iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed nieuws ontvangen van T Mobile sms-je dat levering deze week zal plaatsvinden. In mijn geval een 64Gb zwart. Hoi. Maar eerst zien en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goed nieuws ontvangen van T Mobile sms-je dat levering deze week zal plaatsvinden.
In mijn geval een 64Gb zwart. Hoi. Maar eerst zien en dan geloven. hahahaha. Maar in ieder geval geen slecht nieuws zoals bij de klanten met een 16 gb zwart |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
En die idioot aan de telefoon maar zeggen, als je nu besteld is de levertijd maar 2-3 weken, anders kan het nog wel even duren, ben het spuugzat
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopen dat t-mobile het voor jullie waarmaakt. Ik wacht nog ff op me simlockvrije iphone5 Ben echt klaar met t-mobile |
|
|||
|
|||
Geachte klant, Goed nieuws! De levertijd is korter dan eerder is gecommuniceerd. De verwachting is dat u deze week vanuit AMP Logistics een email en sms ontvangt, waarmee u heel eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken. Groeten, T-Mobile
32 GB ZWART!!!! |
|
||||
|
||||
De een heeft geluk en de ander pech.. Balen.
|
|
||||
|
||||
T-mobile. Zeker de t van teleurstelling.
|
|
|||
|
|||
Het kan ook omgekeerd zijn natuurlijk. Mijn toestel wordt een week eerder geleverd.
|
|
|||
|
|||
64gb zwart t-mobile? Bastards
|
|
|||
|
|||
32GB in mijn geval.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De één kreeg een blauw oog in Oberhausen...
De ander blaren van het zitten.... |
|
|||
|
|||
Vandaag sms gehad dat levering vertraagd is en dat in week 42 of 43 voldoende voorraden binnen komen om (hopelijk?) mijn iPhone 16GB zwart te bezorgen. 21 September besteld!
|
|
|||
|
|||
Voor mij ook, zelfde negatieve sms gehad. Net zo een half uur met t mobile klanten service gebeld. Kwamen met het verhaal dat Apple niet genoeg had geleverd toen ik ze vroeg hoe t dan kan zijn dat ze in sommige winkels nog iPhones over hebben liggen wisten ze natuurlijk geen antwoord alleen ja wij begrijpen uw probleem. Nog gevraag om tegemoetkoming maar hoo maar helemaal noppes.
Kan zijn dat Apple slecht levert enzo maar beloof het niet dan want Vodafone heeft zelfs op hun website de iPhone 5 als niet leverbaar gezet en t mobile verkoopt het nog steeds.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vorige week ben ik uit de wachtrij bij T-mobile gestapt (online besteld op 21/9, 13767xx) en online een bestelling bij Vodafone geplaatst. De bestelling van de iPhone 5 op de 21e snel geplaatst, maar het vooruitzicht een slechte dekking te hebben (waar ik woon) zat me niet lekker. Nu dan maar weer een paar weken bij Vodafone in de rij... |
|
|||
|
|||
Ik ga uit van geen bericht goed bericht dan maar . 28e besteld (16 gb wit) dus volgende week valt nog binnen mijn voorspelling. Had toch stiekem gehoopt dat ze deze week een voorraadje 16 GB's binnen krijgen.
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook zn gelukkige die zn nietszeggend smsje gehad heeft .
64GB zwart besteld. Dus deze week (en die is lang) zal AMP met mij contact opnemen voor het leveren van mijn toestel. |
|
|||
|
|||
en het duurt nu nog 2 weken langer...
Ik kon na de eerste 2 al niet meer wachten. |
|
|||
|
|||
Ook ik een sms gehad dat ik deze week een afspraak kan maken De 64gb zwart
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|