iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Al iemand met een 64gb sms en mail gehad om een afspraak te kunnen maken ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Al iemand met een 64gb sms en mail gehad om een afspraak te kunnen maken ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft tmobile vaste dagen dat hun levering van Apple krijgen? 21e de zwarte 16 gb besteld met 2-3 weken maar nog steeds geen levering sms of email mogen ontvangen. Vrijdag is de derde week al om...
|
|
|||
|
|||
Er is gisteren een nieuw uitleverschema op het TM forum gekomen en verschillende mensen die een 16gb zwart hebben besteld, hebben gisteren een vertragings-sms ontvangen dat ze deze waarschijnlijk in week 42 à 43 ontvangen, dus ipv 2-3 weken nu 4-5 weken.
|
|
|||
|
|||
Dus geen sms ontvangen is gewoon nog geleverd krijgen? Of reken ik me dan rijk haha
|
|
|||
|
|||
Mijn zoon heeft ook een bestelling geplaatst op 28 -09-2012 online bij T-Mobile.
Een iphone 5 wit 16 gig…met een I.smart 200. Hij heeft alleen het eerste mailtje gekregen bedankt voor uw bestelling…De bevestiging mail nog steeds niet gekregen waarin staat hoe je kunt betalen en nummer behoud kunt aanvragen !! Ik heb heb al zo vaak gebeld met T-Mobile maar krijg iedere keer een ander antwoord te horen. De status blijft staan op 1( bestelling is geaccepteerd ). Ik snap er niks meer van…. Wat kunnen jullie mij hierover zeggen? Hopelijk kunnen jullie mijn zoon helpen? mvg |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf de 32gb zwart besteld de 21ste rond 8 uur zakelijk. En heb zelf ook nog niks mogen vernemen. Want bij ons was de levertijd 4-5 weken en is gisteren bijgesteld naar 3-4 weken. Er hebben een hoop mensen een sms gekregen dat de levertijd korter is en daarvan hebben de meeste vandaag al een afspraak met AMP gemaakt. Voor een ieder ander is het dus nog steeds afwachten. En ik zou als ik jou was even kijken op www.forum.t-mobile.nl daar vind je de levertijdschema
|
|
|||
|
|||
Vind dat tmobile erg vaag blijft over levertijden.
|
|
|||
|
|||
Afspraak 10-10-2012 tussen 12:30 en 18:00 uur
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar zal een of andere moderator of ordermanagement je wel verder helpen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 oktober 2012 om 18:53 ---------- Elk jaar weer hetzelfde liedje, maar denk dat het probleem meer ligt bij Apple dan bij TM. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Beste T-Mobile klant, helaas kunnen wij vanwege een technische storing uw order morgen niet uitleveren. U ontvangt vanavond een sms voor het maken van een nieuwe afspraak. Excuses voor het ongemak. Mvg Amp logistics
Wat is dit nu weer... |
|
|||
|
|||
Net een SMS dat de levering vanwege een technische storing morgen niet door kan gaan....
Nu maar een afspraak voor donderdag... Laatst gewijzigd door SyNuS_XL; 09-10-12 om 22:36. |
|
|||
|
|||
Hier ook technische storing. Levering verplaatst naar donderdag.
|
|
|||
|
|||
Mijn levering was al donderdag.
|
|
|||
|
|||
Sms gekregen en afspraak gemaakt. 32 GB, zwart 21 sept besteld (rond 9:00)
|
|
|||
|
|||
Is er een uitzendkracht met z'n palletwagen door een doos iPhone gereden bij AMP ofzo :S. We hebben ook niet echt geluk hè. Hoop dat ik morgen een sms krijg van AMP dat mijn iPhone 5 64 GB eindelijk eens richting mijn huis komt.
Een klein excuus van Apple of tmobile mag eigenlijk toch wel hè. Dat verdienen we wel. Maarja ze hebben allemaal van die prachtige algemene voorwaarden die we nooit lezen en accepteren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Smsje en mail ontvangen. Levering door AMP op donderdag 11-10 tussen 12:00 en 18:00.
|
|
|||
|
|||
Status : 3
Bezorgafspraak gemaakt: donderdag 11-10-2012 tussen 12.30 uur en 18.00 uur. betreft order :1372xxx , 64 GB black. |
|
|||
|
|||
Yes!! Eindelijk weer een smsje van T-Mobile gehad:
Beste klant, uw iPhone 5 wordt verstuurd naar de T-Shop. Een medewerker van de T-Shop neemt contact met u op zodra u deze kunt ophalen. Groeten, T-Mobile. (32GB zwart - 21 sept rond 16:30 besteld in de shop) |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|