iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Lijst is weer netjes bijgewerkt Danny. En de 32GB (en 64) worden de underdog lijkt wel.. Wel grappig dat je duidelijk ziet dat er haast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lijst is weer netjes bijgewerkt Danny. En de 32GB (en 64) worden de underdog lijkt wel.. Wel grappig dat je duidelijk ziet dat er haast alleen nog maar 32 en 64GB-kandidaten overblijven.
Schijnt dat ze te weinig hadden besteld en genoeg 16GB's. Nieuwe bestelling bij Apple door T-Mobile duurt hopelijk geen weken ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 16:57 ---------- Hmm had m'n €-briefjes-parade al gereed en gepast |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Indien er voor uw bestelling rembourskosten van toepassing zijn dan dient u dit bedrag aan onze medewerker te voldoen, bij voorkeur per pinbetaling. Indien u contant betaalt s.v.p. gepast betalen
|
|
|||
|
|||
Ja, dat was de reden dat ik het niet gepind had om cash te betalen. Moet 299,95 dokken, en dan zal je zien dat ze het niet accepteren omdat ze geen 5 cent fooi aan mogen nemen
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem vanochtend opgehaald in de t-shop, wat is ie mooi!! Ben blij dat ik voor de witte heb gekozen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mail en sms ook binnen, nu ff afspraak maken!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan pas maandag afhalen of dinsdag een bezorgafspraak maken, weet iemand of het zin heeft om ff AMP te bellen of ze er nog 1 iemand bij kunnen hebben om morgen af te halen?
|
|
|||
|
|||
Hier is hij zojuist afgeleverd. Ik was de laatste klant van deze koerier, hij had het over een man of 70-80 van AMP die de hele dag alleen maar iPhone 5's aan het bezorgen zijn.
Mensen, succes met het wachten, moge het voorspoedig verlopen, en tot over twee jaar maar weer! |
|
|||
|
|||
Mijne is ook binnen echt super blij nu de boel instellen enz.
|
|
||||
|
||||
(Zucht)nog steeds 2woorden9letters.nl
|
|
|||
|
|||
Ik ook hoor, maar m'n obsessie welke leidde tot het stalken van de T-Mobile Helpdesk is voor nu weer voorbij.
|
|
|||
|
|||
Vanochtend om 9:02 al, maar zat op m'n werk dus kon net pas een afspraak regelen. Dinsdagmiddag eerste optie... Jij nog niks gehad?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 18:56 ---------- @danny status 4 dus |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lijkt me sterk, denk dat je vanavond nog wel wat hoort!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik laat het ook maar op me af komen. Sowieso fijn om het verloop hier te volgen om enigszins een indicatie te hebben van wat T-Mobile doet.
'4 tot 5 weken' heb ik en 'eerder' kan ik krijgen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
"T-Mobile laat weten dat ze vandaag en morgen 10.000 iPhone5 uitleveren"
Blijkbaar 9990 type 16GB en 10 type 32GB. Ik las ergens dat ze te weinig 32GB hadden besteld. Vorig jaar was dat volgens mij ook al zo. |
|
|||
|
|||
Is al gezellig genoeg om gezamenlijk te wachten idd, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Die 16GB'ers hebben het al druk genoeg met hun speeltje
@marfybrown: Klopt idd dat ze te weinig 32GB's hebben besteld en voldoende 16GB's en idd een bekend scenario. Nu dus even afwachten hoe snel dat gaat tussen Apple en T-Mobile. |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|