iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Had je misschien al gezien maar hier een witte 32GB. Ontvang ik morgen, vandaag vol. Ja ik zag het idd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hahah ik kon niet eens uit morgen een maandag kiezen
Ik moet genoegen nemen met dinsdag tussen 8 en 1 haha |
|
|||
|
|||
ik zit er nu toch ook aan te denken morgen even op en neer te willen gaan naar Utrecht en hem daar op te halen.
Echter had ik bij het maken van de afspraak niet deze optie? hoe hebben jullie dat geregeld? even mailen ofo? |
|
||||
|
||||
Je kunt inderdaad mailen of bellen.
|
|
|||
|
|||
Kun je um ophalen in Utrecht als je status 4 hebt?
|
|
|||
|
|||
toestel eindelijk binnen na 2uur vertraging
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat leuk is om te horen dat er zelfs geklaagd wordt over een wat latere levering, of pas volgende week een afspraak in kunnen plannen. Ik zou zeggen; Wees blij dat je em binnen krijgt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
jij nog steeds niks gehoord? we hadden hetzelfde ordernummer jij had als enige verschil 16 ipv 32 GB |
|
|||
|
|||
zwarte 32 gb blijven angstvallig stil....
|
|
|||
|
|||
Jep nogal.
|
|
|||
|
|||
de zwarte 64 gb hoor je helemaal niets over :-(
|
|
|||
|
|||
Twee uur vertraging, dat belooft nog wat. Mijn bezoektijd is 16:50-18:00. Zal dus wel na achten worden als ze uberhaupt zo lang doorgaan.
Hoe zit het eigenlijk met betaling? Hebben ze werkende pin-automaten, of wordt cash toch geadviseerd? Anders moet ik nog snel even gaan pinnen. |
|
|||
|
|||
Bij PostNL is rembours altijd contant, kun je niet pinnen. Geen idee hoe dat bij AMP is. Bel ze anders even.
|
|
|||
|
|||
bij AMP kan je pinnen
|
|
|||
|
|||
Ja, ik weet dat pinnen in principe wel kan bij AMP, maar zou niet de eerste keer zijn dat de automaten kapot zijn (twee jaar geleden bij mijn 4 bijvoorbeeld). Maar goed, nog geen signalen gehoord dat dat dit keer ook zo zou zijn, dus zal wel goed zitten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|