//

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet je; Ik lees altijd problemen met iPhones na launch. Maar ik doe al sinds de iPhone 3G mee en heb nog nooit die problemen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 25-09-12, 12:40
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Weet je; Ik lees altijd problemen met iPhones na launch. Maar ik doe al sinds de iPhone 3G mee en heb nog nooit die problemen zelf ervaren.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 25-09-12, 12:42
RonnySIR RonnySIR is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Breda
Berichten: 12
Standaard

Ik met mijn 3Gs en 4s inderdaad ook niet... Laten we het hopen...
  #203  
Oud 25-09-12, 12:43
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik met mijn iPhone 3G (2x), iPhone 3GS, iPhone 4 en iPhone 4S geen probleem. Is toch een redelijk goed track record
  #204  
Oud 25-09-12, 12:45
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Zojuist een SMS ontvangen dat de verwachte levertijd van mijn iPhone5, 2 tot 4 weken bedraagt. Dat is dus maar één weekje langer als die van jullie.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RonnySIR Bekijk bericht
iPhone 5 zijkant heeft soms last van licht-lekken...

Jezus, we krijgen steeds meer slecht nieuws...
Gaat dit om de zwarte variant of beide?
  #205  
Oud 25-09-12, 12:46
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Zojuist een SMS ontvangen dat de verwachte levertijd van mijn iPhone5, 2 tot 4 weken bedraagt. Dat is dus maar één weekje langer als die van jullie.

Gaat dit om de zwarte variant of beide?
Mijne is 3 tot 5 weken, dus dan heb je em eerder dan mij .

Het ziet er naar uit dat het om de witte gaat (gebaseerd op de foto)
  #206  
Oud 25-09-12, 12:46
Wegottaknow Wegottaknow is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 57
Standaard

Dat ziet eruit als de witte.

Anyway, dit soort verhalen zijn er ELKE launch. En elke keer blijkt het uiteindelijk enorm mee te vallen. Bangmakerij.
  #207  
Oud 25-09-12, 12:47
RonnySIR RonnySIR is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Breda
Berichten: 12
Standaard

Ik maak me met name zorgen om de krasgevoelige achterkant... Hopen dat dat inderdaad ook meevalt...
  #208  
Oud 25-09-12, 13:02
Larrrss Larrrss is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RonnySIR Bekijk bericht
iPhone 5 zijkant heeft soms last van licht-lekken...

Jezus, we krijgen steeds meer slecht nieuws...
Ik kan je garanderen dat je tussen de 5 a 10 miljoen iPhones 5 die inmiddels zijn uitgeleverd, zo'n beetje elk defect dat je kunt verzinnen te vinden zal zijn. In de weken na de launch van een Apple product valt iedereen al panikerend van z'n stoel omdat John Q in Philadelphia zijn iPhone uit de doos haalde en [vul hier je horrorverhaal in].

Uiteindelijk gaat iedereen weer adem halen, zit Apple weer netjes in de hoogste tevredenheidscategorie en haalt iedereen weer een iPhone als z'n abo is afgelopen. Deze toestand van opperst geluk wordt alleen doorbroken door point updates van iOS, die zonder uitzondering zorgen voor halvering van de batterijtijd, Wi-Fi-problemen, schermflikkeringen etc. etc. zodat de tech "pers" weer iets heeft om page views mee te genereren. Totdat iedereen dat ook weer vergeten is, het probleem niet echt blijkt te bestaan, en we vrolijk doorlemmingen naar het volgende kunstmatig versterkte hoogte- of dieptepunt.

Do not panic.
  #209  
Oud 25-09-12, 13:06
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larrrss Bekijk bericht
Ik kan je garanderen dat je tussen de 5 a 10 miljoen iPhones 5 die inmiddels zijn uitgeleverd, zo'n beetje elk defect dat je kunt verzinnen te vinden zal zijn. In de weken na de launch van een Apple product valt iedereen al panikerend van z'n stoel omdat John Q in Philadelphia zijn iPhone uit de doos haalde en [vul hier je horrorverhaal in].

Uiteindelijk gaat iedereen weer adem halen, zit Apple weer netjes in de hoogste tevredenheidscategorie en haalt iedereen weer een iPhone als z'n abo is afgelopen. Deze toestand van opperst geluk wordt alleen doorbroken door point updates van iOS, die zonder uitzondering zorgen voor halvering van de batterijtijd, Wi-Fi-problemen, schermflikkeringen etc. etc. zodat de tech "pers" weer iets heeft om page views mee te genereren. Totdat iedereen dat ook weer vergeten is, het probleem niet echt blijkt te bestaan, en we vrolijk doorlemmingen naar het volgende kunstmatig versterkte hoogte- of dieptepunt.

Do not panic.
Jij zou schrijver moeten worden. Amen saaaan!
  #210  
Oud 25-09-12, 13:26
kaleung kaleung is offline
• iOS 6.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard

- kaleung
- Ordernummer 13621
- Zwart 16GB
- verlenging
- Besteld op uitnodiging van de TM-shop
- 17-09-2012

zoals iedereen bij status 2
  #211  
Oud 25-09-12, 13:43
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Bedankt voor de inschrijving, je gegevens zijn inmiddels verwerkt. Zorg er voor dat je aankomende status-updates gelijk doorgeeft, inclusief de desbetreffende datums. Daarnaast raad ik je aan om actief in het topic te zijn. Zo blijf je altijd up-to-date met het laatste nieuws en kun je chit-chatten met mede-fanaten.

Wist je trouwens al dat je nu ook de iPhone 5 orderstatus lijst heel gemakkelijk via je mobiel kunt inzien? Daarnaast is het mogelijk om via daar heel eenvoudig een status-update te melden. Surf via je mobiel naar: dannyhtek.nl

Veel succes!
Check... Inmiddels een Sms van t-mobile ontvangen dat Zwart 32Gb ordernummer: 13734XX
4-5 weken gaat duren.......
  #212  
Oud 25-09-12, 13:45
Wegottaknow Wegottaknow is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 57
Standaard

Net een smsje van Tmobile gehad:

Beste klant, je ontvangt in de loop van woensdag avond een sms en email waarmee je een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 september. Het kan zijn dat door de drukte je email en sms later op de avond wordt verstuurd. Groet, T-Mobile.
  #213  
Oud 25-09-12, 13:54
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow Bekijk bericht
Net een smsje van Tmobile gehad:

Beste klant, je ontvangt in de loop van woensdag avond een sms en email waarmee je een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 september. Het kan zijn dat door de drukte je email en sms later op de avond wordt verstuurd. Groet, T-Mobile.
Ben jaloers.
  #214  
Oud 25-09-12, 13:57
RonnySIR RonnySIR is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Breda
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow Bekijk bericht
Net een smsje van Tmobile gehad:

Beste klant, je ontvangt in de loop van woensdag avond een sms en email waarmee je een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 september. Het kan zijn dat door de drukte je email en sms later op de avond wordt verstuurd. Groet, T-Mobile.
Mooi zo! Het komt op gang! Ik denk dat sommige onder ons vanaf morgen status 3 krijgen...
  #215  
Oud 25-09-12, 14:01
Smint Smint is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow Bekijk bericht
Net een smsje van Tmobile gehad:

Beste klant, je ontvangt in de loop van woensdag avond een sms en email waarmee je een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 september. Het kan zijn dat door de drukte je email en sms later op de avond wordt verstuurd. Groet, T-Mobile.
Hier hetzelfde bericht, klinkt goed
  #216  
Oud 25-09-12, 14:02
KnoeSS KnoeSS is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Scheveningen
Berichten: 44
Standaard

Zelfde smsje ook ontvangen
  #217  
Oud 25-09-12, 14:35
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Voor de mensen die sms van tmobile/AMP heeft ontvangen om een bezorgingsafspraak te maken, check even jullie status op de website van tmobile. Wellicht staat deze op 3. Indien dat het geval is, geef het even door!

Nieuwe inschrijvingen ga ik nu verwerken en zullen binnen 10minuten zijn verwerkt.
  #218  
Oud 25-09-12, 14:37
Wegottaknow Wegottaknow is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Voor de mensen die sms van tmobile/AMP heeft ontvangen om een bezorgingsafspraak te maken, check even jullie status op de website van tmobile. Wellicht staat deze op 3. Indien dat het geval is, geef het even door!
Als dat het geval was geweest had dat hier al gestaan
  #219  
Oud 25-09-12, 14:45
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow Bekijk bericht
Als dat het geval was geweest had dat hier al gestaan
Haha alrighty. Ik neem aan dat de status dan morgen in verloop van de dag wordt bijgewerkt, wanneer jullie een SMS hebben ontvangen. Vanaf morgen weten ze immers hoeveel toestellen ze binnen hebben gekregen
  #220  
Oud 25-09-12, 14:53
thegame1512 thegame1512 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

Smsje gekregen:

Beste klant,

Je ontvangt in de loop van woensdag een sms en email waarmee je een bezorgafspraak kan maken. De eerste mogelijke bezorgdatum is 28 september. Het kan zijn dat door drukte je email en sms later op de avond wordt verstuurd.
Groet,

T-Mobile
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone5, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 18:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 17:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. forrestgumpx Odido (T-Mobile) 57 09-08-10 18:15
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.