//

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is een vervolg van het 'iPhone 4 ordernummer overzicht' topic Voor alle zekerheid is er aan de moderators om toestemming gevraagd. Daar ben ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-12, 18:41
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile

Dit is een vervolg van het 'iPhone 4 ordernummer overzicht' topic
Voor alle zekerheid is er aan de moderators om toestemming gevraagd.

Daar ben ik dan alweer, na twee hele jaren! De iPhone 5 is aangekondigd en is vanaf 28 september te verkrijgen in Nederland. Op 21 september gaan voor de TMobile geïnteresseerden de pre-orders van start. Dit betekent dat je vanaf 21 september in kunt schrijven bij TMobile om als een van de eerste de iPhone 5 te bemachtigen.

Net zoals bij de iPhone 4 in 2010, heb ik wederom een lijst gemaakt. Of ik deze daadwerkelijk kan gebruiken is vooralsnog onduidelijk. Ik heb namelijk geen idee of zowel de bestelling- als leveringsprocedure nog altijd hetzelfde is. Wel vond ik het een goed idee om alvast kenbaar te maken dat ik -indien alles hetzelfde is- weer een orderlijst ga bijhouden. Dit betekent dat jullie je kunnen inschrijven zodra er meer informatie is. Indien je kiest om jezelf in te schrijven, ga je er wel mee akkoord dat je ook doorgeeft wanneer je een status update hebt gehad en op welke dag. Zie voor meer informatie de FAQ hieronder.

Hoe kan ik het overzicht inzien?
Je kunt het overzicht raadplegen via de volgende link:
dannyhtek.nl of dannyhtek.nl

Ik wil me inschrijven, hoe doe ik dat?
Inschrijven kan op de volgende manieren:
- Privé bericht via dit forum.
- Via twitter, zie hiervoor de website.
- Via email, zie hiervoor de website.

Ik wil me inschrijven, welke gegevens zijn er nodig?
Om je succesvol te kunnen toevoegen aan de lijst, zijn er enkele gegevens van je nodig. Hieronder staan alle benodigde gegevens. Zorg ervoor dat je alles vermeldt.
- iPhoneclub.nl forum-nickname.
- Ordernummer (eerste 5 cijfers).
- Toestel variant (Kleur + Capaciteit).
- Abonnement (Verlenging, nieuw abonnement of Early Renewal).
- Besteld via (TM-Shop of Internet).
- Datum van bestelling.

Ik wil een statusupdate doorgeven, welke gegevens zijn er nodig?
Je staat op 't punt om een statusupdate door te geven. Vermeld de volgende gegevens:
- Je iPhoneclub.nl forum-nickname.
- Welke status je hebt ontvangen.
- Datum van de nieuwe status verandering(en).

Wanneer wordt de lijst geupdated?
Wanneer de lijst wordt vernieuwd is vooralsnog niet duidelijk. Puur wegens het feit dat ik niet weet wanneer TMobile de bestellingen verwerkt. Hierdoor zal er vanaf 21 september, een popup verschijnen bij het openen van de website. Hierin kunnen de volgende 'statussen' instaan:
#1 - Lijst bijgewerkt op %DATUM %TIJD.
#2 - Lijst voor het laatst bijgewerkt op %DATUM %TIJD.

Status #1 geeft aan hoe laat de lijst op een bepaalde dag is bijgewerkt. Indien status #2 in de popup verschijnt, betekent het dat de lijst op de desbetreffende dag niet meer wordt bijgewerkt. Dat is meestal aan het einde van een TMobile werkdag.

Klik hier om naar het overzicht te gaan.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 september 2012 om 17:48 ----------

#Update
Als je jezelf hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief van TMobile, zul je ergens volgende week de nieuwsbrief ontvangen. Hierin staat onder anderen de procedures in beschreven. Aldus TMobile.

Wat betreft de inschrijvingen: Ik snap dat dit eventueel pas vanaf 21 september mogelijk is. Zoals ik al eerder heb vermeld, is dit topic enkel al aangemaakt om jullie op de hoogte te houden. Daarnaast kan er worden gechit-chat over de iPhone 5.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2012 om 11:20 ----------

#Update 2
Indien je hebt besloten om aan dit -zogenoemd- project deel te nemen, dan adviseer ik je om actief in dit topic te zijn. Zo kun je o.a. snel te weten komen of een mede-gebruiker een statusupdate heeft gehad. Daarbij blijf je op deze manier op de hoogte van het laatste nieuws.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2012 om 21:16 ----------

#Update 3
De gekleurde 1 t/m 5 orderstatussen in de lijst kunnen nog worden verandert in verloop van de dagen. Aangezien ik nog geen bestelling heb kunnen plaatsen, heb ik vooralsnog geen toezicht gehad op de gehele procedure. Ik weet dus nog niet 100% zeker of er wel 5 statussen zijn én welke het zijn. De huidige lijst is onder voorbehoud. Indien er duidelijkheid is, zal deze post van een nieuwe #Update worden voorzien.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2012 om 10:38 ----------

#Update 4
Nu de pre-order officieel van start is gegaan, wordt de lijst dag met dag drukker. Aangezien ik al genoeg te doen heb met het verwerken van de inschrijvingen, ben ik niet in staat om achter iedereen aan te huppelen wat betreft de status-updates. Je hebt je ingeschreven voor de lijst, dus ben je ook akkoord gegaan met de enige voorwaarde: status-updates doorgeven inclusief de desbetreffende datum.

Vanaf nu is het mogelijk om het orderstatus overzicht via je mobiel te kunnen inzien. Daarnaast kun je jezelf ook héél eenvoudig inschrijven en/of status update(s) melden. Surf via je mobiel naar: http://dannyhtek.nl!

Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-09-12 om 09:24. Reden: Update 4 voorzien van extra info
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-12, 18:48
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Goed bezig, Danny. Just like the old days. Ik wil mij graag vanaf de 21e (wanneer ik besteld heb) inschrijven.
  #3  
Oud 14-09-12, 19:01
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ik kan nu al mededelen dat dit vervolgtopic is goedgekeurd door de moderators.]

@NGroeneveld
Cheers Nick. Just like the old days indeed! Laat me even iets weten zodra je hebt besteld. Je weet wat je moet doorgeven.

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 18-09-12 om 20:33.
  #4  
Oud 18-09-12, 20:25
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Mail van Tmobile is binnen, straks maar even bestellen
  #5  
Oud 18-09-12, 20:28
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chesto Bekijk bericht
Mail van Tmobile is binnen, straks maar even bestellen
Gefeliciteerd, uitverkorenen! Indien je net zoals 2jr geleden wilt deelnemen, dan weet je wat je moet doen!
  #6  
Oud 19-09-12, 15:44
iFool iFool is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Bennebronx
Berichten: 19
Standaard

- iFool
- Ordernummer 14386xx
- Zwart / 32 Gb
- T-Mobile Verlenging
- Besteld op uitnodiging van de TM-shop
- 17 september 2012
  #7  
Oud 19-09-12, 15:48
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iFool Bekijk bericht
- iFool
- Ordernummer 14386xx
- Zwart / 32 Gb
- T-Mobile Verlenging
- Besteld op uitnodiging van de TM-shop
- 17 september 2012
Geaccepteerd - Ik zal je vanavond toevoegen aan de lijst. Ik verwacht dat je verdere updates netjes gaat doorgeven.
  #8  
Oud 19-09-12, 16:03
sIRwa2 sIRwa2 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 39
Standaard

nou, ik heb wel een enquête mail gekregen van tmobile waarin ik heb aan gegeven dat ik hem zeker ga kopen.. maar ik wacht nog steeds op de bewuste pre-order mail.. weet iemand of iedereen een mail krijgt, of dat het slechts geselecteerden mensen zijn.

of is deze vraag niet in deze treath gewenst? heeft er wel mee te maken toch?
  #9  
Oud 19-09-12, 16:06
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Maakt opzicht niks uit, maar je vraag is wel vaker voorbij gekomen. TMobile verstuurde deze mail in bepaalde groepen. De aanbiedingen in deze mail waren tot vandaag 12:00u geldig. Kortom: Je zult net zoals mij moeten wachten tot aankomende vrijdag. Dan kunnen wij bestellen.
  #10  
Oud 19-09-12, 16:13
sIRwa2 sIRwa2 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 39
Standaard

dank je. wel vreemd. ben benieuwd wat de voorwaarden waren om een mail te krijgen.. ben al meer dan 6 jaar klant, heb zelfs 4 jaar lang 2 Abo's gehad, heb iphone 4, contract is inmiddels afgelopen, heb aan gegeven dat ik de 5 wil.. Ik ben DE ideale kandidaat! al zeg ik het zelf
anyway, hoe kan ik een RSS link aanmaken voor deze thread? hoef niet alles via me mailbox te krijgen.
  #11  
Oud 19-09-12, 16:16
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sIRwa2 Bekijk bericht
dank je. wel vreemd. ben benieuwd wat de voorwaarden waren om een mail te krijgen.. ben al meer dan 6 jaar klant, heb zelfs 4 jaar lang 2 Abo's gehad, heb iphone 4, contract is inmiddels afgelopen, heb aan gegeven dat ik de 5 wil.. Ik ben DE ideale kandidaat! al zeg ik het zelf
anyway, hoe kan ik een RSS link aanmaken voor deze thread? hoef niet alles via me mailbox te krijgen.
Ja ik snap het ook niet helemaal met die mail. Jij zou inderdaad een mail MOETEN hebben gekregen. Wat betreft je vraag over de feed: Ik heb geen flauw idee, dat zul je even moeten vragen aan een moderator.
  #12  
Oud 19-09-12, 16:27
iFool iFool is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Bennebronx
Berichten: 19
Standaard

Misschien moet je nóg langer klant zijn?
;-)
Ik ben klant sinds februari 1999 (toen nog Ben).

Laatst gewijzigd door iFool; 19-09-12 om 17:00.
  #13  
Oud 19-09-12, 16:31
sIRwa2 sIRwa2 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 39
Standaard

dan heb jij ook een 06-24****** nummer net als ik ben ook bij Ben begonnen.
  #14  
Oud 19-09-12, 17:01
iFool iFool is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Bennebronx
Berichten: 19
Standaard

Mobiel begint met 06-41******
Ik heb mijn nummer toen meegenomen van Libertel.
  #15  
Oud 19-09-12, 20:00
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ik heb wel een 06-24xxxxxx nummer en ook ik ben al lang klant. Anyhow. De lijst is bijgewerkt. iFool, kun jij de orderstatussen bevestigen? (1 t/m 5) of heb je daar geen inzicht op?
  #16  
Oud 19-09-12, 20:20
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Is er iets bekend wat betreft de levertijden??. Vooral bij de mensen die hem nu al besteld hebben??
  #17  
Oud 19-09-12, 20:35
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chesto Bekijk bericht
Is er iets bekend wat betreft de levertijden??. Vooral bij de mensen die hem nu al besteld hebben??
De levertijden bedragen 2 a 3 weken. Dat zijn de levertijden voor mensen die tussen 17/09 & 19/09 hebben besteld. Dus 2 a 3 weken vanaf de dag dat ze besteld hebben. Aldus een tweet van tmobile webcare.
  #18  
Oud 19-09-12, 20:46
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Iemand ook enig idee vanaf hoelaat je hem kan bestellen Vrijdag 21 September??. Vanaf 00:00???? )
  #19  
Oud 19-09-12, 20:53
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chesto Bekijk bericht
Iemand ook enig idee vanaf hoelaat je hem kan bestellen Vrijdag 21 September??. Vanaf 00:00???? )
Wederom kon ik uit tweets opmaken dat ze geen idee hebben. Het is allemaal nog zo onduidelijk terwijl het toch zeer kortbij is. We zouden uiterlijk morgen de nieuwsbrief moeten krijgen, hopen dat dát ook 't geval is.

Persoonlijk denk ik dat we vrijdag een mail krijgen met de nieuwsbrief. Zo van 'De iPhone 5 is nu te pre-orderen!, zie onderstaande prijzen en bestel'. Dat zou me in iedergeval niks verbazen.
  #20  
Oud 21-09-12, 00:45
Wegottaknow Wegottaknow is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 57
Standaard

- wegottaknow.
- 13616xx (gekregen per sms, nummer in bevestigingsmail kon je niks mee)
- Zwart + 16GB
- Helaas van zo'n i abonnement uit '08 naar een iSmart200
- Internet
- 17-09

Status: 2 van de 5.

Statussen zijn (aangezien in dit topic stond dat je nog niet precies wist hoe en wat):

1 Bestelling geaccepteerd - Bestelling is geaccepteerd door T-Mobile en zal worden verwerkt
2 Bestelling in behandeling - Bestelling is in behandeling
3 Bestelling in magazijn
4 Bestelling is onderweg
5 Bestelling afgeleverd
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone5, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 19:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 18:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. forrestgumpx Odido (T-Mobile) 57 09-08-10 19:15
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.