iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ow zo, ik dacht al... Ja dit is de orderstatus topic dus zat te twijfelen Nah hopen dat we vrijdag allemaal gelukkig zijn met onze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ow zo, ik dacht al...
Ja dit is de orderstatus topic dus zat te twijfelen Nah hopen dat we vrijdag allemaal gelukkig zijn met onze nieuwe iPhones |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik moet sowieso toekijken terwijl jullie je iPhone al ontvangen .
|
|
|||
|
|||
Hoe komt het?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wachten op iets wat je graag wil hebben is best pijnlijk de klok lijkt wel langzamer te tikken
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 12:34 ---------- Amen! Lol |
|
|||
|
|||
Vanavond veel werk aan de winkel Danny om de statussen te veranderen haha
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Laten we hopen dat we Danny wat te doen kunnen geven straks, inderdaad.
Come'on T-mobile. Scannen die pakketjes. |
|
|||
|
|||
Je zal hem maar bij Mobistar hebben besteld en 100 euro voorschot hebben betaald in de hoop hem vrijdag te hebben lol
|
|
|||
|
|||
Des te meer mensen van status veranderen, des te meer ik opschuif
|
|
|||
|
|||
We kunnen bekant een whatsapp groep chat openen, ik zit nu meer hier op het forum te chatten dan wat anders haha
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Haha Danny dan heb je het druk op je stage!
Ik ben ook aan het werk nu maar iPC gaat toch voor de komende dagen!!! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 12:47 ---------- Volgens het laatste nieuws leveren ze pas vanaf de 29e |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Goed op dreef niet..... Zijn gewoon zenuwen denk hahahaha
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Denk maar niet dat ze aantallen gaan communiceren. Dat is ten eerste waardevolle informatie voor concurrenten, en ten tweede geloof ik nooit dat ze dat mogen van Apple.
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|