iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoef wel niks te activeren, geen sim o.i.d. Is dat normaal? :') Kon gewoon bellen.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik hoef wel niks te activeren, geen sim o.i.d. Is dat normaal? :') Kon gewoon bellen..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Dannytek, je moet je status nog even bijwerken op dit forum he... ;-)
dannyhtek » iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 6.0] [Jailbreak: Nee] » Ik heb geen iPad » Mac OS X
Iphone, macbook air, macmini en een Ipad.... wat wordt mijn volgende Apple aankoop? Laatst gewijzigd door karelvs; 29-09-12 om 14:40. |
|
||||
|
||||
Haha I will! Eerst even de iPhone configureren. Wat een lichtgewicht zeg. De snelheid is echt belachelijk. Zeker wanneer je van een iPhone 4 af komt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je hebt hem verdiend. Veel plezier ermee! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 13:52 ---------- Citaat:
Ik voer je anders van mijn vriendenlijst af. |
|
||||
|
||||
Haha cheers bro! Moet wel nog even langs de ING om mijn nummer te wijzigen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 13:53 ---------- [/COLOR] Danny, niet te veel van dit soort opmerkingen.He. Ik voer je anders van mijn vriendenlijst af.[/QUOTE] Ow |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als men wilt iMessagen ofzo: dannyhtek@me.com
|
|
|||
|
|||
Citaat:
And Im still waiting... er is nu een half uur voorbij. Nog te gaan tot 1620 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 15:01 ---------- Gefelici! Als een van de laatste op de lijst en een van de eerste binnen! Is wit toch de juiste beslissing geweest? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb um, ik heb um!
Even ermee spelen nu Bezorger moest er voor vandaag nog 10 afleveren. Hij zei dat er 70 man aan het bezorgen zijn en elk mannetje krijgt er een stuk of 50 om af te leveren. |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd! Ja het is drukke boel bij AMP hoor. Mannen maken zeker wel overuren..
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd iedereen die inmiddels de iPhone5 in bezit heeft. Mijn status is helaas nog niet verder dan status 2 (32GB wit, 13743xx) Hopelijk dat ik begin volgende week aan de beurt ben. Dit weekend nog maar even 'behelpen' met de 4S
|
|
|||
|
|||
Hallo allen,
Statusupdate. Ik heb vanmiddag mijn iphone opgehaald. Ik brn erg blij. Vanavond nog even aan pc hangen en dan eens even kijken wat hij allemaal kan. Anderen succes met wachten |
|
||||
|
||||
https://twitter.com/dannyhtek/status/252082451340464128
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 18:41 ---------- Zowel de desktop als mobiele lijst is volledig bijgewerkt. Check: dannyhtek.nl |
|
||||
|
||||
Ik behelp me met een iPhone 3 ;-) Maar goed, hopen dat ze snel de zwarte 64 GB binnen krijgen.
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen opgehaald in Utrecht! Netjes geregeld daar hoor...binnen 5 min geholpen en aardige lui. Eerste indrukken: hij is heel licht, alsof de batterij er nog niet inzit haha. Verder jammer dat veel apps nog niet zijn aangepast op het grotere scherm. Snelheid top!
|
|
||||
|
||||
Ik heb alleen problemen met internet. Krijg telkens de 'Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk - U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice" error ;/
|
|
|||
|
|||
Benieuwd of ze morgen weer gaan sms-en
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|