iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, vandaag mijn 32 GB zwart besteld via apple store online vermoedelijk levering tussen 7 a 13 nov a.s ik hoop dat het niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Beste lezer,
vandaag mijn 32 GB zwart besteld via apple store online vermoedelijk levering tussen 7 a 13 nov a.s ik hoop dat het niet langer gaat duren ik zal wel wat laten weten als ie binnen is.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb de mijne bijna 3 weken geleden gepreorderd bij tmobile met een kleine voorafbetaling van €50. Maar ik heb nog helemaal niks gehoord van ze.
Ik begin me geduld wel redelijk te verliezen nu. het gaat om de 16gb wit. heeft iemand anders de zelfde probleem? |
|
|||
|
|||
Ik heb m twee weken geleden besteld in de shop met 50 euro aanbetaling net zoals jij ook de 16 g wit, ook nog niets gehoord!
|
|
|||
|
|||
Hopelijk deze week levering 16 GBtjes hopelijk ook nog zwart.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
ik hoop het ook! begin me geduld te verliezen, het leven is ook veel saaier nu.
laten we hopen dat het ons gegunt is deze week. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Waarom zou de intro gelezen moeten worden? Dat impliceert al dat de titel van deze thread niet duidelijk is, aangezien het doet vermoeden dat het een order overzicht is voor Apple.com bestellingen. Plak het woordje T-Mobile eraan vast.
|
|
||||
|
||||
Meeste mensen lezen de intro om te weten waar het topic precies over gaat. Ik snap je standpunt, maar het is niet relevant. Waarom zou je vermoeden dat dit topic over enkel Apple.com bestellingen zou gaan? Dat vind je toch ook nergens duidelijk terug? Ik citeerde jou, vanuit mijn perspectief Daarnaast heb ik in het begin, opzettelijk 'tmobile' in de tags gezet om het nog iets duidelijker maken.
|
|
||||
|
||||
We leven niet in een omgekeerde wereld. Mensen lezen de titel eerst. Je hebt nu een generieke naam gebruikt. Het woord iPhone5 linkt naar Apple en niet naar T-Mobile. Dan had je het een T-Mobile orderoverzicht moeten noemen. Want dat is wat het is. En om het verder te specificeren had je het woord iPhone5 erbij kunnen gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nogmaals: Ik begrijp je standpunt volledig, maar dit is duidelijk een meningsverschil. Gelukkig begreep 98% van de deelnemers e.d. wél dat het om een t-mobile overzicht gaat Vanaf nu graag terug on-topic |
|
||||
|
||||
Ik begrijp je weerstand niet. Waarom ben je erop tegen om de titel duidelijker te maken. Kleine moeite.
|
|
||||
|
||||
// T-Mobile aan topic titel toegevoegd
|
||||
|
||||
Omdat ik die mogelijkheid niet had en het overbodig vond om een moderator erover op de hoogte te stellen. Het topic is inmiddels bijna 'n maand oud en er waren geen eerdere klachten hierover
|
|
|||
|
|||
Nou mensen, laten we hopen dat zometeen er weer een hoop iPhone 5's bij t-mobile binnenkomen en dat we dan rond het middag uur sms'jes binnen krijgen.
Krijg je een sms, mail of belletje zet het gelijk hier dat is handig voor de ongeduldige (inclusief me zelf) onder ons, bij voorbaat dank. En op naar een week waar we allemaal onze nieuwe speeltjes binnen hebben! |
|
|||
|
|||
Heus gaat dit over de T-mobile bestellingen heb ik voor niks weken en weken dit topic in de gaten gehouden, ik heb namelijk vodafone.....
hahahaha nee grapje! Nieuwe week nieuwe kansen, ik hoop dat de bestellingen komen 16GB'tjes zwart/wit |
|
|||
|
|||
Afgelopen vrijdag mijn iPhone 5 mogen ophalen bij de T-Mobile shop... en hij is het wachten waard hoor. Wat een mooi, lichtgewicht, snel toestel!
Nog even volhouden, je bent het allemaal weer vergeten zodra je hem ontvangt! |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|