iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) De desktop lijst is bijgewerkt. Sorry voor de vertraging, maar dat krijg je als je ziek op bed ligt :')...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De desktop lijst is bijgewerkt. Sorry voor de vertraging, maar dat krijg je als je ziek op bed ligt :')
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dankjulliewel ^^
|
|
|||
|
|||
Beterschap! Nog 20 minuten en dan kan de bezorger langs komen Macbook staat al klaar om de reservekopie terug te zetten
|
|
|||
|
|||
Bij mij over 1 uur en 20 minuten.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Spannende momenten!
|
|
|||
|
|||
Wachten duurt altijd lang en als je hem straks hebt kijk je er na 1 dag niet meer naar om want dat is het "normaal"
|
|
|||
|
|||
Haha inderdaad, het toestel is het meest speciaal op het moment dat je hem nog niet in huis hebt. Als je hem eenmaal hebt en je hebt alle nieuwe features gecheckt ga je weer verder met je leven
|
|
|||
|
|||
Jep inderdaad, desalniettemin blijf ik ook nadat ik het toestel vandaag in huis heb gewoon hier reageren en afwachten tot iedereen em binnen heeft
|
|
|||
|
|||
Ja hoor hij is binnen!!!
|
|
|||
|
|||
Hij is binnen! Het is echt een fantastisch mooi ding.
Succes met wachten allemaal! |
|
||||
|
||||
Hier is die ook!
|
|
|||
|
|||
Hier ook! < Geen beschadigingen!
|
|
|||
|
|||
Heb hem ook binnengekregen. Heb je een PM gestuurd, Danny.
Na openen wel (minimale) beschadiging. Weet niet of ik hier iets mee moet doen. Je ziet het alleen van heel dicht bij. Het is "gechipte" verf tussen de aluminium achterkant en de glazen bovenkant achterop. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Remypas;836394]Heb hem ook binnengekregen. Heb je een PM gestuurd, Danny.
Na openen wel (minimale) beschadiging. Weet niet of ik hier iets mee moet doen. Je ziet het alleen van heel dicht bij. Het is "gechipte" verf tussen de aluminium achterkant en de glazen bovenkant achterop. [/QUOTEik ik zou of naar t-mobile gaan of naar apple store. je betaald toch aardig wat geld voor zoon product en als hij dan niet helemaal is zoals jij het wil ga je je er over paar weken aan ergeren. |
|
|||
|
|||
Ja maar de kans is groot dat ik hem dan meteen kan inleveren. En een maand kwijt ben ter "reparatie"
Ik zal wel even langs de shop rijden.... Toch een klein smetje voor apple dit. |
|
|||
|
|||
Ja hier is hij ook binnen.
Moet heb nog uitpakken... |
|
|||
|
|||
Klantenservice zegt dat dit 'hoort'...... Echt waar.
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|