iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MacRoels Mmm, dit lijkt me niet juist. Je hebt een witte besteld (staat ook op je orderbevestiging). Er wordt een zwarte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
De hoogte van het bedrag is absurd. Parkeren op een gehandicapten parkeerplaats kost €340 en het door rood rijden (andere in gevaar brengen) kost €2xx :/ |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
On-topic: waar blijven die 16 GB zwarte iPhones |
|
|||
|
|||
Inderdaad, kom op met die smsjes voor de 16GB's
|
|
|||
|
|||
danny ik zou graag op de lijst willen
TessH 16 GB Wit ordernummer: 1389924 Early Renewal (Telefonisch Status 2 |
|
|||
|
|||
Ik heb idd eerst doosje dichtgelaten en gebeld. Zoals ik beschreven heb was het antwoord van die klantenservice. In eerste instantie konden ze order geeneens vinden, daarna onduidelijkheid over de kleur. Op mijn bestelbevestiging per mail van de 21e stond ook geen kleur vermeld. Bij telefonisch contact en navraag op de 28e kreeg ik bevestigd dat ik een wit toestel zou krijgen. Nou ja, hoe het ook zij, had weinig zin om 4-5 weken te moeten gaan wachten en tegen andere voorwaarden nieuwe bestelling te doen. Momenteel slechts 3 maanden 50% korting op ABO maar wel 2 jaar gratis visual Voicemail. Maar qua bereidheid om iets op te lossen kreeg ik gewoon nul oplossingen. Jaaaa zegt ze nog "het toestel is verder hetzelfde hoor, misschien kunt u er een wit hoesje omheen doen?!"
Pfffff :-( |
|
|||
|
|||
Klopt het dat T Mobile morgen een nieuwe lading binnenkrijgt ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2012 om 17:23 ---------- Volgens mij weet niemand dat > |
|
|||
|
|||
Goedemiddag Allen,
Om 15:40 heb ik een SMS en Email van t-mobile ontvangen v.w.b. de levering van mijn iPhone 5. Type: 16GB Kleur: Zwart Abo: Verlenging - Zakelijk Besteld op 21-09 Order: 13755xx Daarna direct bij AMP een afspraak gemaakt voor woensdag 3 oktober tussen 08:30 en 13:00 uur. Blijkbaar heeft T-mobile weer voorraad, onverwacht toch nog snellere levering. SMS op 25-09 gaf een levertijd van 2-3 weken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben net bij de plaatselijke Chinees gaan vragen hoe het er voor staat met de fabricering van de iPhone's maar hij snapte er niks van. Altijd al gedacht dat hij geen woord Nederlands sprak... ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Laten we hopen dat ze morgen allemaal komen Geen idee wie heeft bedacht dat morgen een nieuwe lading komt maar wie weet
|
|
||||
|
||||
Gewoon een stuk of 10.000 van elke soort. Kunnen we weer even voort ;-)
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hier trouwens mogelijk is de iphone 5 thuis te laten bezorgen aan iemand anders thuis en niet de contract houder zelf las iets over machtigen iemand hier ervaring mee
|
|
||||
|
||||
Heb er geen ervaring mee maar je kan iemand machtigen door hem jou ID of Rijbewijs te geven(wat je voor de bestelling hebt gebruikt).
Dacht ik ooit te hebben gelezen ergens maar zal ook wel in de mail van Tmobile staan |
|
|||
|
|||
ik denk toch maar dat ik het risico niet neem dat ze hem niet willen geven dus dat ik een afspraak maak wanneer ik thuis ben kan ik er ook gelijk mee aan de slag
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2012 om 18:17 ---------- 1 laatste vraagje mijn abbo word pas op 25/10 stopgezet klopt het dat daarvoor het abbo op mijn iphone 5 als hij komt niet werkt en dat ik moet wachten tot 25/10 ???? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2012 om 18:18 ---------- heb gebruik gemaakt van early renewal |
|
||||
|
||||
Je kunt voor alle zekerheid inderdaad beter zelf aanwezig zijn. Zo weet je zeker dat je het pakketje ontvangt, mits je natuurlijk alles goed hebt ingevuld en de gegevens overeen komen http://dannyhtek.nl/iphoneclub
|
|
|||
|
|||
Order binnen!
Zwart 32GB order nr: 13720xx |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd en veel plezier!
dannyhtek.nl ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2012 om 19:40 ---------- Lijst is bijgewerkt. Lijkt erop dat de witte variant beter gaat dan de zwarte! dannyhtek.nl |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|