iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vraag over mijn bestelling. ik zie dat een paar leden hier authorization failed krijgen. Nu weet ik dat ik problemen met mijn Creditcard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb vraag over mijn bestelling. ik zie dat een paar leden hier authorization failed krijgen. Nu weet ik dat ik problemen met mijn Creditcard maatschappij heb, en ik wist eigenlijk bijna 100% dat ik hem niet via mijn creditcard zou kunnen bestellen.
Ik dacht vanochtend even gewoon te kijken voor de gein, en ik zie dat ik een bestelling heb kunnen plaatsen via Apple store online. de iphone 5 64GB (zwart). Ik heb een bestel nummer en ik zie op de bestel status pagina: Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 23 Oct, 2012 - 29 Oct, 2012 ik zie nergens dat betaling wel of niet gelukt, ik zie ook niet dat authorisatie gefaalt is :S. is mijn bestelling nu wel of niet gelukt?? Iemand enig idee?? PS: mijn ordernr is: W251576XXX Laatst gewijzigd door GoGo22; 28-09-12 om 12:41. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
We've got a problem :')
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Conclusie: het gaat sneller dan in eerste instantie is aangegeven door TM!! |
|
|||
|
|||
Okay bedankt voor je reactie. Dat geeft weer hoop voor degenen die wachten op de 32gb zwart versie. :-D
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een bericht gekregen. Sta niet op de lijst bij je Dannyhtek.
Ben nieuwe klant bij T-mobile met ordernummer 1374XXX |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik 16 GB zwart
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat de mensen bij T-Mobile me ondertussen zat zijn, ben op zoektocht naar concrete informatie .
|
|
|||
|
|||
Kon pas dinsdag laten bezorgen helaas
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Danny Als je wil dat ik je website host met ongelimiteerde traffic dan moet je 't zeggen. Evt. nieuwe domeinnaam voor orderlijst kan ook.
@Tim Mijn order is nog niet bekend bij AMP, dus hoogstwaarschijnlijk kom ik vandaag niet aan de beurt, trouwens ik heb toch even niks te doen |
|
||||
|
||||
Ik ben van plan om een resellerhost te beginnen. Daarnaast krijg ik 1 oktober 2GB extra. Als de website down gaat, neem ik wel even contact met je op. Bedankt voor het aanbod
|
|
|||
|
|||
Geen probleem hoor, neem toch 1Gbit af. Dus heb ik meer dan voldoende verkeer
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wacht wel af. Ik heb nu 4 T-Mobile medewerkers gesproken, maar allemaal wat verschillende verhaaltjes.
|
|
|||
|
|||
Hier ook status 3 afspr dinsdag pas helaas...
|
|
||||
|
||||
Ik ben net op my-tmobile van status 3 naar 4 gegaan. Niet dat het enige invloed o.i.d. heeft, vond het alleen spannend om kenbaar te maken ;D
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|