iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Sommige hebben inderdaad nog niks gehoord, dat hebben ze al gemeld. Andere denk ik dat ze nog niet hebben gekeken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Haha streng hoor! Ik zag dat er dus nog 7 mensen zijn zonder updates...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg net een smsje dat mijnorderstatus overlopen is en dat ik in de loop van morgen een smsje krijg, zie het wel zaterdag of vrijdag maakt mij niet zoveel uit.
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee of en wat T-Mobile vandaag eigenlijk heeft laten weten? (behalve de bulk aan smsjes en afspraken voor de gelukkigen)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Anyhow, ik ga mijn bed opzoeken. Trusten alvast |
|
|||
|
|||
Update, SMS ontvangen om 5 uur en de afspraak voor aflevering staat nu op vrijdagochtend, tussen 8.30 en 13.00. Status 3 nu dus.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben positief ingesteld, de volgende lading bereikt sowieso de mensen die op de 21ste besteld hebben. Dus de eerst volgende lading of die erop zal ik hoogstwaarschijnlijk wel bij zitten , ik ben benieuwd hoe snel het verloopt.
|
|
|||
|
|||
Zulke optimisme kunnen we nu goed gebruiken. We zullen zien!
|
|
|||
|
|||
Het topic op zich helpt, mede 'lot genoten' . Daarnaast heb ik een 4S en 2 jaar na de iPhone 4 de tijd gehad om geduld op te bouwen voor deze launch. Ik laat me verassen door het lever SMSje van T-Mobile en tot die tijd klets ik hier gezellig mee .
|
|
|||
|
|||
Naar mijn idee (al weet ik het niet precies meer) is de communicatie een stuk beter dan 2 jaar geleden. Ik heb toen nog enkele weken moeten wachten na de officiële launch terwijl ik echt vlot met bestellen was zonder duidelijke berichten van T-mobile.
Ik vind het dit jaar een stuk beter gaan (al helpt het ook mee dat ik bij de eerste groep zit en nu eindelijk een keer m'n iPhone op de launchdag krijg ). |
|
||||
|
||||
Lijst is weer volledig up-to-date. Graag wil ik updates die plaats vinden tussen 0800/1500u per e-mail: dannyhtek@me.com of in een privé bericht ontvangen. Of de updates moeten al worden doorgegeven via de mobiele website (dannyhtek.nl/m). Spread the word, I'll be back at 3.
Ik heb trouwens bericht ontvangen van mijn provider dat ik gratis 2GB extra bandwidth krjig voor de maand oktober. Zoals ik al eerder zei: dit topic en de orderstatus trekt veel bekijks. dannyhtek.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
o.a. voor Merlijn. Twitter / dannyhtek: @tmobile_webcare Jullie kunnen ...
|
|
|||
|
|||
Nog een vraag, ik zie in je lijst dat er een paar gebruikers achter hun naam een wit vlak( datum) hebben. Wat betekend dit?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
- a3aan77
- Ordernummer 13743 - Wit/ 16 Gb - T-Mobile Verlenging - Telefonische bestelling - 21 september 2012 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Even per DM of mail aub. Ik heb tot 1500u geen mogelijkheid om 't aan te passen. |
|
|||
|
|||
Blijkbaar gaan er echt enorm veel iphones naar pre-pre-orders of naar T-shops. Ik heb binnen het half uur besteld (online) en nog altijd niets van T-mobile mogen vernemen.
Weet nu ook meteen weer waarom ik verleden jaren altijd naar de fysieke winkel ging... Online bestellen zonder "speciaal" te pre-orderen staat garant voor late levering/achteraan op de lijst komen. |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|