//

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand, op basis van de pre-order ervaringen met de 4 en 4S, mij vertellen of ik (samen met vele anderen) nu echt 4 tot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #561  
Oud 27-09-12, 11:32
Derecho Derecho is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 43
Standaard

Kan iemand, op basis van de pre-order ervaringen met de 4 en 4S, mij vertellen of ik (samen met vele anderen) nu echt 4 tot 5 weken moet wachten op de 32GB (1374***)? Of kan dat meevallen?

Dit zal naar alle waarschijnlijkheid te maken hebben met dat ze na deze bulk opnieuw iPhones moeten bestellen.. right? Maar moet dat zo lang duren? Geldt eigenlijk voor alle 21-9 people. Wie weet vandaag meer duidelijkheid.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 27-09-12, 11:41
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Dat vindt ik een goede. Ik weet wel dat ik destijds bij T-Mobile voor de iPhone 4 zwart 32GB ongeveer 5 weken heb moeten wachten, maar het verliep toen een stuk onoverzichtelijker dan het nu het geval is. Er werden toen talloze schattingen gegeven welke 9 van de 10 keer niet klopte. Ik sta boven jou qua order nummer.

Ik heb lopen rekenen op basis van Danny z'n lijst. Nr's 13597xx t/m 13658xx zijn gisteren behandeld, dat komt neer op ongeveer 6000 telefoons. Ervan uitgaande dat er straks weer 5000/6000 telefoons binnenkomen bij T-Mobile zouden we uitkomen op Nr. 137158xx etc. etc. Maar dat is gebasseerd op schattingen.

Je weet niet; hoeveel telefoons ze per lading binnen krijgen, hoevaak per week ze telefoons krijgen, wat voor telefoon soorten ze binnen krijgen (16/32/64GB - zwart/wit). Zonder inside informatie is er werkelijk niet te schatten.
  #563  
Oud 27-09-12, 11:52
PindaPowerrr PindaPowerrr is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: 076
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Dat vindt ik een goede. Ik weet wel dat ik destijds bij T-Mobile voor de iPhone 4 zwart 32GB ongeveer 5 weken heb moeten wachten, maar het verliep toen een stuk onoverzichtelijker dan het nu het geval is. Er werden toen talloze schattingen gegeven welke 9 van de 10 keer niet klopte. Ik sta boven jou qua order nummer.

Ik heb lopen rekenen op basis van Danny z'n lijst. Nr's 13597xx t/m 13658xx zijn gisteren behandeld, dat komt neer op ongeveer 6000 telefoons. Ervan uitgaande dat er straks weer 5000/6000 telefoons binnenkomen bij T-Mobile zouden we uitkomen op Nr. 137158xx etc. etc. Maar dat is gebasseerd op schattingen.

Je weet niet; hoeveel telefoons ze per lading binnen krijgen, hoevaak per week ze telefoons krijgen, wat voor telefoon soorten ze binnen krijgen (16/32/64GB - zwart/wit). Zonder inside informatie is er werkelijk niet te schatten.
Ook met een inside informatie kom je er niet achter hoeveel toestellen ze binnen krijgen. Alleen de hoge pieten zullen het weten maar geen gewone medewerker die het weet want die worden daar niet op de hoogte gehouden qua aantallen toestellen die binnen komen.
Ik denk wel dat je schatting er niet ver naast zit. De vraag is alleen wanneer er precies een nieuwe lading kom...
  #564  
Oud 27-09-12, 11:56
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Gebaseerd op eerdere launches denk ik 2x per week, meer dan denk dat het op week basis om maximaal 5000 toestellen zal gaan als het niet minder is.
  #565  
Oud 27-09-12, 11:57
Derecho Derecho is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Dat vindt ik een goede. Ik weet wel dat ik destijds bij T-Mobile voor de iPhone 4 zwart 32GB ongeveer 5 weken heb moeten wachten, maar het verliep toen een stuk onoverzichtelijker dan het nu het geval is. Er werden toen talloze schattingen gegeven welke 9 van de 10 keer niet klopte. Ik sta boven jou qua order nummer.

Ik heb lopen rekenen op basis van Danny z'n lijst. Nr's 13597xx t/m 13658xx zijn gisteren behandeld, dat komt neer op ongeveer 6000 telefoons. Ervan uitgaande dat er straks weer 5000/6000 telefoons binnenkomen bij T-Mobile zouden we uitkomen op Nr. 137158xx etc. etc. Maar dat is gebasseerd op schattingen.

Je weet niet; hoeveel telefoons ze per lading binnen krijgen, hoevaak per week ze telefoons krijgen, wat voor telefoon soorten ze binnen krijgen (16/32/64GB - zwart/wit). Zonder inside informatie is er werkelijk niet te schatten.
Je hebt inderdaad gelijk. We kunnen schatten en speculeren tot we zelf een iPhone worden, maar je hebt er niets aan en komt er niet verder mee. Geduld schijnt een schone zaak te zijn, eens even zien hoe lang ik het schoon kan houden
En het leuke van alles is; m'n iPhone 4 is onlangs al verkocht en zit nu met een telefoon uit de tijd toen de eerste dinosaurus werd ontdekt
  #566  
Oud 27-09-12, 12:03
PindaPowerrr PindaPowerrr is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: 076
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derecho Bekijk bericht
Je hebt inderdaad gelijk. We kunnen schatten en speculeren tot we zelf een iPhone worden, maar je hebt er niets aan en komt er niet verder mee. Geduld schijnt een schone zaak te zijn, eens even zien hoe lang ik het schoon kan houden
En het leuke van alles is; m'n iPhone 4 is onlangs al verkocht en zit nu met een telefoon uit de tijd toen de eerste dinosaurus werd ontdekt
Vervelend om nu zonder iPhone zitten...
Ik zat er ook aan te denken om alvast mijn 4s te verkopen ik heb nog wel een iPhone 4 liggen maar ken er helaas niet mee bellen(Engeland Locked)
Ik zou graag me 4s al willen verkopen maar in me auto zit een autolader met ingebouwde dockconnector en audiokabels... Zolang ik nog geen nieuwe kan kopen gaat hij denk nog niet weg...
En zon verlengstukje is geen optie met zon telefoonhouder ik denk dat de nieuwe lightingconnector meteen breek.
  #567  
Oud 27-09-12, 12:11
lomarga lomarga is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 17
Standaard

Tot nu toe (sinds gisteravond een uur of 9) nog geen enkele nieuwe melding van mensen die weer iets verder komen in hun bestelstatus....
  #568  
Oud 27-09-12, 12:11
Venix Venix is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 16
Standaard

Enige hoop die ik op basis van die berekening kan hebben is dat er tussen 13669xx en 13719xx vast ook nog een hoop niet-iPhones zitten; er vanuitgaande dat ze de 18e zijn gestopt met pre-pre-orderen, toen de teller ongeveer op 13669xx stond, en 13719xx binnen het eerste half uur van de reguliere pre-order zat, zal een hoop van de ~5000 orders geen iPhone zijn. Laten we zeggen dat minimaal 1000 van die orders géén iPhone is, dan zouden de eerste orders van de reguliere pre-order ook bij de volgende batch zitten..

Of ze zijn na de 18e tot aan de 21ste gewoon doorgegaan met pre-pre-orderen, dat kan natuurlijk ook, maar niks wijst daar vooralsnog op (in ieder geval niet op basis van de beschikbare data).

Hoe dan ook, ben wel erg teleurgesteld in T-mobile. Niet dat dat ze ook maar iets zal schelen
  #569  
Oud 27-09-12, 12:17
Larrrss Larrrss is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PindaPowerrr Bekijk bericht
Vervelend om nu zonder iPhone zitten...
Ik zat er ook aan te denken om alvast mijn 4s te verkopen ik heb nog wel een iPhone 4 liggen maar ken er helaas niet mee bellen(Engeland Locked)
Ik zou graag me 4s al willen verkopen maar in me auto zit een autolader met ingebouwde dockconnector en audiokabels... Zolang ik nog geen nieuwe kan kopen gaat hij denk nog niet weg...
En zon verlengstukje is geen optie met zon telefoonhouder ik denk dat de nieuwe lightingconnector meteen breek.
Zit met hetzelfde issue... maar ga eeen kijken hoever ik kom met een converter (-kabel of -blokje, dat weet ik nog niet), dremel en lijmpistool. Het zal niet de mooiste oplossing worden maar de mijne ziet er wel uit alsof ik de dock connector los kan krijgen uit de houder.

Als dat niet lukt ga ik proberen een BT A2DP-ontvanger te vinden die in het dock past. Ik weet dat ze bestaan (DX.com heeft / had ze, maar hun kwaliteit is meestal om te huilen) en dat zou een goede oplossing zijn. Lighting kabel voor opladen, bluetooth voor audio.

Edit: Zoiets als dit dus: http://dx.com/p/ultra-thin-bluetooth...-114304?item=3
  #570  
Oud 27-09-12, 12:18
Merlijn3 Merlijn3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 132
Standaard

Ik zit al 1.5 week zonder iphone maar met een of andere knullige htc met htc sense.
  #571  
Oud 27-09-12, 12:24
Venix Venix is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PindaPowerrr Bekijk bericht
En zon verlengstukje is geen optie met zon telefoonhouder ik denk dat de nieuwe lightingconnector meteen breek.

Ik hoop dat die connector stukkies van dergelijke kwaliteit zijn dat ze juist in dit soort situaties voldoende "support/stevigheid" kunnen bieden.

Als dat met de standaard Apple connectors niet het geval is, dan komt dat vast en zeker als third-party accessory op de markt. Een soort verstevigde connector zodat je je oude docks e.d. kan gebruiken.

Zou daar even op wachten voor je met een dremel de boel verbouwt... Afhankelijk van je skills met een dremel natuurlijk
  #572  
Oud 27-09-12, 12:31
PindaPowerrr PindaPowerrr is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: 076
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larrrss Bekijk bericht
Zit met hetzelfde issue... maar ga eeen kijken hoever ik kom met een converter (-kabel of -blokje, dat weet ik nog niet), dremel en lijmpistool. Het zal niet de mooiste oplossing worden maar de mijne ziet er wel uit alsof ik de dock connector los kan krijgen uit de houder.

Als dat niet lukt ga ik proberen een BT A2DP-ontvanger te vinden die in het dock past. Ik weet dat ze bestaan (DX.com heeft / had ze, maar hun kwaliteit is meestal om te huilen) en dat zou een goede oplossing zijn. Lighting kabel voor opladen, bluetooth voor audio.

Edit: Zoiets als dit dus: http://dx.com/p/ultra-thin-bluetooth...-114304?item=3
Ja maar ik weet niet wat voor audioinstallatie jij in je auto heb, maar heel me installatie is van Rockford behalve me deurspeakers, ik ben echt een audio liefhebber en hoor meteen of het geluid zuiver is of niet...
Laatst heb ik een test gedaan op mijn set, ik had me huidige autoradio eruit gehaald en een andere erin gedaan die een BT functie had....
Ik schrok me kapot wat een bagger geluid is dat zeg, het klonk schel en zeer onzuiver...
Als je gewoon standaard speakers in je auto heb dan is BT wel een goede optie aangezien de meeste standaard speakers niet van topkwaliteit zijn hoor je het verschil niet...
De dockingstation die ik in de auto heb koste dacht ik 150 euro, ik hoop dat er een nieuwe uitkomt want er zitten in mijn geval veel meer voordelen aan.
Een losse oplader met snoer vind ik niet fijn je telefoon ligt ergens in een vakje waar die dan niet stabiel lig enz om zo maar een voorbeeldje te noemen...
Misschien dat ik hetzelfde ga proberen als jouw, de oude connector vervangen voor de nieuwe 9pins... Anders gewoon weer 150 euro uitgeven haha ti's niet anders

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 11:40 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Venix Bekijk bericht
Ik hoop dat die connector stukkies van dergelijke kwaliteit zijn dat ze juist in dit soort situaties voldoende "support/stevigheid" kunnen bieden.

Als dat met de standaard Apple connectors niet het geval is, dan komt dat vast en zeker als third-party accessory op de markt. Een soort verstevigde connector zodat je je oude docks e.d. kan gebruiken.

Zou daar even op wachten voor je met een dremel de boel verbouwt... Afhankelijk van je skills met een dremel natuurlijk
De huidige situatie:

iPhone 4s valt mooi in de dockconnector en hij klemt er mooi in.
Precies gemaakt voor een iPhone 3GS tot 4s...
Stel je koopt een verloopstukje en die plaats je op de huidige 30pins connector dan komt je iPhone 5 al veel hoger in de dock, plus het feit dat de nieuwe iPhone langer is maakt het allemaal niet erg stabiel lijkt me...
En wie weet pas het verloopstukje er niet eens op aangezien je maar weinig ruimte heb en weet niet hoe dik/groot het verloopstukje is..
  #573  
Oud 27-09-12, 12:43
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Gaan we niet een beetje off-topic? geeft niet hoor we wachten allemaal en wat moeten we anders tijdens het wachten.
  #574  
Oud 27-09-12, 12:45
PindaPowerrr PindaPowerrr is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: 076
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent6882 Bekijk bericht
Gaan we niet een beetje off-topic? geeft niet hoor we wachten allemaal en wat moeten we anders tijdens het wachten.
Haha het is inderdaad off topic maarja anders gaan die 24 uur zo langzaam hè
Het zijn gewoon luxe problemen waar we mee kampen denk haha
  #575  
Oud 27-09-12, 12:47
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PindaPowerrr Bekijk bericht
Haha het is inderdaad off topic maarja anders gaan die 24 uur zo langzaam hè
Het zijn gewoon luxe problemen waar we mee kampen denk haha
Inderdaad en het is alweer bijna 12 uur en ik zie nog steeds geen veranderingen mails of smsjes voorbij komen.

Mijn gevoel zegt dat we hier weer een paar dagen op moeten gaan wachten, wat ik niet hoop.
  #576  
Oud 27-09-12, 12:47
Larrrss Larrrss is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 21
Standaard

Edit: ja, off-topic, sorry maar mensen die dit topic stalken hebben toch niet veel beters te doen denk ik haha

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PindaPowerrr Bekijk bericht
Ja maar ik weet niet wat voor audioinstallatie jij in je auto heb, maar heel me installatie is van Rockford behalve me deurspeakers, ik ben echt een audio liefhebber en hoor meteen of het geluid zuiver is of niet...
Laatst heb ik een test gedaan op mijn set, ik had me huidige autoradio eruit gehaald en een andere erin gedaan die een BT functie had....
Ik schrok me kapot wat een bagger geluid is dat zeg, het klonk schel en zeer onzuiver...
Als je gewoon standaard speakers in je auto heb dan is BT wel een goede optie aangezien de meeste standaard speakers niet van topkwaliteit zijn hoor je het verschil niet...
De dockingstation die ik in de auto heb koste dacht ik 150 euro, ik hoop dat er een nieuwe uitkomt want er zitten in mijn geval veel meer voordelen aan.
Een losse oplader met snoer vind ik niet fijn je telefoon ligt ergens in een vakje waar die dan niet stabiel lig enz om zo maar een voorbeeldje te noemen...
Misschien dat ik hetzelfde ga proberen als jouw, de oude connector vervangen voor de nieuwe 9pins... Anders gewoon weer 150 euro uitgeven haha ti's niet anders
Ik zal de laatste zijn die zegt dat BT audio perfecte geluidskwaliteit biedt maar wat jij beschrijft is wel erg drastisch, haha. Weet je zeker dat hier A2DP gebruikt werdt, en niet gewoon het (mono, smalbandig) headset protocol? Als je al iets hoort bij die eerste zijn het de bekende compressieartefacten, dat heeft niet zo veel met schel en onzuiver te maken.

Afhankelijk van welke codecs de devices gebruiken kan BT audio behoorlijk goed klinken. Zo goed dat je dat verschil, zeker met rijwind e.d., niet hoort in mijn auto (ik heb een Volvo high performance audiosysteem - natuurlijk geen aftermarket systeem van duizenden €'s maar ook zeker niet slecht).

Ander alternatief: een Airport Express inbouwen dan heb je lossless draadloze audio. Maar dan moet Apple wel eerst het Wi-Fi+3G-schakelaartje activeren in de opties, anders heb je geen internet meer op je telefoon.
  #577  
Oud 27-09-12, 12:52
PindaPowerrr PindaPowerrr is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: 076
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent6882 Bekijk bericht
Inderdaad en het is alweer bijna 12 uur en ik zie nog steeds geen veranderingen mails of smsjes voorbij komen.

Mijn gevoel zegt dat we hier weer een paar dagen op moeten gaan wachten, wat ik niet hoop.
Possitief blijven denken, al zou je 2 weken moeten wachten...
Dat is heel pijnlijk dat wel, maar zodra jij dat doosje in je hand heb ben je alles weer vergeten.
  #578  
Oud 27-09-12, 12:54
Derecho Derecho is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PindaPowerrr Bekijk bericht
Possitief blijven denken, al zou je 2 weken moeten wachten...
Dat is heel pijnlijk dat wel, maar zodra jij dat doosje in je hand heb ben je alles weer vergeten.
AGREE!
  #579  
Oud 27-09-12, 12:56
Larrrss Larrrss is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Venix Bekijk bericht
Ik hoop dat die connector stukkies van dergelijke kwaliteit zijn dat ze juist in dit soort situaties voldoende "support/stevigheid" kunnen bieden.

Als dat met de standaard Apple connectors niet het geval is, dan komt dat vast en zeker als third-party accessory op de markt. Een soort verstevigde connector zodat je je oude docks e.d. kan gebruiken.

Zou daar even op wachten voor je met een dremel de boel verbouwt... Afhankelijk van je skills met een dremel natuurlijk
Ik help het je hopen. Het gaat hier niet om een domme verloopkabel, er zit in ieder geval een DA-converter in en misschien nog meer chipjes die bijhouden of je wel genoeg iTax betaalt. Het eeuwige kat en muis spel met de 3rd party videokabels en iOS updates wil ik niet meemaken met m'n auto-stereo
  #580  
Oud 27-09-12, 13:01
Venix Venix is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 16
Standaard

Normaal gesproken vind ik het tracken van Apple-producten altijd wel leuk; containernummers tracken, vluchtnummers opzoeken, je kan bijna van begin tot eind je pakje volgen.

Via T-mobile vind ik het allemaal maar magertjes, wat er qua tracking en feedback uit komt.. Eens, denk dat je het allemaal al snel vergeet als je je telefoon eenmaal hebt, maar erg vrolijk wordt je er niet van

Ik vrees met grote vrezen dat dit het was voor deze lichting. Iedereen die deze week/dit weekend z'n iPhone krijgt heeft denk ik z'n mailtje/SMSje al gehad, de rest zal tot volgende week mogen wachten. Hopelijk niet volgende week vrijdag..
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone5, tmobile



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 19:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 18:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. forrestgumpx Odido (T-Mobile) 57 09-08-10 19:15
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:37.