iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wilvon mijn gevoel zegt we krijgen vandaag sms en mail Ik hoop het voor jullie allemaal. Die van mij komt van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben zeer nieuwsgierig of we vandaag wat kunnen verwachten, of dat de eerst volgende lading pas woensdag komt.
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen! Ook ik ben toevallig benieuwd of TM wat van zich laat horen vandaag..
4 tot 5 weken wachten zit ik niet op te wachten |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat geldt voor mij ook!
|
|
||||
|
||||
Daar houd ik jullie aan. De lijst is inmiddels weer bijgewerkt. De mobiele lijst komt vanmiddag/vanavond online: http://dannyhtek.nl/iphoneclub
|
|
|||
|
|||
1
Vanaf 28 september hebben de eerst klanten de nieuwe iPhone 5 ontvangen. Gezien het aantal beschikbare iPhones beperkt is, hebben niet alle klanten met dezelfde besteldatum de iPhone 5 kunnen ontvangen. Ook voor de komende 2 weken wordt er niet voldoende geleverd om de wachttijden te verkorten. Levertijden iPhone Wij streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren, maar houd er rekening mee dat de levertijd tussentijds kan worden aangepast indien er minder voorraad beschikbaar komt dan gepland. Daarnaast kan de levertijd per toestelvariant verschillen. Uiteraard houden wij je hierover op de hoogte via sms en hier op het forum." Dit komt zojuist van het TM-forum :-( |
|
|||
|
|||
Nou mijn status kan bijgewerkt worden. Mijn iPhone is geleverd. Wat een ding.
|
|
||||
|
||||
Logisch ook. Ze kunnen alleen wachttijden verkorten als er meer binnenkomt dan dat er uit gaat en dat is nu duidelijk niet het geval. Simpele kwestie van vraag en aanbod.
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPhone 5 32GB Black inmiddels binnen! vanmorgen geleverd!
succes met wachten nog, ik ga er zo mee spelen! |
|
|||
|
|||
Heeft iemand er ervaring mee dat je al je afleverafspraak hebt gemaakt maar
dat je nog niet in status 4 staat?! Heb morgen tussen half 9 en 1 een afspraak dat mijn iphone word geleverd. Alleen mijn status staat sinds vrijdag nog in 3 |
|
|||
|
|||
zelfde hier, geen probleem, gewoon uit gaan van de AMP indicatie ;-)
|
|
|||
|
|||
T-Mobile zal ook proberen te verwachtingen te temperen zodat ze daar bovenuit kunnen stijgen. Bericht hierboven is trouwens afkomstig uit het T-Mobile forum en was al in september gepost, betreft dus geen actuele informatie.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vanochtend stond dit er nog niet, maar de datum die erbij staat is volgens mij de aanmaak datum van dat onderwerp. Maar ik hoop natuurlijk wel dat het oud nieuws is, maar ik ben bang van niet. |
|
|||
|
|||
Dit is inderdaad geen oud nieuws helaas. En het kan idd kloppen dat T-Mobile het op die manier stelt, om iedereen kalm te houden en dat ze niet elke dag met dezelfde vraag over levertijd komen. Ze weten meer dan ze zeggen.
We zullen nooit weten hoe TM achter de schermen werkt, dan slechts het moment van het smsje. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoals jullie kunnen lezen, staat er: Vanaf 28 september .... Dus dat staat er nog niet zo lang want gisteren stond er een bericht over AMP wat nu trouwens weg is.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het bericht vorige week al gelezen hoor, dus volgens mij staat het er al wel een hele tijd. Er zijn natuurlijk veel verschillende topics over.
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|