iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Eind oktober? Dan heb ik de mijne al 'n maand Het is dat je die lijst zo netjes bijhoud... maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het is dat je die lijst zo netjes bijhoud... maar anders
Tja 21 sept besteld bij de shop, 4-5 weken levertijd.. Dus dan kom ik toch wel op eind oktober helaas. En die meneer in de shop maar enthousiast zeggen; "Ik denk wel dat jullie bij de eerste zitten hoor!"... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Status Update : Annulering,
Zit nu bij vodafone. Even kijken of tie sneller is ivm ik nummerbehoud doet wat 3-5 werkdagen duurt, maar staat wel direct leverbaar dus hoop eind volgende week te krijgen. Denk nog altijd sneller dan t-mobile. Bovendien zit ik nu met een 10gb data abbonement, (voor mij gezien ben ik kwa abbonement ook vooruit gegaan, dus was niet alleen om de levertijd..) Ook vind ik de buitenland 1 dag pakket beter van vodafone dan die van t-mobile. Zodoende. Ik blijf dit wel volgen natuurlijk en zal wel even plaatsten als ik hem ook heb! Ben benieuwd wat uiteindelijk sneller is. |
|
|||
|
|||
Volgens mij voelt orderdingetje op het T-Mobile forum zich een beetje in een hoekje gedrukt. De reacties worden scherper en bepaalde klanten gaan keihard tegen de tegenstrijdige berichten van T-Mobile in. Ik was halverwege een reactie toen ik besloot mij te onthouden van deelname aan deze discussie. Ik heb de optie om te vertrekken maar ik heb eigenlijk geen behoefte om over te stappen.
Zit al jaren bij T-Mobile en hoewel het daar lang niet altijd even "lekker" loopt heb ik vergelijkbare dan wel niet ergere ervaringen met KPN (onterechte nota's, bij diefstal niet geblokkeerd dus incasso) en Vodafone (levering van een "op voorraad" apparaat pas na 14 weken). Kortom bij elke grotere partij loopt het wel eens flink spaak. Ik heb eerder deze week al besloten gewoon op een SMS te wachten. In de tussentijd stalk ik af-en-toe de telefonische helpdesk van T-Mobile. Just my 2 cents. |
|
||||
|
||||
Terwijl ik in een tijdnood-dilemma zit, heb ik alsnog de desktop lijst voor jullie bijgewerkt. De mobiele lijst red ik niet, anders wordt mijn vriendin boos. Ik ben dan ook morgenavond pas terug en heb ook dan pas de mogelijkheid om de lijst te updaten. Mijn excuses voor 't ongemak!
dannyhtek.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nu wel een mooie rode status gekregen van dannythek |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hou ons op de hoogte Jz1. Ik doe hetzelfde. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Pfff... duurt wel lang zo.... Vodafone kan je inmiddels niet meer bestellen, anders was ik ook overgestapt. 10GB is natuurlijk wel mooi + voordeliger in het buitenland...
Heb een kleine donatie gedaan Dannyhtek |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Overigens omdat iederen zo'n berekingentje maakt, heb ik het nu net ook maar even gedaan, even kijken of ik wel echt voordeliger uit was Code:
Binnenland: T-Mobile: 64gb iphone, 75min bel 1000mb internet = 75 bel 2000mb internet (5 euro reset ) 529,95+(19,06*3)+(38,13*21)=1387,86+(5*24)=1507,86 Vodafone: 64gb iphone, 90min bel 10gb internet 509+(31,87*12)+(42,50*12)= 1401,44 Buitenland (Dag Bundel): T-Mobile: 0min bel/gebeld, 0 sms, 50mb internet 4,95 euro Vodafone: 20min bel/gebeld, 20 sms, 35mb internet 2 euro En als ik nu zo terug kijk ben ik inderdaad blij met vodafone als ik het nu zo zie, nu alleen nog kijken hoe het bereik en gebruikerservaring/service is |
|
|||
|
|||
And another day goes by.
|
|
|||
|
|||
Ik verwacht pas volgende week (mogelijk begin?) nieuwe smsjes.
|
|
||||
|
||||
Goedzo jongens, stap snel over, dan ben ik sneller aan de beurt!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha nick, kleutieh ben je ook he. Ik ben hopelijk over 3u thuis, dan werk ik de steuners pagina bij en voorzie de lijst van nieuwe inschrijvingen
|
|
|||
|
|||
Een tante van mijn vriendin ging vanochtend naar de phone house in Den Haag. En vroeg of ze een iPhone 5 kon reserveren. En dat kon. Werd ze net opgebeld dat ze net een levering binnen hadden gekregen en dat ze deze meteen kon ophalen.
Hoop dat TM ook zo met z'n klanten omgaat. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
T-mobile maakt echt even geen vrienden met mij. Ik was vandaag in de stad en liep voor de grap eens een shop binnen en vroeg naar de mogelijkheid om een iPhone 5 64GB zwart aan te schaffen en meneer had er nog 2 liggen . Nu zit ik toch in het lijstje van Dannyhtek te kijken en daar staan toch nog een aantal mensen te wachten.
Hoe is dit toch mogelijk dat TMobile ze in de shop heeft liggen en ik nog steeds zit te wachten als vaste klant. Ik word erg krielig van TMobile op deze manier. |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|