iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) enig idee tot hoe laat de mogelijkheid is een sms te ontvangen? hoe zat dat gister?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
enig idee tot hoe laat de mogelijkheid is een sms te ontvangen? hoe zat dat gister?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik snap nu even niets meer va de volgorde die TM aanhoud. Waarom gaan er nu ineens ordernummers die veel hoger liggen voor?
|
|
|||
|
|||
Ben ik ook wel benieuwd naar ja. Zit met smart op een sms te wachten nu ik zo de lijst bekijk
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 15:55 ---------- mogen wij eerst.... |
|
|||
|
|||
@Dannyhtek. Kun je nog een nieuw onderwerp starten? Ik denk dat T-Mobile alle bestaande klanten die binnen: de marge van 3-4 maanden einde contract tot en met verlopen contracten, heeft uitgekozen om vervroegd via mail in te schrijven.
Zij selecteerden diegene die naast hun abonnementskosten veel extra kosten maakten. Klanten die binnen hun abo bleven en niets tot weinig meer hebben betaald. Dat zijn geen VOORKEUR klanten voor T-Mobile. Dat is mijn gedachte. Is dit iets om te onderzoeken? Ik heb denk ik in 2 jaar tijd in totaal slechts max 100 euro moeten bij betalen naast mijn abo. Ben al vanaf 2008 Iphone klant. Geen mail gehad. reageer eens? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 15:57 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
T-mobile heeft 25.000 bestellingen gekregen (waarvan 27% wit), 10.000 gaan er vrijdag de deur uit.
|
|
|||
|
|||
Ik ben ondertussen een stalk campagne aan het houden op Twitter, Forum en Helpdesk. Eens kijken of ik er concrete informatie uit kan krijgen. Het is rustig hier, dus ik heb even de tijd .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb overigens geen vervroegd-pre-order optie gehad, terwijl mijn abbo al verlopen was. Maar ik bleef dan ook altijd netjes binnen budget.. Nog niks gehoord. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks! |
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid, ik ben 'officieel' geen nieuwe klant. Ik ben al 6jr lang klant van TMobile, maar moest van het vorige contract helaas afstand doen wegens privé redenen. Nu staat het nieuwe abonnement dus op mijn naam, vandaar.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 16:03 ---------- Kijk aan. Zoals ik zei, jullie horen voor maandag vast nog wel iets |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zit nog te wachten op een reply op Twitter en heb me aangesloten bij een topic op het forum daar. Mensen met een order nr. 2000 boven mij worden al wel uitgeleverd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 16:18 ---------- Vergeet niet dat jij een zwarte 32GB variant hebt he. Goodluck tho, and keep us posted |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|