iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik verwacht hem pas eind oktober, alles eerder is alleen maar mooi meegenomen. En inderdaad zodra je de iPhone binnen hebt ben je de hele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik verwacht hem pas eind oktober, alles eerder is alleen maar mooi meegenomen. En inderdaad zodra je de iPhone binnen hebt ben je de hele aanloop alweer snel vergeten.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben inmiddels status 3 maar kon geen afspraak meer maken voor vrijdag en zaterdag wil ik niet uren vast zitten. Ik ga hem nu zelf ophalen in Utrecht. Iemand daar ervaringen mee?
|
|
|||
|
|||
Ik ben een zakelijk abonnee van TM en vroeg bij de telefonische verlenging waarom ik geen pre,pre-order kreeg. Zij vertelden mij dat de zakelijke klanten hierbij worden overgeslagen.
Ik heb de 21e rond 08:00 uur verlengd. Ik kreeg een dag later een bevestiging. Ze vertelden de 21e ook dat de levertijd al 5 tot 8 weken duurde. Ik kreeg vanochtend tot 2x toe het volgende sms'je: Beste klant, de levertijd van uw iPhone 5 bedraagt vanaf dit moment 4 tot 6 weken. Binnen deze periode ontvangt u een email en sms van AMP Logistics, waarmee u eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken. Groeten, T-Mobile. Dus voorlopig nog wachten. Ik heb trouwens een 32gb zwart besteld. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan niet meer doen dan wachten. Vorig jaar met de 4s had ik ook meteen een preorder gedaan op de vrijdag en kreeg de bevestiging toen 4 dagen later, wat resulteerde in 3 weken extra wachten. Ben toen ook aardig pissig geworden maar dat heeft geen zin. Ik wacht gewoon en lees de fora en lees hoe de mede wachters de iPhone 5 mogen ontvangen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan de lijst te zien lijkt het erop dat het dit jaar iets sneller zal zijn hoewel het wel erg vreemd is dat we vandaag nog niet veel gehoord hebben. |
|
|||
|
|||
Zijn hier nog meer mensen die de telefoon gewoon bij een T-Shop hebben besteld?
Ik heb Vrijdag de 21e in de T-Shop van Heerenveen besteld en kreeg woensdag dit bericht binnen: "Beste klant, uw iPhone 5 wordt verstuurd naar de T-Shop. Een medewerker van de T-Shop neemt contact op met u zodra u deze kunt ophalen. " Zou dit betekenen dat ik de iPhone 5 vrijdag kan afhalen? |
|
|||
|
|||
Sms gehad dat ik m'n iphone morgen kan ophalen in de winkel!
|
|
|||
|
|||
Even een hele andere vraag. Ik zoek een iphone5 hoesje die ik aan mijn riem kan hangen. verticaal. Ik kan niet veel vinden. Iemand een goed advies?
|
|
|||
|
|||
Ordernr
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben een zakelijke klant( al tig jaar) en heb geen ordernummer gekregen, vorig jaar ook niet. Ben jij ook een zakelijke klant? En zijn er hier ook meerdere zakelijke klanten? |
|
|||
|
|||
Ik denk dat tm op dit moment een klein stopje heeft gehouden om even bij te werken. Ging allemaal net ff sneller dan ze hadden verwacht. Wie weet later op de dag of morgen meer info.
|
|
|||
|
|||
Ja hoor! SMS en Mail binnen! 21e besteld, Zaterdag tussen 8:30 en 18:00 krijg ik 'm!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja, ik heb het smsje ook gehad gister. Ik hoop van harte dat dat betekend dat we hem morgen mogen ophalen... Maar ik houd een flinke slag om de arm... bij tmobile weet je het maar nooit ;-) |
|
|||
|
|||
Ben geen zakelijk klant maar wel vreemd dat ze daar dan zo mee omgaan
|
|
|||
|
|||
Zeker, ik heb 'm ook zakelijk, in de pre-pre-order en ontvang 'm morgenochtend.
|
|
||||
|
||||
SMS ontvangen en status naar 3!
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|