iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand van de 'persoonlijk aanbod'/'mail' bestellingen voor de 21ste een smsje gehad? Ik niet namelijk. Nu verwacht ik sowieso woensdag pas meer informatie te krijgen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand van de 'persoonlijk aanbod'/'mail' bestellingen voor de 21ste een smsje gehad? Ik niet namelijk. Nu verwacht ik sowieso woensdag pas meer informatie te krijgen, maar toch opvallend.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee, hier hetzelfde. Ook geen sms, dus ik denk dat wij dat woensdag pas te horen krijgen. Hopelijk met een concrete datum.
|
|
|||
|
|||
Hier mijn gegevens
- Aeros - 13723xx - 16GB wit - Nieuw abbo - Besteld via Internet - 21-09 Status 2 Vanmiddag sms gehad met levertijd 2-3 weken |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2012 om 19:41 ---------- Idee om ook in kaart te brengen wie welk smsje heeft ontvangen... |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn order helaas moeten annuleren omdat het abonnement niet op mijn naam staat. Ik ga nu dan ook een nieuw abonnement aanschaffen. Oftewel: Nog langere wachttijden. Huray!
|
|
|||
|
|||
Jemig erg jammer, was er al wel een beetje bang voor. Maar goed je bent hier onder goede mensen die je wel door de wachttijd heen helpen
|
|
||||
|
||||
Ja maar het is allemaal één gelikte zooi. Ik ben nu met ING in de weer om een oplossing te vinden. TMobile wilt/kan me niet verder helpen. Ik ben bang dat mijn ex-stiefpaps aka contractshouder mijn rekeningnummer heeft genoteerd en terug gaat veranderen wanneer hij iets in de gaten heeft :/
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben BTW erg benieuwd wat we woensdag eventueel voor verandering gaan krijgen. |
|
||||
|
||||
ING heeft me inmiddels uitstekend geholpen. Het nieuwe abonnement is aangemaakt en het bedrag is betaald. Nu is het wachten op een SMS met het ordernummer. Ik heb dit keer de witte variant besteld, deze wilde ik toch liever :$
ik ben ook benieuwd naar de veranderingen. Ik kijk er ook écht al naar uit ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2012 om 20:39 ---------- Weet iemand toevallig of je het nieuwe telefoonnummer per mail ontvangt, of pas wanneer je de iPhone krijgt bezorgd? Ik wil me namelijk aanmelden voor My TMobile. Daarbij heb ik nog geen ordernummer > ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2012 om 21:04 ---------- Wordt tijd dat ik mijn ogen laat checken, het ordernummer stond gewoon in de mail. En natuurlijk sta ik vet beneden aan de lijst.. Scheelt ruim 1,500 orders met mijn vorige. Great. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je zou maar halverwege het jaar problemen krijgen door dat je ex-stiefpa allerlei rare dingen met je abbo gaat uithalen. Nummer wijzigen, blokkeren, tweede sim aanvragen en als een gek naar Nieuw Zeeland bellen enz.... LOL |
|
||||
|
||||
Als hij daar het IQ voor had, was het geloofwaardiger Ach, hij heeft zijn kans gehad en heeft deze niet aangepakt.
Lijst is trouwens weer volled bijgewerkt. Graag wederom een test of de advertisement nu wel verdwijnt na het klikken hierop. Surf dus even via je mobiel naar dannyhtek.nl en open de advertentie. Keer vervolgens terug naar mijn pagina en kijk of de advertentie weg is. |
|
|||
|
|||
1500 maar? Weet je het wel zeker? Je had eerst 13750xx. Aangezien 13840xx al bestaat heb je sowieso hoger. Het verschil tussen die twee is alleen al 10.000 orders. Volgens mij zit je er een 0 naast.
|
|
|||
|
|||
Lol dat had ik ookal opgemerkt, ik denk ook dat ie er naast zit!
|
|
||||
|
||||
Klopt inderdaad, ik deed de laatste 2 cijfers niet meetellen. Maar bedankt voor de hoop-brekende mededelingen!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik hoop gewoon op 1 week vanaf de besteldatum
|
|
|||
|
|||
- iPhoneclub.nl forum-nickname: RemyPas
- Ordernummer: 13734XX - Toestel variant: Zwart 32 Gb - Abonnement: Verlenging i-200 - Besteld via Internet - Datum van bestelling: 21 Sept. 9 uur 's morgens |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bedankt voor de inschrijving, je gegevens zijn inmiddels verwerkt. Zorg er voor dat je aankomende status-updates gelijk doorgeeft, inclusief de desbetreffende datums. Daarnaast raad ik je aan om actief in het topic te zijn. Zo blijf je altijd up-to-date met het laatste nieuws en kun je chit-chatten met mede-fanaten. Wist je trouwens al dat je nu ook de iPhone 5 orderstatus lijst heel gemakkelijk via je mobiel kunt inzien? Daarnaast is het mogelijk om via daar heel eenvoudig een status-update te melden. Surf via je mobiel naar: dannyhtek.nl Veel succes! |
|
|||
|
|||
iPhone 5 zijkant heeft soms last van licht-lekken...
Jezus, we krijgen steeds meer slecht nieuws... |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|