iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet je; Ik lees altijd problemen met iPhones na launch. Maar ik doe al sinds de iPhone 3G mee en heb nog nooit die problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet je; Ik lees altijd problemen met iPhones na launch. Maar ik doe al sinds de iPhone 3G mee en heb nog nooit die problemen zelf ervaren.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik met mijn 3Gs en 4s inderdaad ook niet... Laten we het hopen...
|
|
|||
|
|||
Ik met mijn iPhone 3G (2x), iPhone 3GS, iPhone 4 en iPhone 4S geen probleem. Is toch een redelijk goed track record
|
|
||||
|
||||
Zojuist een SMS ontvangen dat de verwachte levertijd van mijn iPhone5, 2 tot 4 weken bedraagt. Dat is dus maar één weekje langer als die van jullie.
Gaat dit om de zwarte variant of beide? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het ziet er naar uit dat het om de witte gaat (gebaseerd op de foto) |
|
|||
|
|||
Dat ziet eruit als de witte.
Anyway, dit soort verhalen zijn er ELKE launch. En elke keer blijkt het uiteindelijk enorm mee te vallen. Bangmakerij. |
|
|||
|
|||
Ik maak me met name zorgen om de krasgevoelige achterkant... Hopen dat dat inderdaad ook meevalt...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteindelijk gaat iedereen weer adem halen, zit Apple weer netjes in de hoogste tevredenheidscategorie en haalt iedereen weer een iPhone als z'n abo is afgelopen. Deze toestand van opperst geluk wordt alleen doorbroken door point updates van iOS, die zonder uitzondering zorgen voor halvering van de batterijtijd, Wi-Fi-problemen, schermflikkeringen etc. etc. zodat de tech "pers" weer iets heeft om page views mee te genereren. Totdat iedereen dat ook weer vergeten is, het probleem niet echt blijkt te bestaan, en we vrolijk doorlemmingen naar het volgende kunstmatig versterkte hoogte- of dieptepunt. Do not panic. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
- kaleung
- Ordernummer 13621 - Zwart 16GB - verlenging - Besteld op uitnodiging van de TM-shop - 17-09-2012 zoals iedereen bij status 2 |
|
|||
|
|||
Citaat:
4-5 weken gaat duren....... |
|
|||
|
|||
Net een smsje van Tmobile gehad:
Beste klant, je ontvangt in de loop van woensdag avond een sms en email waarmee je een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 september. Het kan zijn dat door de drukte je email en sms later op de avond wordt verstuurd. Groet, T-Mobile. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zelfde smsje ook ontvangen
|
|
||||
|
||||
Voor de mensen die sms van tmobile/AMP heeft ontvangen om een bezorgingsafspraak te maken, check even jullie status op de website van tmobile. Wellicht staat deze op 3. Indien dat het geval is, geef het even door!
Nieuwe inschrijvingen ga ik nu verwerken en zullen binnen 10minuten zijn verwerkt. |
|
|||
|
|||
Als dat het geval was geweest had dat hier al gestaan
|
|
||||
|
||||
Haha alrighty. Ik neem aan dat de status dan morgen in verloop van de dag wordt bijgewerkt, wanneer jullie een SMS hebben ontvangen. Vanaf morgen weten ze immers hoeveel toestellen ze binnen hebben gekregen
|
|
|||
|
|||
Smsje gekregen:
Beste klant, Je ontvangt in de loop van woensdag een sms en email waarmee je een bezorgafspraak kan maken. De eerste mogelijke bezorgdatum is 28 september. Het kan zijn dat door drukte je email en sms later op de avond wordt verstuurd. Groet, T-Mobile |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|