iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand als de iphone 5 van T-Mobile simlock vrij is of?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand als de iphone 5 van T-Mobile simlock vrij is of?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Simlock vrij ja.
Mocht er een simlock op zitten dan moet dit op je factuur / bestelling staan. Wettelijk verplicht. |
|
||||
|
||||
TMobile zou haar toestellen -zover mij duidelijk is- sinds 2011 simlockvrij leveren. Dit omdat TMobile geen exclusieve partner meer is van Apple.
|
|
|||
|
|||
Jahoor, zojuist binnen gekregen!
Status bestelling: 5 Bestelling afgeleverd. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Moet je nou echt nog iets ondertekenen ofzo als je de iPhone ontvangt?
Ik las op tmobile dat je bij de bezorger nog een contract moet ondertekenen oid :s |
|
||||
|
||||
Als je een nieuwe abonnement hebt moet je 't contract tekenen. Je zult sowieso een krabbel moeten zetten ter ontvangstbevestiging.
|
|
|||
|
|||
Je hoeft alleen te tekenen voor ontvangst. Contract heb je ooit al getekend bij je provider.
|
|
|||
|
|||
Hey Dannythek, ik zie eigenlijk alleen maar internet en telefonische bestellingen in je (prachtige!!) overzicht staan.
Is er ook een overzicht van bestellingen in de TM shops? |
|
||||
|
||||
Nope, er is geen overzicht van TM shops. Wel heb ik het aangeboden, maar aangezien er geen ordernummers zijn is het niet doorgegaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
He dat is jammer. Hoopte dat er misschien gekeken kon worden naar de tijden van bestellen. Maar dan blijf ik maar geduldig naar mijn huidige telefoon staren.. ik de hoop dat hij vandaag nog over gaat
|
|
||||
|
||||
Geef me je nummer, laat ik je telefoon even overgaan
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hij is hier nu ook afgeleverd.
|
|
||||
|
||||
Lijst wordt rond 1700u bijgewerkt. Ik moet een beetje rekening houden met de bandwidth.
|
|
|||
|
|||
Ik heb in Heerenveen de iPhone op 21 sept. besteld en kon hem vandaag ophalen. (zwarte 16 gb)
|
|
||||
|
||||
Zijn er mensen die morgen naar Utrecht gaan om hun iPhone 5 op te halen die in het bezit zijn van een SimKnipper. Kan ik hem onderweg terug al gaan gebruiken!
Misschien is er ook nog iemand die z'n iPhone 4 nog wil verkopen. Misschien kunnen we zaken doen. Mooi moment om van je oude iPhone af te komen als je de nieuwe ontvangt.
|
|||
|
|||
Het dreigt weer een sombere dag te worden voor de 32GB's...
Nog andere 32GB's van 21-9 die vandaag een sms hebben gekregen? |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|