iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BRAM0243 Bedankt Danny voor deze handige lijst! Geen probleem Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door blackiphone Jeej! Sms+mail binnen om 19:23 13633xx i5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen probleem
Eindelijk ook 'n witte, whoop! Nu mogen ze door gaan naar mijn order |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Of een potje verf aanschaffen bij de GAMMA
|
|
|||
|
|||
Ah zo doende, ja hoop het ook, maar weet wel zeker van niet In ieder geval goed om te weten dat ze in iedergeval wel een partij hebben binnen gekregen. (Doordat deze al vanaf begin af aan al zoveel weken levertijd was beschreven voor de 64gb modellen).
|
|
||||
|
||||
Wie bestelt dan nou ook een 64GB variant?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
tmobile wist niks af van een 'specifiekere leverdatums op woensdag 26 september' verwacht dus maar niet dat je iets te horen krijgt vandaag.
Ongeregeld zooitje daar weer zeg. |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 19:50 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
* BevestigingsSMS van bestelling; gewist door bug in iOS :') (true story) * Bevestiging bestelling per mail * 19 x bevestiging contractverlenging per mail * SMS gisteren * SMS & mail vandaag Je kunt niet zeggen dat ze je niet op de hoogte houden bij T-Mob |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En in SMS gisteren stond zeker dat je morgen kon bestellen ? Want in mijne stond 4-5 weken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat is dat nou voor dom antwoord van die tmobile gast? Natuurlijk zijn ze afhankelijk, daarom kon er pas vanaf vandaag informatie beschikbaar komen omdat ze vanaf vandaag informatie van de leverancier kregen. Zegt die nou dat dat topic wordt aangepast? Die afbeelding van dat topic werkt trouwens helemaal niet, valt niet te openen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het Zier er naar uit dat er nog geen 32Gb toestellen zijn of sms of mails verstuurd zijn
Ps. 13610xx is mijn order |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wist het... ik had 64GB moeten bestellen
|
|
|||
|
|||
https://forum.t-mobile.nl/status-bes...ne-5-a-181523/
Dan de bijlage onderaan dat topic. Valt niet te openen?! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|