iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag zal inderdaad einde oefening zijn, wat betreft het SMSen. Net nog een 64GBtje, de status van IanLI verwerkt. Nice....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vandaag zal inderdaad einde oefening zijn, wat betreft het SMSen. Net nog een 64GBtje, de status van IanLI verwerkt. Nice.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad! Ik hoop van harte dat ze morgen verder gaan, als ik maar duidelijkheid heb wanneer ik die iPhone heb dan vind ik het goed. Vind dit vage gedoe toch wel uitermate vervelend en vind dat T-Mobile toch wel wat duidelijker met de klanten mag communiceren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga zo naar bed, wens jullie een prettige nacht en tot morgen!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
laat de taart maar zitten Kijk die actuele levertijden topic Die is het korst van allemaal de witte 64gig! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Goodnight bram ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 21:56 ---------- Dezelfde mensen worden morgenvroeg om 0800u weer op het werk verwacht. Ik neem niet aan dat ze gaan hangoveren. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. Laat het nu bij m'n schoonbroer in Maastricht aankomen (15km verderop) en daar kan het wel op vrijdag bezorgd worden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Danny ik ben ook naar status 4 gegaan afspraak gemaakt voor vrijdag 28e
Tussen 12:30-18:00 |
|
||||
|
||||
@Dannyhtek
Zojuist ingeschreven per e-mail. Vergeten door te geven dat ik verlengd heb per internet! 13734xx 21/9/08.30uur 16gB Black. Status 2.
iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Pro 13" - iMac 24" Laatst gewijzigd door Shabbes; 26-09-12 om 23:22. Reden: Spelfouten |
|
||||
|
||||
Citaat:
@Pinda, proficiat en bedankt voor het melden! Ik heb de lijst aangepast: dannyhtek.nl. |
|
|||
|
|||
Zo dan. Dat gaat lekker met invullen voor de mensen die op 17 en 18 hebben besteld!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 22:28 ---------- Vraag me trouwens wel af of de mensen van 17 en 18 waarvan nog geen aanvulling is gedaan, of ze nog geen sms hebben gekregen OF dat ze het hier nog niet hebben doorgegeven... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De voorbestellingen die nog niet gemeld zijn, zijn volgens mij allemaal niet actief geweest in dit topic vanavond. Dikke kans dat zij dus ook al een afspraak hebben staan. EDIT: oh, laat maar, lees nu danny's bericht
Moet toch toegeven dat dit vrij netjes afgehandeld lijkt te zijn. En ik zat nog eens te denken over het niet goed op volgorde gaan... kan natuurlijk goed zijn dat elke medewerker een lijstje met bestellingen heeft gehad. En je hebt natuurlijk snelle mensen, en de... wat langzamere soort. Hopelijk morgen duidelijkheid voor alle latere bestellers! |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|