhone bijnaaaa in handen was.
Dit jaar gaat het voor mij niet op ivm pre-order van een losse iPhone6.

Goed bezig weer!
  #16  
Oud 19-09-14, 11:52
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis Bekijk bericht
Kpn
iPhone gold 64gb
Ordernummer KM***52960
Betreft een verlenging
Inmiddels per mail en sms de bevestiging binnen dat ik als 1 van de eersten de iPhone ga ontvangen.
  #17  
Oud 19-09-14, 12:49
Mac1nluv Mac1nluv is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 9
Standaard Bij Hi.nl besteld

Hey Danny,

Heb 2 jaar geleden hier ook alle status updates gevolgd. Blijft leuk om te zien. Hoop wel dat er weer veel mensen gaan meedoen.

Mijn stats alvast (maar heb me ook ingeschreven op je site )
Hi.nl
Ordernr 41610002**
iPhone 6 64 GB space grey
Tijd bevestigings e-mail: 1:08 uur

P.S. Overigens stonden alle versies van de iPhone 6 er op het eerste uur behalve de 64 GB variant van de iPhone 6. Anderen ook dit probleem?

Aangezien ik ook gelezen heb dat er als KPN groep geleverd wordt (combi KPN en Hi) en het wel mogelijk was de 64 Gb variant via KPN.com te bestellen, vraag ik me af of ze in de volgorde van levering rekening gaan houden met de glitch in de Hi.nl website.
  #18  
Oud 19-09-14, 13:28
HerbertF HerbertF is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 20
Standaard

Hier ook alvast mijn stats:

Hi.nl (verlenging)
Ordernr 41412572**
iPhone 6 128 GB space grey
Tijd bevestigings e-mail: 0:15 uur

Citaat:
P.S. Overigens stonden alle versies van de iPhone 6 er op het eerste uur behalve de 64 GB variant van de iPhone 6. Anderen ook dit probleem?
Ik zag zelf in eerste instantie alleen de 16 GB space grey variant, na een paar minuten lag de site er uit en na ongeveer 10 min. gaf hij eerst de andere kleuren, daarna de 64 GB varianten en daarna de 128 GB varianten weer..
  #19  
Oud 19-09-14, 13:57
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerbertF Bekijk bericht
Hier ook alvast mijn stats:

Ik zag zelf in eerste instantie alleen de 16 GB space grey variant, na een paar minuten lag de site er uit en na ongeveer 10 min. gaf hij eerst de andere kleuren, daarna de 64 GB varianten en daarna de 128 GB varianten weer..
Dan waren ze bij KPN iets sneller, iets voor 12en stonden alle modellen er op, ik had m'n bevestiging al binnen toen op de normale site de teller nog aan het aftellen was.
  #20  
Oud 19-09-14, 14:13
Mac1nluv Mac1nluv is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis Bekijk bericht
Dan waren ze bij KPN iets sneller, iets voor 12en stonden alle modellen er op, ik had m'n bevestiging al binnen toen op de normale site de teller nog aan het aftellen was.
Heb echt nog even getwijfeld om bij KPN te bestellen, maar hun abo was net iets minder aantrekkelijk voor me! 70 euro duurder over 2 jaar en minder data!
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone 6, kpn, ordernummer, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile dannyhtek Koopinformatie Nederland 1770 09-11-12 21:10
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 19:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 18:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.