iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook binnen tot over 2 jaar mensen !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook binnen tot over 2 jaar mensen !
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
En nu is het stil, want bijna iedereen is met z'n iphone aan het spelen. (Zucht) ik wacht wel weer.
|
|
|||
|
|||
Helaas heb ik hem niet binnen! Bezorger kwam....vraagt om ID kaart en tja...1 F te weinig op mijn id kaart dus krijg hem niet. Bij tmobile staat er namelijk Jeffrey maar door een foutje van mijn vader heb ik sinds mijn geboorte de naam Jefrey.
En dus ging de bezorger er weer vandoor met mijn iPhone . Paar telefoontjes verder met AMP en T Mobile (plus vele excuses) komen ze hem morgen leveren. Dus morgen zal ik een beetje gelukkiger zijn. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik blijf nog even wachten. Heb hem netjes de 21ste besteld, maar had laatst de sms dat het week 42 of 43 wordt. Zucht...
|
|
|||
|
|||
Hij is binnen
dus je hebt vanavond geen kind aan mij haha |
|
||||
|
||||
Citaat:
Leuke is als je de klantenservice op belt, bij de ene is het displayproblemen, de ander de achterkant is moeilijk te produceren dan bij weer een andere is de kleur een probleem. Ze hebben volgens mij een pagina vol met alleen maar smoesjes om Apple de schuld te geven... |
|
|||
|
|||
Ik heb er al zoveel mee gedaan dat ik nog maar 8% batterij heb .
|
|
|||
|
|||
Hopelijk krijgen we (die op de 16gb wachtten) maandag middag een smsje dat we een aflever afspraak kunnen we maken!
|
|
|||
|
|||
Vandaag een smsje gehad waarin stond :
We kunnen op dit moment niet exact aangeven wanneer wij uw bestelling kunnen verwerken aangezien we nog geen definitieve bevestiging hebben ontvangen vanuit apple . Iemand anders ook dit smsje gehad ? |
|
|||
|
|||
Ja helaas heb ik vanmiddag hetzelfde sms-je ontvangen :-(
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad denk ik dat volgende week de 16gb zwart aan de beurt is aangezien de 32gb en 64gb deze week aan de beurt was en de witte zo te lezen is weer eens uitgesteld. En in Nederland word er verwacht dat zowel aankomende week als die week er op 16gbs worden geleverd nu maar hopen dat de eerste levering begin volgende week ook onze iphones bevat
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop dat je gelijk hebt |
|
|||
|
|||
Ik denk dat volgende week en de week erop de 16GB varianten sporadisch uitgeleverd zullen worden. T-Mobile lijkt niet echt te weten welke varianten ze in welke in hoeveelheden uitgeleverd krijgen.
|
|
|||
|
|||
Woehoe!!
Net een telefoontje gehad, ik mag mijn iPhone gaan ophalen in de shop. Heel erg succes met wachten voor de mensen die hem nog niet hebben. Ik laat nog even weten hoe hij bevalt. Tot de volgende keer maar weer, de iPhone 6?! |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|