iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) IK HEB ZOJUIST OOK EEN SMS ONTVANGEN VAN T-MOBILE!!! ................met de berichtgeving dat ik nog niet in aanmerking kom voor een verlenging.. (die vele anderen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IK HEB ZOJUIST OOK EEN SMS ONTVANGEN VAN T-MOBILE!!!
................met de berichtgeving dat ik nog niet in aanmerking kom voor een verlenging.. (die vele anderen ook hadden ontvangen na inschrijving nieuwsbrief). Maar heb al verlengd. Nu wachten op hopelijk leuk nieuws vandaag van TM... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb vooralsnog geen SMS ontvangen, helaas. Dat is ook niet zo gek. Hopen dat ze genoeg witte binnen krijgen, al ben ik bang van niet. Niemand van TMobile hier die inzicht heeft op het aantal witte iPhones? |
|
|||
|
|||
Zijn er al statusveranderingen geweest?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier nog geen statusverandering, anders had ik het hier gemeld
|
|
|||
|
|||
Jaaaa sms gehad!
Beste klant, uw iPhone 5 wordt verstuurd naar de T-Shop. Een medewerker van de T-Shop neemt contact met u op zodra u deze kunt ophalen. Groeten, T-Mobile. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook besteld in de t-shop. 21/9 rond een uurtje of 13.00 |
|
|||
|
|||
Ik neem aan van wel, als hij nu onderweg is naar de t-shop kan hij gewoon vrijdag worden opgehaald toch?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jullie zijn er in ieder geval 'n stap dichter bij de iPhone
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me af of het een standaard sms die iedereen krijgt die een bestelling heeft geplaatst in de t-shop.
|
|
|||
|
|||
Hallo, mijn informatie
Gebruikersnaam: morride Besteld: iPhone 5 32GB Zwart Waar: T-mobile (website) Wanneer: 21 september 9:46 Bevestigd: 21 september Bestelorder: 13744xx Sms: (24 sept) levertijd 4 tot 5 weken Gistern geen sms |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je gegevens worden zo verwerkt
|
|
|||
|
|||
Welke versie heb jij besteld Almond?
|
|
|||
|
|||
Hier mijn info!
Gebruikersnaam: Bateman Besteld: iPhone 5 16 GB Zwart Waar: T-mobile (website) Wanneer: 21 september 9:30 Bevestigd: 21 september Bestelorder: 13742** Sms: (24 sept) levertijd 2 tot 3 weken |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de zwarte 16gb genomen
|
|
|||
|
|||
Ik heb tot heden toe nog niks gehoord van tmobile, in het smsje staat ook dat er vanavond pas een sms/mail krijgen... Voor diegene die een sms'je hebben gehad dat de iPhone word opgestuurd naar een tmobileshop... Is jullie orderstatus nu 3 dan? Of nog steeds 2?
|
|
|||
|
|||
Degene die besteld hebben inde shops krijgen geen ordernummer dus ook geen statusweergave
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|