iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Status 3 en afspraak gemaakt op as maandag. Eerder kon helaas niet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Status 3 en afspraak gemaakt op as maandag. Eerder kon helaas niet
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Even iets tussendoor.. Degene die nu voor hun 16GB een afspraak hebben gemaakt, die hebben allemaal het smsje gekregen met 2 tot 3 weken levertijd toch?
Zo ja, dan kunnen we de 4 tot 5 weken à la 32GB wel met een korreltje zout nemen lijkt mij...? Morgen is ook nog een werkdag.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik hoop met je mee! Sinds mijn 3GS een duik in de wc heeft genomen zit ik met een 28 jaar oude nokia dus ben wel ff klaar met dat wachten
|
|
|||
|
|||
Sms/mail gehad en bezorgafspraak gemaakt, mijn dag kan niet meer stuk!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet dat er veel meer is in het leven, maar een iPhone doet toch wel wat met je. (zoals Jony Ive zei in de promo: 'It's the product you have with you all the time') Fingers crossed for tomorrow! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb jij vandaag ook dat sms'je gehad? Ik kreeg m tot 2x toe. Alleen van 4 tot 6 weken stond er in mijn sms. Bij de telefonische verlenging zeiden ze tegen mij 4 tot 8 weken en in mijn bevestingsemail stond ook 4 tot 8 weken. Ik ben een zakelijke abonnee en wacht ook met smart op de 32GB zwart. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb m slechts eenmaal gehad, afgelopen dinsdag met 4 tot 5 weken. Ook ik heb een zakelijk abonnement. Maar ik denk dat we komende dagen af moeten wachten en op basis van het overzicht zoals die er nu uitziet, zal de volgende bulk wel 32GB's moeten zijn. De kandidaten van 17-9 hebben de 32GB ook gehad, dus ver zullen ze niet zijn. Even afwachten wat de dag van morgen brengt |
|
|||
|
|||
Ik vind het ook nog vreemd als je kijkt naar het overzicht van dannyhtek.nl zie je dat er een aantal mensen in de pre-pre-order dagen een early renewal hebben gedaan.
Dit zou normaal alleen voor de mensen zijn die een speciale mail hebben ontvangen. Ik heb de 19e ook gebeld met TM klantenservice( omdat mn 4s kapot is) met de vraag of ik al kon verlengen met de nieuwe iPhone en daar werd mij nadrukkelijk verteld dat ik vanaf de 21ste kon per-orderen. Beetje vreemd |
|
|||
|
|||
Ik kon ook pas op de 21ste Early Renewal gebruiken. Maar ik leg me er bij neer.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Avondje verder, nog steeds niks gehoord van T..
16GB black order 13731xx.. heel vreemd hoe dit geregeld is, maar goed, morgen weer een dag hoop ik... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Anyhow. De lijst is vandaag voor 't laatst bijgewerkt. Morgen heb ik stage en dan heb ik nu en dan wel even de tijd om op dit topic te zitten. Daarbij is er ook wel een mogelijkheid wat betreft het bewerken van de lijst met eventuele updates. Keep me posted via dannyhtek@me.com, visit de mobile website of stuur een privé bericht via dit forum. Ik boem em nu naar bed. Goodnight y'all. Lijst, bijgewerkt om 22:55u: dannyhtek.nl dannyhtek.nl facebook page: dannyhtek.nl | Facebook |
|
|||
|
|||
Uitgerekend vandaag heb ik kuren met een emailadresalias van @me.com... die nu opeens alleen nog als icloud.com actief is, maar ja dat weet niemand.
Via orderstatus wel gezien dat status nu 3 is bestelling in magazijn. T-mobile maar even ingelicht over ander emailadres. Ook nog wachten op sms, maar het komt dichterbij. |
|
|||
|
|||
status 3
na sms meteen even naar de buren oftewel AMP gelopen (van mijn werk) en mag morgen om vanaf 09.00 uur ophalen |
|
|||
|
|||
Mail: Hierbij bevestigen wij het tijdvak van de bezorgafspraak voor uw T-Mobile bestelling.
Tijdvak: tussen 08:30 en 10:20 uur Leverdag: 28-09-12 |
|
|||
|
|||
@Dannyhtek
Je kan mijn status ook updaten! Om 14u een SMS gehad, en meteen de afspraak voor Zaterdag gemaakt! |
|
|||
|
|||
Ook een paar uur geleden de mail met het tijdvak van 2 uur gehad. Ene Ron komt tussen 9:35 en 11:35 m'n iPhone 5 brengen. Nog maar snel een paar uurtjes slapen.
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|