iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik verwacht dat de mensen die voor de 21e hun iPhone had kunnen bestellen, dat zij ze deze vrijdag krijgen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik verwacht dat de mensen die voor de 21e hun iPhone had kunnen bestellen, dat zij ze deze vrijdag krijgen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vooral de personen die op de 21e in de ochtend/ nacht hebben besteld. Als dat niet zo is dan wordt ik dat gedoe van tmobile een beetje zat waarbij ze random personen voorkeur geven voor reserveringen. |
|
|||
|
|||
Dannythek is wel snel met updaten Goed bezig hoor!
|
|
||||
|
||||
Haha bedankt. Soms is het wel irritant. Ben ik net klaar met bijwerken, lees ik 'n nieuwe status update. Vandaar dat ik de mobiele website iets achter laat liggen tot 't rustig is qua updates. Bij de desktop versie hoef ik namelijk enkel een bestandje te overwriten, bij mobile versie zijn dat 3 bestanden.
|
|
|||
|
|||
In principe is alles met 137xxxx vanaf de 21e begrijp ik?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nou random random. Dit wordt m'n derde iPhone via t-mobile ben al 10 jaar klant misschien al langer ik kom nog bij Orange vandaan. En dit is de eerste keer dat ik m'n iPhone op launchday ga ontvangen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik was 8jr klant, denk niet dat ze daar op zijn afgegaan |
|
|||
|
|||
net sms binnen en afspraak gemaakt met de bezorger
kaleung status 3 en 4 afgerond |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Precies! Het is al gezegd maar; De avond is nog jong!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Anyways, lijst is weer up-to-date: dannyhtek.nl |
|
|||
|
|||
Hoi hoi. Afspraak voor vrijdagochtend.
|
|
|||
|
|||
Bedankt Danny voor deze handige lijst!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jeej! Sms+mail binnen om 19:23
13633xx i5 wit 16GB Afspraak gemaakt voor zaterdag Status 3+4 Jeeejjj! |
|
|||
|
|||
Yep. Hoop dat die van jou ook nog mee kan.
Oh, heb trouwens forumnamen door elkaar gehaald. Lijst = Lars :] ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 19:39 ---------- Dat wordt nickname veranderen dus |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|