//

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) zie het maar zo; misschien is er tegen die tijd ook een update voor ios 6 met betere kaarten, geen gezannik meer over de korte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1541  
Oud 18-10-12, 12:41
bigbud68 bigbud68 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 16
Standaard

zie het maar zo; misschien is er tegen die tijd ook een update voor ios 6 met betere kaarten, geen gezannik meer over de korte batterijduur, Wi-Fi problemen, storingen in scherm bij invoer van tekst, etc..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1542  
Oud 18-10-12, 12:54
MichelStaneke MichelStaneke is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 29
Standaard

Inderdaad, net op het forum van t-mobile gelezen dat nieuwe leveringen pas de 29ste komen (Waarschijnlijk). Hopen dat dit ook echt zo is!
  #1543  
Oud 18-10-12, 12:58
muki muki is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichelStaneke Bekijk bericht
Inderdaad, net op het forum van t-mobile gelezen dat nieuwe leveringen pas de 29ste komen (Waarschijnlijk). Hopen dat dit ook echt zo is!
Als je goed leest ze verwachtten dat ze VANAF de 29ste (op een maandag) genoeg binnen krijgen of te wel ze verwachtten die week genoeg binnen te krijgen, aangezien dat nu al 3x niet het geval is geweest zal het deze keer ook niet het geval zijn.

Weet iemand trouwens of ik nog kan annuleren?
  #1544  
Oud 18-10-12, 13:28
MichelStaneke MichelStaneke is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 29
Standaard

Je kan ten alle tijden je levering annuleren, waarom zou dit niet kunnen?
  #1545  
Oud 18-10-12, 13:30
Buzz's schermafbeelding
Buzz Buzz is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 72
Standaard

Ik had ze 2 weken geleden al gebeld of ik kon annuleren, dit is volgens hun geen probleem. Wat wel een probleem is dat er nergens meer een iPhone te krijgen is, je schiet er dus niets mee op.
__________________
To infinity and beyond
  #1546  
Oud 18-10-12, 13:33
MichelStaneke MichelStaneke is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 29
Standaard

Buzz heb jij hem toen ook geannuleerd?
  #1547  
Oud 18-10-12, 13:40
muki muki is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Net gebeld of ik kon annuleren nee dat kon niet. (moest binnen 7 dagen).... super zuur terwijl ze om de hoek bij de mediamarkt op voorraad hebben......
Kreeg een compensatie van 15 euro voor daar tegenover een totaal bedrag in 24 maanden 1300 euro is en dat terwijl ik de eerste twee maanden geen gebruik kan maken van mobiel internet waar ik nu wel voor betaal, van 30 euro naar 50 euro in de maand gegaan voor niks.

Heb 4 abbo's lopen bij T-mobile geloof me zodra die aflopen ben ik weg...
  #1548  
Oud 18-10-12, 13:50
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muki Bekijk bericht
Net gebeld of ik kon annuleren nee dat kon niet. (moest binnen 7 dagen).... super zuur terwijl ze om de hoek bij de mediamarkt op voorraad hebben......
Kreeg een compensatie van 15 euro voor daar tegenover een totaal bedrag in 24 maanden 1300 euro is en dat terwijl ik de eerste twee maanden geen gebruik kan maken van mobiel internet waar ik nu wel voor betaal, van 30 euro naar 50 euro in de maand gegaan voor niks.

Heb 4 abbo's lopen bij T-mobile geloof me zodra die aflopen ben ik weg...
Vergeet niet dat dit bij alle providers zo is en tmobile aan dit geval (toestellen te weinig) niks kan doen...

Dannythek, je site is offline? wou net wat gaan doneren, maar als ie down is gaat dat moeilijk.
  #1549  
Oud 18-10-12, 13:52
muki muki is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Vergeet niet dat dit bij alle providers zo is en tmobile aan dit geval (toestellen te weinig) niks kan doen...

Dannythek, je site is offline? wou net wat gaan doneren, maar als ie down is gaat dat moeilijk.
Zowel die mediamarkt in amsterdam-noord en apple store op leidse plein hebben de iphone 5 op voorraad liggen inclusief een T-mobile abbo
  #1550  
Oud 18-10-12, 13:53
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muki Bekijk bericht
Zowel die mediamarkt in amsterdam-noord en apple store op leidse plein hebben de iphone 5 op voorraad liggen inclusief een T-mobile abbo
Oké, dat had ik niet willen horen.... haha
  #1551  
Oud 18-10-12, 14:04
muki muki is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Oké, dat had ik niet willen horen.... haha
Grappig is dat T-mobile de schuld ligt bij Apple, maar als ik naar de phone house of naar media markt of naar de apple store zelf ga hoor ik ze alleen zeggen ja we weten niet precies wanneer we hoeveel binnen krijgen, maar als ik ze vertel over de huidige situatie van t-mobile vinden ze dat rond uit belachelijk....
Dit is gewoon een hele grote fout van T-mobile, iphones blijven verkopen maar niet realistisch de levertijden door spelen na de klant denk dat ze gehoopt hebben op een "misschien" en nu dat tegenvalt lopen ze achter de feiten aan.

Nog één laatste punt T-mobile heeft mij gewoon voor gelogen.
21 september vrijdag jongstleden had ik een telefonische bestel afspraak bij t-mobile rond 10 of half 11 ergens in dat tijdsbestek. Ik werd gebeld om 19:00 's avonds, ik vroeg nog gaat dit niet een rol spelen voor mijn rij in de bestellijst?
"nee, u had een bel afspraak dus als u nu besteld gaat de bestelling in het systeem als of u vanochtend heeft besteld", maar hoe kan dit dan? "ja zo werkt ons systeem, u zit al in t systeem" Wanneer kan ik het toestel verwachtten? "U kunt het toestel verwachtten op de 28ste denk wel dat u 1 van de eerste bent"Wat als er te weinig geleverd word zoals elk jaar? "u zult hem maximaal voor 6 oktober in handen hebben"

Ik braaf overal in getrapt en besteld, gedurende komende dagen lees ik op verschillenden forums dat dit helemaal niet kan, en dat ik waarschijnlijk niet in de eerste week viel van leveren. Ik bel binnen de 7 dagen dat je moet op zeggen (dat wist ik op dat moment nog niet) was de 26ste of 27ste van September.
Ik belde om dat ik wou annuleren, "maar meneer u krijgt uw telefoon toch echt volgende week tussen 4 en 6 oktober."Oke ik wacht wel dan. Die week erop een sms uw levertijd is uitgesteld tot met 2-3 weken vanaf besteldatum.

Ik gelijk bellen om te annuleren, ja maar meneer dit kan niet u moet dit binnen 7 dagen doen...... Waarom vertelde je collega dit niet vorige week? geen antwoord erop natuurlijk.

Met andere woorden ben echt klaar hier mee. Iedereen die ze Telefoon heeft veel plezier ermee gun het jullie. Iedereen die zoals mij voorgelogen is, sorry. T-mobile en Apple bieden hun excuses niet aan. Dan doe ik t wel
  #1552  
Oud 18-10-12, 14:05
iznogud iznogud is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 10
Standaard

Net een sms van t-mobile.
Beste klant,
wij hebben u eerder gemeld dat wij uw vestelde Phone 5 in week 43 of 44 leveren. Naar onze verwachting is onze voorraad vanaf maandag 29 oktober voldoende om in de loop van week 44 te leveren. Onze excusus.

order nr: 1376XXX
Besteld op 21 sept
  #1553  
Oud 18-10-12, 14:07
Robino8989 Robino8989 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard
Berichten: 16
Standaard

Beste klant, wij hebben u eerder gemeld dat wij uw bestelde iPhone 5 in week 43 of 44 leveren. Naar verwachting is onze voorraad vanaf maandag 29 oktober voldoende om in de loop van week 44 te leveren. Onze excuses. Kijk voor de meest actuele levertijden op http://tmnl.nu/28f Groeten, T-Mobile

Ordernummer 1478* iphone 5 black

Ongelofelijk dit
  #1554  
Oud 18-10-12, 14:13
Elvandar Elvandar is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

Beste klant, wij hebben u eerder gemeld dat wij uw bestelde iPhone 5 in week 43 of 44 leveren. Naar verwachting is onze voorraad vanaf maandag 29 oktober voldoende om in de loop van week 44 te leveren. Onze excuses. Kijk voor de meest actuele levertijden op http://tmnl.nu/28f Groeten, T-Mobile

Kreeg nu net dit smsje.
Besteld: 25-09
Ordernummer: 13909XX
iPhone 5 16gb zwart
  #1555  
Oud 18-10-12, 14:16
ISSI ISSI is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard

Daar gaan we weer, de zoveelste zouthoudertje van TM.
Heb net ook sms gehad. Dit keer met de mededeling dat het echt gaat gebeuren op 29 oktober. Ik ben benieuwd.

Overgins ben ik wel benieuwd naar wat TM gaat doen met een eventueele tegemoetkoming voor de klanten waarbij er niet conform afspraak is geleverd. De een heeft vooruit betaald de ander moet extra betalen voor een early renewal en zo ik lees zijn er al abbonomenten in gegaan zonder de daarbij behorende toestellen.

Ga zo TM bellen want in mijn geval had ik gewoon 4 weken moeten wachten en had ik kostenloos kunnen verlengen. Nu heeft het mij 69 euro extra gekost.

Ik ga zo een en ander met TM bespreken.

Nog meer klanten in deze situatie...?

Iphone 16GB BK,
Telefonisch 21-09 om 13.00 uur
Ealy Renewal (69,- euro)
ordernummer 13791xx
Status 2


Laatst gewijzigd door ISSI; 18-10-12 om 14:23. Reden: meer info
  #1556  
Oud 18-10-12, 14:39
Buzz's schermafbeelding
Buzz Buzz is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 72
Standaard

Beste klant, wij hebben u eerder gemeld dat wij uw bestelde iPhone 5 in week 43 of 44 leveren. Naar verwachting is onze voorraad vanaf maandag 29 oktober voldoende om in de loop van week 44 te leveren. Onze excuses. Kijk voor de meest actuele levertijden op http://tmnl.nu/28f Groeten, T-Mobile

Besteld: 21-09
Ordernummer: 13807XX
iPhone 5 16gb zwart

Ik vind dat Apple danwel T-Mobile op zijn minst met een tegemoetkoming moeten komen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2012 om 14:41 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichelStaneke Bekijk bericht
Buzz heb jij hem toen ook geannuleerd?
Nee want er was nergens anders een iPhone te krijgen. Ik was bang dat ik dan nog langer zou moeten wachten. Had ik dit van tevoren geweten...
  #1557  
Oud 18-10-12, 14:50
Orze Orze is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

6 weken levertijd xD, in die tijd fiets je naar een Foxxcon fabriek en terug
  #1558  
Oud 18-10-12, 14:51
Franksw Franksw is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

25-9-2012 besteld 16gb zwart zojuist sms gehad dat men verwacht vanaf 29 okt voorraad voldoende zal zijn om in loop van week 44 te leveren
  #1559  
Oud 18-10-12, 18:48
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ik had kennelijk de index overwrited door een andere index, die bedoeld is voor een ander project. Foutje, moet kunnen. Kortom: lijst is terug.
  #1560  
Oud 18-10-12, 19:22
klojeklapper klojeklapper is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

21-9 besteld (16G zwart ordernummer13806xx) meteen sms met leverytijd van 2a3 weken. Op 8-10 sms met verwachte levertijd van week 42 of 43 en vandaag zeggen zij ineens dat ze ondanks dat ze een sms hebben gestuurd met een verwachte levertijd van 43 of 44 (Hier liegt T-Mobile er dus zel ff een week bij) dat hij nu dus vanaf 29-10 uitgeleverd zou kunnen worden.
Ga morgen kijken of ik de hele handel kan opzeggen
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone5, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 18:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 17:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. forrestgumpx Odido (T-Mobile) 57 09-08-10 18:15
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:43.