iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Ik denk niet dat 't eerlijk is als jullie(?) TMobile nou gaan flamen. Zie het vanuit hun kant. Hun moeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Idem dito voor mensen die de 21e hebben besteld, geen 4 weken levertijd vermelden wanneer het gewoon volgende week geleverd zal worden (waar ik van uit ga). |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb ook het smsje eindelijk binnen. Alleen helaas is de vrijdagbezorging al vol.
|
|
|||
|
|||
Jammer dit.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Yes! Hier ook de SMS, gelijk een afspraak gemaakt. Kon wel nog op vrijdag, tussen 12:30 en 18:00.
Edit: en inderdaad, zaterdag is ook mogelijk |
|
|||
|
|||
Ja bij mij komt ie nu ook op zaterdag aan. Hoop een beetje vroeg.
|
|
|||
|
|||
Overigens staat mijn status bij T-Mobile nog steeds op 2 (mijn scriptje was dus voor niks ), maar dat zal wel even duren...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Da's idd nog een goede tip: als je alleen voor zaterdag kunt afspreken, check regelmatig of er ruimte is gekomen voor de vrijdag. Daar zit best beweging in.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zojuist toch nog een sms mogen ontvangen bij het maken van de bezorg afspraak was op mijn thuis adres zaterdag alleen nog plek. na het invullen van mijn werk adres kon ik alsnog deze vrijdag aanklikken!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha netjes iGor. Geef me even ALLE informatie voor op de lijst. Meer zielen, meer vreugd
|
|
|||
|
|||
Jezus christ, wanneer gaan ze verder met sms'en vraag ik me af...
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|