iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat elke winkel een voorraadje krijgt om de lopende klanten te plezieren, of anders omdat mensen die daar gereserveerd hebben toch ineens de kriebels kregen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Omdat elke winkel een voorraadje krijgt om de lopende klanten te plezieren, of anders omdat mensen die daar gereserveerd hebben toch ineens de kriebels kregen. Hoe het ook zij, het is niet erg relaxt inderdaad.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Het begin ging heel erg lekker bij TMobile, maar ik zie nu inderdaad weinige updates. Jammer dit.
|
|
|||
|
|||
Volgens verschillende berichten op het forum zou er volgende week weer lading binnen komen. Ik ben dus benieuwd naar de hoeveelheid SMSjes welke we volgende week binnen krijgen.
|
|
|||
|
|||
- jasonx
- Ordernummer 21694xx - 2 x Wit 32GB - los toestel - via apple store online - 28-09-2012 11u15 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wauw ziet er goed uit, handig! Mijn complimenten!
Ik heb een vraagje, ik heb 2 iPhone's besteld, beide 32 GB black, op 1 oktober. Alleen start het nummer met: W4635xxxxxx. Ik zie hier iedereen met start getal 2? Misschien vanwege 2 verloopstukken? Leverdatum blijft ook op Oktober staan, niet meer... Iemand die meer hierover weet? Thanks a lot! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelf heb ik iets voor 8:00 's ochtends op 1 oktober bij Apple online besteld en blijft de levertijd ook staan op de week van 23 tot 29 oktober. Mijn bestelnummer begint met W265 en heb ik een zwarte 32 Gb besteld. |
|
|||
|
|||
Dit topic gaat inderdaad alleen over T-Mobile bestellingen
|
|
||||
|
||||
Indien de lijst niet klaar staat voor je, even geduld aub. Wordt aan gewerkt.
|
|
|||
|
|||
Ik kijk weer uit naar een nieuwe week, met nieuwe evt kansen ). Gaan de 3e week in, dus het moet gaan gebeuren!!!
|
|
|||
|
|||
Hahah oeps, mijn excuses! Verkeerd gelezen :$
|
|
||||
|
||||
Iedereen die zich van het weekend heeft ingeschreven, worden morgen in verloop v/d dag verwerkt. Daarnaast hoop ik morgen enkele status-updates te mogen verwerken. Keep dem faith, bro's and sistahz
dannyhtek.nl |
|
|||
|
|||
Hup mensen van t-mobile de vrachtwagens staan voor de deur, uitladen en mensen bellen.
|
|
||||
|
||||
Nieuwe week nieuwe kansen. Vrijdag zijn de 2-3 weken voorbij dus ze moeten opschieten.
|
||||
|
||||
Dekstop lijst is in ieder geval weer bijgewerkt
|
|
|||
|
|||
Ik heb vorige week (4 okt) gebeld over de bestelling (21e besteld, nog niets van gehoord). De medewerker verzekerde mij ervan dat ik vóór deze donderdag (11 okt) bericht krijg van AMP over de levering. Echter, een halve week later is er qua status nog niets veranderd. Zodra er een update is geef ik dat hier natuurlijk door. Vrijdag zijn voor mij ook de 2-3 weken voorbij. (Eigenlijk vorige week vrijdag de beloofde 2 weken).
Edit: Mijn iPhone is 16gb zwart Laatst gewijzigd door eryc; 08-10-12 om 14:18. |
|
|||
|
|||
Al enige nieuws of er vandaag al smsjes zijn uitgegaan?
Heb zelf de iphone 5 16gb zwart besteld op de 21. ordernr 1381xxx kreeg een smsje rond de 25ste dat t 2-3 weken zou duren we zijn nu in de 3e week dus. En kijkend naar de lijst van danny (hartelijk bedankt voor deze lijst) komen er maandag dinsdag en woensdag weer smsjes als t goed is. |
|
|||
|
|||
Hier ook een gebruiker die ongeduldig op zijn toestel wacht.
Ik heb op 21 september besteld en 3 dagen erna een sms gekregen dat ik tussen 2-3 weken een sms/e-mail kan verwachten van AMP Logistics. Begin wel erg ongeduldig te worden, omdat a.s. vrijdag de laatste dag is van de 3 weken. Mocht ik iets weten laat ik het wel weten |
|
|||
|
|||
Geen ordernummer in T-Mobile Shop
Citaat:
"De T-Mobile winkels werken niet met ordernummers waardoor je deze online kan volgen. " |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|