iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook dat smsje gehad. Begint nu wel te kriebelen. Morgen waarschijnlijk dan concrete datum/tijdstip. Zwart 32GB trouwens....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook dat smsje gehad. Begint nu wel te kriebelen.
Morgen waarschijnlijk dan concrete datum/tijdstip. Zwart 32GB trouwens. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
'PindaPowerrr' heeft mij via DM benaderd met de mededeling dat ook hij/zij een SMS heeft gekregen. Aangezien PindaPowerrr tot nu toe de hoogste ordernummer heeft, kunnen we zeggen dat sowieso de mensen tot en met PindaPowerrr hun toestel kunnen verwachten.
|
|
|||
|
|||
Mits hun toestel natuurlijk binnen is. Als je een 64GB, of wit 32GB of zo hebt zal het misschien nog wel effe duren. Afgaande op de de informatie die bij het (voortijdig) bestellen stond aangegeven.
sommige toestellen stond bij voorbaat al bij dat er een langere levertijd was, |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi collega-fanaten,
Na als gast hier weleens geloerd te hebben, zal ik gezellig meedoen. We moeten ergens mee de tijd doden he Even mijn bestelling allereerst: iPhone 5 32 GB Zwart (ik ben niet de enige las ik....) 21-09-12 10:16 Telefonisch Verlenging Zakelijk 13748** Status 2 op 21-9 Sms: vandaag 4 tot 5 weken En ach, het wachten heeft ook wel wat Succes! |
|
|||
|
|||
Ik sta 2 plekkies achter PindaPowerrr op de lijst en ik heb (vooralsnog) géén SMSje ontvangen.
Lijkt er op dat het enkel de "speciale" groep is die nu wel bericht heeft gehad. Ik verwacht morgen dus wel definitief te weten waar ik aan toe ben.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wist je trouwens al dat je nu ook de iPhone 5 orderstatus lijst heel gemakkelijk via je mobiel kunt inzien? Daarnaast is het mogelijk om via daar heel eenvoudig een status-update te melden. Surf via je mobiel naar: dannyhtek.nl Veel succes! Het ordernummer verschilt nog wel wat in tegenstelling tot die van PindaPowerrr. Ik hoop dat je nog een sms gaat ontvangen, is alleen maar goed nieuws voor andere. Oh en voor jezelf natuurlijk Laatst gewijzigd door dannyhtek; 25-09-12 om 16:24. |
|
|||
|
|||
Bij deze dan :)
iPhone 5 32 GB Zwart
21-09-12 7:45 Internet Verlenging Particulier 13727** Status 2 op 21-9 Sms: 24-09-2012 16:45 4 tot 5 weken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Lijst weer volledig up-to-date. Gaat weer lekker
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb vanmiddag om 14h00 een sms gekregen van T-Mobile met daarin de woensdagavond-melding.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 16:10 ---------- Krijg het overigens niet voor elkaar om in te loggen op het T-Mobile forum om te vertellen over de 'dannyhtek' lijst zodat meerdere mensen deze lijst kunnen aanvullen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En ook hier een sms om 14:02
Overigens alle lof voor Danny dat hij deze lijst weer bijhoudt. Wel heb ik geprobeerd met wat php en javascript de lijst nog wat 'op te pimpen': iPhoneclub Order Status (sorry, is een hobby van me in dit soort dagen wachtend op een nieuwe iPhone, zo heb ik ook lokaal een aangepaste versie van het status-formulier van T-Mobile draaien die een Growl alert stuurt zodra er een update is ) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 16:31 ---------- Het SMSje dat je morgen een SMS ontvangt voor 't maken van een afleverafpraak? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Eerste sms is om 17:02 en tweede is 17:32. Dus begin nu toch te twijfelen, ff bellen met ze. Denk dat ik dit smsje niet had moeten krijgen aangezien ik pas op de 21-ste heb verlengt. Meer mensen die twee sms-jes hebben ontvangen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Net gebeld, willen ze hier geen uitspraak over doen. De sms-en zijn goed verzonden en gaan er dan ook vanuit dat ik morgen een afspraak kan maken. Support kon wel inzien dat ik twijfels had aangezien zij dit ook raar vonden dat ik dit sms-je hebt ontvangen.
Aangezien ik pas 21-09-2012 heb verlengt. Systeem fout? Ik klaag ze aan als ik morgen geen afspraak kan maken. LOL Trouwens, complimenten voor beide @dannyhtek en @melledewit. Moest eigenlijk zo een lijst op mijn site hebben, maar dan internationaal per land en provider. Pfff veel werk |
|
|||
|
|||
Laat ik dan ook maar gezellig meedoen:
- Ladurance - Ordernummer 13608xx - Zwart 16GB - verlenging - Internet na het ontvangen van sms (kwart over 1) - 17-09-2012 Heb vanmiddag ook het smsje gehad dat we morgen meer weten. |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|